Posts by L.Groot

Voor de stats ben ik ook voor, zoals Ferhat zegt. Daarnaast een massa delete knop is ook een handig idee, alleen wordt deze niet zo super vaak gebruikt denk ik. Misschien een page select voor delete functie?

Bedrijfswebsite, bijna volledig plain:
    The page Rapifia Europe - The leading company ... got an overall PageSpeed Score of 87 (out of 100).

Klantenpaneel met veel jQuery effecten e.d:
    The page Rapifia Europe - Customer Panel got an overall PageSpeed Score of 77 (out of 100).

En mijn normale informatieve website:
    The page Rapifia Nederland - Webhosting, domei... got an overall PageSpeed Score of 82 (out of 100).

Denk dat het wel goed zit dus.

De verkoop is gewoon toegestaan. Domeinnamen met merken erin (die gedeponeerd moeten zijn in het land van uitgifte, voor .nl (SIDN) dus Nederland) mogen geregistreerd en gebruikt worden, voor zolang er geen duidelijk winst oogmerk is.

Mocht Nintendo dit toch niet zo leuk vinden dan zullen zij dit zelf met de houder, registrar of met het SIDN op moeten lossen.

Voor nu dus gewoon ontopic en bieden of wegwezen!

En de beste stuurlui staan weer aan wal hoor.. Het zal ook nooit eens een keer anders worden in de wereld, helaas.

Laat ik het zo zeggen: er is altijd een winnaar en een verliezer. Nederland speelde op het begin goed, vanaf de 20e minuut werd het slecht en vanaf de 60e minuut begon Nederland er echter weer in te komen en toen scoorden ze dus dat goal en bijna de gelijkmaker (die helaas werd geblokt door iemands buik).

Dus ja ze kunnen beter, maar wat ze gisteren aan het eind hebben laten zien was zeker niet slecht.

Daarnaast, wanneer was België ook alweer voor het laatste bij een EK? Oja in 2000 en hoe snel waren ze er toen uit? Ook in de eerste ronde. En wanneer zaten ze er daarvoor bij? In 1984 toen ze er ook direct bij de eerste ronde eruit lagen, dus als Belg moet je zeker geen kritiek hebben op het elftal van Nederland, aangezien Nederland maar drie keer niet heeft meegespeeld en Belgie slechts 4x wel, waarin ze maar 2x door de eerste ronde heen kwamen...

Vanaf nu is er ook een zero-tolerance beleid op het gebied van Twitter followers:

Het aanbieden, kopen of reclameren van Twitter followers is hierbij dus illegaal en topics die dit soort doeleinden bevatten worden per direct gesloten met een eventuele sanctie aan de topic starter tot gevolg.

Alvast bedankt voor jullie medewerking.

Stuur alvast ter voorbereiding aan je Duitse collega's/vrienden en kennissen door:

External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

Ik hou het op mijn 2-2 ^^.
    Ik heb alleen wel vrienden wonen in Duitsland, dus als we verliezen wordt ik dood gesms't / whatsappt / skypet met haha e.d. en als zij verliezen natuurlijk andersom :P.

Fitim,

Je zult zelf geld erin moeten steken wil je het veilig hebben. Site als Gmail maken hier ook al gebruik van, en wat is nu 8 eurocent per gebruiker. Als je wat ads op zo'n maffia spel zet heb je het er zo weer uit. Een SMS sturen bij TargetSMS is voordeliger dan Mollie, heeft een makkelijkere API en heeft in vier jaar tijd de prijzen nooit aangepast. Zie:
    http://www.targetsms.nl/

(je kunt er inloggen met je TargetPay/TargetMedia account)

scarface,
    Naast het hierboven gezegde snap ik jouw stelling niet. Gezien Linux op precies dezelfde apparatuur draait, dus een even grote crash kans heeft.

Over het virus verhaal: omdat meer dan 85% van alle PC's Windows bevat worden er natuurlijk virussen bedacht voor Windows, daar krijg je veel meer mensen mee plat. Overigens wil ik dit nieuwsbericht er nog even bij betrekken:
    http://www.nu.nl/gadgets/27843…erwijderen-mac-virus.html

Wordt op 6 september 2011 ontdekt en pas op 3 april 2012 opgelost?! Een Windows virus wordt veelal enkele dagen/weken na ontdekking opgelost. Zo zie je maar weer hoe sloom Apple op een virusmelding reageert en dat als hackers op Apple systemen overgaan ze die systemen allemaal zo kapot hebben en Apple er maanden over doet om een oplossing te vinden.

Zoals al gemeld: als de hdd kapot gaat kan je hem opsturen naar de VS ~4 weken kwijt en kost je een klauw met geld. Als mijn hdd kapot is ga ik naar http://www.azerty.nl, bestel een nieuwe en zet hem erin. En het leukste is: ik behoud mijn garantie bij de fabrikant.

Dus om duizend euro voor een Apple neer te leggen en dan een scherm van 0,0005 cm te hebben waar alles in zit: boeiend, ik heb plek zat op mijn kamer dus ik bespaar liever euro500 en koop een kwalitatief en beter presterende PC die wat dikker is.

Of met een soort van activatie doen.
    Wat ik eerder zou doen is een SMSje sturen naar een 06-nummer die ze in moeten geven met daarin een unieke code. Deze code moeten ze dan invullen om te verifiëren of het 06-nummer bestaat en zo heb je een veilig en een uniek systeem.

Dus je wil de mogelijkheid dat mensen met PaySafeCard kunnen betalen op jouw website en dat jij dit kan uitbetalen met PayPal?

Als ik het zo goed heb verwoord dan heb ik wel interesse. Drie euro is alleen iets te weinig. Als je mensen hier op CP vraagt over mijn kwaliteit en prijs dan is die verhouding sowieso al té ver in het voordeel van de klant (er zit jQuery bij e.d.) dus ik kan het voor je realiseren voor euro10,- bankoverschrijving (incl. contract) maar lager kan ik niet gaan.

Hier zit dan bij:
    - integratie van welke aanbieder dan ook
    - jQuery effecten (zoals slider, ajax call e.d.) naar wens
    - twee jaar garantie op bugs/fouten

Stuur maar een PB als je interesse hebt in mijn aanbod.

Is het goed als ik iets in Publisher maak? Dan hoef ik minder vergoeding ervoor te hebben, en dan krijg je hem in PDF of in PUB (indien gewenst) aangeleverd.

Ik heb ook een bedrijfje in webhosting, domeinregistratie, vps en programmeren. Samen met een vriend ben ik begin januari een Vennootschap Onder Firma gestart. Dit houdt in dat wij beiden volledig eigenaar zijn en volledig aansprakelijk voor de kosten.

Waar je rekening mee moet houden is: wat zijn de taken (wie doet wat) en wat krijgt hij ervoor vergoed? Daarnaast duidelijk afspreken wat de maximale hoeveelheid uitgegeven geld mag zijn. En een goed overzicht in je administratie behouden.

De inschrijving van een VOF bij de Kamer van Koophandel bedraagt euro85,- en daar krijg je dan ook gratis advies bij e.d. Verder moet je denken aan een zakelijke rekening (Bij de Rabobank zitten wij omdat we die betrouwbaarder vonden en goedkoper in de eerste twee jaar) en inschrijving Belastingdienst. Daarnaast goede contacten hebben voor eventuele inkoop bij producten.

Voordeel is dat je o.a. iDEAL kan aanbieden, toegang hebt tot Sligro, Makro en OfficeCentre (ook als je geen office of horeca bedrijf hebt) en dat je sommige eigen uitgaven kunt opgeven als ondernemers uitgaven waardoor je BTW terug krijgt van de overheid.

Nadeel is dat je altijd ermee bezig bent en je de eerste paar jaar (en vooral in deze crisistijd) bijna zeker verlies gaat maken.

Let ook op op de BTW verhoging van 19 naar 21 procent in september.

Als je nog een vraag hebt stel je die maar ;).

Pokemon sources zijn illegaal en willen wij hier niet besproken hebben, tenzij je schriftelijk bewijs hebt gekregen van Nintendo wat je aan mij kan doorsturen.

Tot die tijd sluit ik dit topic.

Ik heb even uitgerekend. Als Nederland tegen Duitsland minimaal gelijk speelt en dan van Portugal wint, Duitsland van Denemarken wint en Portugal van Denemarken wint, dan maken we sowieso nog een kans ;).