eeyk,
Of eigen schuld, dikke bult :).
Posts by L.Groot
-
-
R4,
Heel erg bedankt voor je positieve reactie! Zojuist heb ik naar alle middelbare en MBO scholen in de regio Amersfoort (+/- 50) een e-mail gestuurd, ik wacht dat even af voordat ik e-mails stuur naar de rest van de provincie. -
-
Ik denk dat het de volgende persoon is:
http://www.criminalspoint.com/profiel/mavalier.htmlHij is 15 jaar en heeft een aantal dubbel accounts hier op CP dus wees gewaarschuwd!
Verder gelieve geen echte namen te noemen, gezien dat onder laster valt.
-
@Brent,
Slim idee, ik schrijf hem erbij.
Daarnaast wou ik nog even melden dat de fout van Buffy is opgelost en dat ik een aantal technische fouten heb opgelost. Daarnaast is idee 1 (antwoorden weergave op het einde) uitgewerkt en succesvol erin geplaatst. -
R4,
Je weet ook dat dit totaal geen WRTS is neem ik aan?
Qua layout is deze wellicht iets té zakelijk, alleen beslist de school of het gebruikt wordt en de leerlingen zelf niet. Net zoals Magister of My@VO. -
Dan vraag ik euro5 p/mnd dus daar gaat het echt niet om.
Graag nu ontopic en alleen checks, andere dingen kunnen gewoon via PB.
-
ZiraX,
Bedankt voor je bijdrage, maar tot ik daadwerkelijk bewijs heb met officiële publicaties vrees ik nergens voor:
A) Ik ben bezig met een octrooi aanvraag
B) Er zijn meerdere soorten cola te koop met elk hun eigen favoriete klanten
C) Ik heb al langere tijd contacten met een aantal overkoepelende organisaties in mijn regio (o.a. Meerwegen Scholengroep, Veluwse Scholengroep en het ROC Midden Nederland) ik moet ze enkel en alleen nog dit idee voorleggen, maar gezien mijn reputatie omtrent andere werken is dit geen probleem.
D) Niet geschoten is altijd mis.buffy,
Bedankt voor de melding ik ga het z.s.m. onderzoeken en oplossen. -
Fitim,
Het project is gemaakt door mijn bedrijf, van daar dat er dus o.a. copyright en sommige e-mail adressen staan die verwijzen naar mijn bedrijf. Echter geen hele teksten dus ik weet niet precies waar je die bent tegengekomen?Bedoel je verder dat de footer te lang wordt?
-
MJorritsma,
Dankjewel! Het is inderdaad zeker nog niet af, dus ik ben er nog wel even mee bezig. Ik moet nog even een prijs verzinnen voor de scholen, en op het moment dat ik die in m'n hoofd heb ga ik de interesse en de betalingsbereidheid bij scholen peilen zodat ik een goed inzicht en overzicht heb en pas daarna kan ik ze daadwerkelijk gaan aanbieden.Mijn school behoort tot de Meerwegen Scholengroep (die hebben +/- 8 scholen rondom Amersfoort) dus daar zal ik eerst eens naar toe mailen, eens kijken wat zij ervan vinden. Ik had al een preview laten zien aan mijn afdelingsleider en die vond het ook heel erg handig dus wellicht kan het wat worden :P.
-
scarface,
Dankjewel ;). De normering kan je instellen dus waarschijnlijk stond die dan heel laag :).
De docent kan kiezen tussen de volgende normeringen:
- aant. punten / tot. punten *9 + 1
- .. vragen fout per cijferpunt.
Kies je voor optie twee met 1 vraag fout per cijferpunt dan is die normering dus inderdaad mogelijk, dat is aan de docent.Antwoorden weergeven moet ik even kijken of ik in kan stellen dat de docent dat uit kan zetten bij toetsen, is idd wel een leuk idee. Ik zet hem erbij.
@H.Rayn,
Layout was oorspronkelijk inderdaad een admin layout, omdat ik een te laag budget heb om er een te laten maken, en er geen goede low-budget layouts zijn die bij mijn thema passen.Over de toetsweergave zal ik even nadenken, ik heb wel wat in me hoofd met wat meer stijlen.
Bedankt voor jullie meningen!
-
http://bol.com natuurlijk :P.
-
@Koerdos23,
Hier heb ik inderdaad ook over gespeculeerd. Ik zal hem op mijn lijstje zetten, als ik er tijd voor heb voeg ik hem er zeker bij.Bedankt voor je reactie.
-
@H.Rayn en Luc,
Als het goed is moeten ze nu allemaal werken.Sandcool,
Het logo is van mijn bedrijf, die kan ik helaas niet een twee drie wijzigen, al zal er wel een globaal nieuw logo komen in een paar maanden. De website is een website waar docenten van aangesloten scholen toetsen kunnen aanmaken die leerlingen vervolgens kunnen maken. Ideaal voor oefeningen voor een toets, of toetsen zelf. Hopelijk heb ik het zo voldoende uitgelegd, anders leg ik het graag nog uitgebreider uit.Bedankt voor jullie reacties!
-
Er is een probleem in het datacenter. De server heeft een klik in-uit verbinding dus als je geluk hebt kun je er wel bij, anders zul je even moeten wachten.
-
Inleiding
Zoals een aantal leden al weten ben ik al een aantal jaar bezig met een website waar scholen overhoringen op kunnen plaatsen.Inmiddels heb ik de draad weer opgepakt en ben ik bezig met versie 2.0. Na de release van deze versie zal ik ongeveer 100 scholen een e-mail sturen om te peilen of hier interesse voor is.
Wat ik graag van jullie wil weten is:
- Loont het om een login en registreer functie te maken met Ajax functionaliteit?
- Is de nieuwe layout beter dan de oude layout?
- Is de nieuwe versie overzichtelijker en mooier?
- Zijn er momenteel nog bugs op de website, en zo ja waar?
- Wat zijn nog eventuele verbeter punten?Wat er nog komt vanaf mijn kant:
- Een admin gedeelte voor scholen waarin zij enkele gegevens kunnen aanpassen (zoals schooltypes, vakken en login/registreer functie uitschakelen).
- Een wachtwoord vergeten functionaliteit.Ideeën door jullie ingezonden:
- Goede antwoorden weergave aan het einde uitzetten (per toets instelbaar door docent).
- Mogelijkheid om meerdere antwoorden goed te rekenen.
- Template systeem met de mogelijkheid per school om extra templates erbij te kopen.Systeem werkwijze
Het systeem werkt met een systeem dat ervoor zorgt dat er maar één map is met alle bestanden, maar dat de websites hun eigen database krijgen. Dit zorgt voor minder opslag, is overzichtelijker en één wijziging is direct zichtbaar voor alle scholen (anders moet ik elke wijziging voor elke school apart uploaden).Een voorbeeld is hier te vinden:
http://demo.overhoorweb.nl
Je kunt inloggen met
Admin:
Login: admin
Passw: adminadmin
Docent:
Login: docent
Passw: docentdocent
Leerling:
Login: leerling
Passw: leerlingleerlingDe oude versie:
De oude versie is op onderstaande link te vinden. Let wel op, hier werk ik niet meer aan dus deze is mogelijk incompatibel en toon ik ook alleen ter vergelijking van de layout.
http://overhoorweb.corderius.rapifia.nlSlot
Alvast heel erg bedankt voor jullie mening, het komt heel erg van pas bij ons project!Downtime
Ik zie zojuist dat er iets mis is met onze server. Ik ga er achteraan en zal jullie spoedig hierover informeren. @ 21:10@21:15: server heeft een aan-uit verbinding.
-
Ik zeg ook niet dat ze goed speelden, alleen Nederlanders waren echt geen eigen-goal-geilers dit jaar, dat was Gomez veel meer.
-
VonDutch,
Dat klopt dus niet. Dat is de Duitser Gomez misschien, maar de Nederlandse spelers gewoon niet. -
Lock op aanvraag van TS.
-
Even als tip:
Kijk niet naar ervaringen van bijvoorbeeld Webhosters of ISPGids. Vaak worden klanten geforceerd (of (indirect) beloond) om een goede ervaring te plaatsen, of worden negatieve ervaringen verwijderd. Als je een echt objectief beeld wil hebben dan zul je het moeten vragen aan klanten die er daadwerkelijk zelf bij hebben gezeten.Ook kan het zijn dat webhosters door de tijd heen wijzigen. Bijvoorbeeld WJSolutions. Vroeger richtten zij zich alleen op webhosting en domeinnamen en vond ik de prijzen relatief duur, maar sinds kort is alles omgegooid en is de prijs/kwaliteit verhouding boven gemiddeld daar.
Ervaringen van klanten die dus meer dan een/twee jaar oud zijn, kun je dus ook niet meer objectief noemen.
Verder veel succes! En ik zou ook even kijken of een VPS je niet beter schikt, aangezien zoveel dataverkeer op een shared bijna niet voorkomt. Waarom heb je eigenlijk zoveel nodig?