Posts by L.Groot

Niet iedereen is even slim en kan direct op woorden/zoek termen komen. Daarvoor is CriminalsPoint opgericht, om webmasters te helpen bij het maken van hun (maffia) website. De meeste simpele vragen (bijv. hoe plaats ik een afbeelding op het internet) dienen niet gesteld te worden, het soort PHP vragen als in dit topic zijn uiteraard wel het doel van CriminalsPoint en daarom zou ik graag willen dat je elkaar gewoon in elkaars waarde laat en accepteert dat niet iedereen precies hetzelfde weet als jij.

Wij als moderatoren houden vrijwel elke reactie in de gaten en grijpen echt wel in waar nodig, daar hoeft in principe zelfs geen report voor ingediend te worden.

Heb je wel de juiste en up-to-date drivers van je videokaart geïnstalleerd staan? En welke videokaart heb je überhaupt want als het een oudere is heeft die misschien niet eens de ondersteuning daarvoor... Het kan zijn dat zelfs Windows XP of ouder hier nog niet mee over weg kan maar daar kan ik me in vergissen.

Je weet wat een SSH console is? Dat is een programma om met een server te connecten. Bij een Linux server en een Windows cliënt (jij zelf) kan je hier het programma PuTTY voor gebruiken. Meestal heeft je VPS controlepaneel ook wel een webapplicatie hiervoor, zoals SolusVM bijvoorbeeld.

TargetPay & Pay.nl bieden dit beiden alleen, alleen je dient wel over een KvK inschrijving te beschikken bij beide PSP's. Zelf zit ik bij Pay.nl en dat is echt prima.

Tuurlijk kan dat. Een variabele is gewoon bruikbaar in het hele script, tenzij je met functies en/of classes tussendoor werkt maar die kennis beheers je nog lang niet :).

@Joyeria,
    Dat is dus onjuist ;).
    Volgens de officiele W3 regels zijn de volgende parameters verplicht voor een XHTML 1.0 Transitional geldige codering:
    - src
    - alt
    - title

Width of height geef je alleen op wanneer je het wilt aanpassen (en is eigenlijk dom want dan kan je beter de afbeelding in Adobe Photoshop verkleinen zodat je bandbreedte bespaart en evt. meerdere afbeeldingen op je server opslaan) en dus niet standaard.

Daarnaast zou ik persoonlijk de width of height dan opgeven in het style attribuut via CSS dan direct in de afbeelding.

Test deze maar eens en daarna ga je maar gewoon weer zelf dingen opzoeken.

Ah oke.. En weet je misschien ook wanneer de fix hiervan komt voor MySQL / DirectAdmin? Want ik neem aan dat ze hier hard mee bezig zijn, gezien dat veel systemen (en ook overheden) van MySQL gebruik maken...

Ik heb een draadloos Logitech toetsenbord + muis combinatie van euro60,-. Werkt perfect, batterijen nog nooit vervangen en kwaliteit van Logitech is gewoon ++. Koop je een muis en/of toetsenbord koop dan een Logitech als je kwaliteit wilt en er langer mee wilt doen dan 1 jaar.

Er is inderdaad een webhosting (Apache) voor nodig, maar zeker ook een Java server + de bezoeker moet de Java client hebben geenstalleerd. Je hebt dus minimaal een VPS nodig als je het 100% zelf wil gaan draaien.

Succes!

Edit: dit soort werken zijn tegen het beleid van Jagex LTD en daarom sluit ik dit topic per direct.

Ik ben opgelicht door SZ-Hosting voor euro50,-. De support van hun is nauwelijks of niet online, de eigenaar "vergeet" al je afspraken en hij heeft altijd wel een excuus waarom er iets niet is gelukt. Kies dus voor kwaliteit en kies dan niet voor SZ, ook niet voor Versio, maar kies voor Hostslim. Zij hebben naar eigen ervaring de meeste prijs/kwaliteit en support verhouding van de drie genoemde.

Domeinnaam is er meestal al vanaf euro7,00 per jaar incl. BTW. Dan komt er nog een e-mail hosting pakket bij +/- euro2,50 per jaar (afhankelijk van de provider, soms ook inclusief), dus voor max. euro10,00 per jaar incl. BTW heb je wat je wilt.