Posts by L.Groot

@Fils,
    Het is niet illegaal ;). Pas op het moment dat de rechter dat in jouw zaak heeft bepaald, aangezien in geen enkel wetboek is opgenomen dat de website TPB verboden terrein is. Je kunt het dus kosteloos doen, totdat de rechter (of een andere overheidsinstantie) jou meld dat het niet mag. Brein is geen justitie maar slechts een stichting. Zij mogen dus niet zomer boetes opleggen op websites die zij verboden terrein vinden.

Ik kreeg bijna een hartaanval toen ik het las. Kom je net terug uit Turkije en dan lees je direct dat jouw provider TPB ook al gaat blokkeren :(. Zullen we anders als webmasters onder elkaar gewoon een netwerk van TPB proxy's e.d. opzetten ofzo ^^.

Je zal het ?n de database moeten opslaan als je hem aanmaakt. Vervolgens check je op de controle pag?na a.d.h.v. het shopp?ngcart?d (d?e je b?j aanmaken ook moet opslaan) of de betal?ng ?s verwerkt en hoeveel geld er ?s betaald (hoeveel cred?ts je kr?jgt).

Succes!

Omdat deze source inderdaad op onze zwarte lijst staat sluit ik dit topic. De TS kan Malik contacteren voor verdere informatie lijkt me. Of anders de desbetreffende eigenaar, Jonathan Visser, op SiteDeals.

Graag ontving ik uitleg van de TS over de uniekheid en bugloosheid per PM. Tot dan blijft het topic gesloten.

Edit: van de TS heb ik bewijs ontvangen via een PM. Mocht er later toch h.e.e.a. uitrollen dan weet de TS de consequenties.

Zet even je error_reporting ([func]ini_set[/func]) aan dan en geef hier de foutmelding anders kunnen we natuurlijk niets he ;). Ik kan veel maar helaas nog geen waarzegger spelen..

Maar ik denk dat .be domeinnamen sowieso slechter in de SEO staan, tenminste hoe ik het gehoord heb. .nl en .com staan naar mijn weten stukken hoger en hebben een hogere prioriteit. Vandaar dat mijn .be ook direct naar mijn .nl doorverwijst ;). Het is (op de zachte g en uitdrukkingen na) dezelfde taal dus waarom een aparte website voor hosten :p.

crimz,
    Ik had hem nog niet getest, werkt hij wel goed?

Ik wil hem ook in de scripts database zetten zodat deze makkelijk terug te vinden is, alleen van welke source is dit?

Tja, dit zul je zelf moeten (laten) maken of anders met de TWLan source gaan prutsen. Helaas is deze source geëncodeerd en is het [offtopic]niet :piraat:[/offtopic] mogelijk / toegestaan om deze te gebruiken buiten je netwerk.

Ja, dat maakt even niets uit. Op de factuur moet je dan /1.19 doen voor de stukprijs. Je hoeft het niet te doen hoor ;). De belastingdienst komt dan vanzelf een keertje langs en dan zit jij met de gebakken peren ;).

SvenB,
    Nee, zoals encyclo.nl het beschrijft:

Citaat

resultaat van een optelling wanneer deze wordt beëindigd door de meest-significante groepsverandering;vaak bestaat dit totaal uit verschillende subtotalen en/of tussentotalen

Oftewel een sub-totaal is een tussentotaal die de daarboven beschreven producten optelt. De prijs van dat product (6,99) moet dus ook gelijk zijn aan het subtotaal. Je kunt niet het subtotaal excl doen, het product inclusief en dan weer BTW over die subtotaal gaan rekenen.

Voorbeeld van een juiste factuur:
    http://www.tuxx.nl/facturen/voorbeeld/

Daar is het subtotaal ook de SOM (= alles optellen) van de bovenstaande bedragen. Dat moet jij dus ook doen ;).

Ik hoop dat je me nu snapt. Ik heb namelijk ook Management en Organisatie op school en een eigen bedrijf dus ik weet er wel het e.e.a. vanaf.

Beste,

Ik heb ervaring met het implanteren van het SponsorPay script. Voor euro5,00 - euro12,50 excl. BTW (a.d.h.v. jouw source) kan ik dit voor je implanteren en volledig werkend maken.

Wegens gebrek aan bewijs sluit ik dit topic. Mocht er nieuwe informatie zijn (of bewijs dat A. Bijlsma aan het oplichten is) dan nemen wij als team verdere acties.

Alvast bedankt voor jullie medewerking.