Posts by L.Groot

@Sloosmedia,

Je hoeft niet direct zo aanvallend te reageren hoor. Ramon heeft het gewoon druk met zijn prive leven net als de meeste vertrekkende crew leden. Met Lodewijk zat dit inderdaad wel anders, maar met ik geloof bijna 90% van alle andere crew leden die vertrekken is het puur en alleen de tijd of de motivatie (door de leden die vaak te veel makkelijke dingen vragen of continu kinderachtige reacties/discussies lopen te posten/starten over de meest onzinnige dingen) om te vertrekken. Er is dus zeker niets aan de hand en op het moment dat dit het geval zou zijn krijgen jullie daar uiteraard een bericht over.

buffy,
    Helemaal niet waar, Intel? Celeron® brengt ook nog prima laptops en/of desktops uit met spul wat net ontwikkeld is. Is gewoon de goedkopere variant van de Intel? Core® I3, oftewel low-budget Intel.

[offtopic]Weet wel dat je bij TP pas uitbetaald wordt vanaf euro25 PER betaalmethode en niet in totaal. Daarnaast is meer landen onzin en die 3 cent die je meer winst maakt steek ik liever in goede support en veilige systemen maar goed..[/offtopic]

Maar goed, eventueel kan ik het wel voor je realiseren ook voor TargetPay.

euro24,- lifetime is echt geen geld voor die layout. Er zijn gratis layouts, maar die zijn lang niet zo goed en vergelijkbaar. Zie het DirectAdmin forum (http://www.directadmin.com/forum/) voor layouts en modifications.

Nu in dit topic over Plesk of een discussie betreffende Plesk en een anders webhosting controlepaneel houden s.v.p.

R4,
    Als je een beetje een goede wilt, waar je ook wat apps op kan installeren en die niet elke keer vastloopt dan betaal je wel wat meer. Met een fatsoenlijk scherm denk ik dat je dan echt wel rond de euro300 - euro400 minimaal kwijt bent. Anders krijg je zo'n Action/Aldi telefoon -_-.

Plesk® kost alleen ontzettend veel RAM en is duur. Waarom betalen per user/domein en niet zoals DA gewoon voor een licensie per maand/kwartaal/jaar/lifetime?

@Victini,
    Je weet dat euro10 PaySafeCard == euro8,50 in geldwaarde?
    Dus meer dan euro8,50 voor die kaart zal je niet krijgen. Als je voor euro8,50 akkoord gaat kan ik wat regelen, stuur dan maar een PB.

Sowieso waarom een iPhone? Er zijn genoeg betere en goedkopere Android toestellen maar goed.

Ik koop een toestel altijd zelf en dan koop ik er een sim-only bij. Ik heb nu een hollandsnieuwe abbonement met 275 belminuten/sms/mb's internet en 500MB extra internet voor euro13,50 per maand. HN gebruikt het netwerk van Vodafone dus in principe niets mis mee. Daarnaast als ze offline zijn (bijvoorbeeld door de storing door de brand in een nabijliggend gebouw) dan krijg je het aantal offline dagen afgerond naar boven *2 in waarde van je abonnement (maandprijs/totaal dagen van de maand) terug.

Doet me denken aan mijn godsdienst les:

External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

Is dit overigens op de Windows Plesk® of de Linux Plesk® of beide?

Ik gebruik net als velen altijd DirectAdmin op mijn servers. Werkt perfect, is veilig, goedkoop, altijd up to date en bevat alle functies die ik nodig heb. Daarnaast kan je makkelijk add-ons of extra theme's installeren en er is een veilige en uitgebreide API beschikbaar dus waarom geen DirectAdmin :).

scarface,

Ooit van reclame en verkopen gehoord? Als je een betaalrekening aanvraagt wil een bedrijf natuurlijk dat je er ook een lening, hypotheek en spaarrekening afneemt, zo simpel is dat.

Ik heb overigens een spaarrekening bij ING, ABN AMRO en bij de Rabobank en tevens een privé en zakelijke betaalrekening bij de Rabobank dus dat is gewoon mogelijk. Beter juist om het te verspreiden...

Met een rekeningnummer alleen kunnen ze niets ;). En die site is gewoon betrouwbaar hoor. Eigendom van RONIS Media en die hebben gewoon een KvK dus niets aan de hand.

Je kunt uitdraaien van je rekening gewoon in je internetbankieren downloaden. Als ik jou was zal ik de Rabobank, ING of ABN AMRO gewoon even bellen.

Telefoonnummers:
    Rabobank: 0031 33 467 55 00 (Rabobank Randmeren, gratis)
    ING: 0031 20 561 1619 (euro0,10 per minuut)
    ABN AMRO: 0031 10 241 17 20 (euro0,10 per minuut)

Succes!

ING heeft een onveilige en vervelende internet bankieren mogelijkheid. Rabobank heeft naar mijn weten de veiligste methode, daarna volgt ABN AMRO (met USB aansluiting op de identifier) en als allerlaatste eindigt de TAN code van ING. Daarnaast zijn de kosten voor de Rabobank na ING het voordeligste en heeft de Rabobank als een van de enige banken van Nederland nog geen staatssteun aangevraagd dus waarom geen Rabobank?

Dat ze de meeste pinautomaten en kantoren in Nederland bezitten zegt al genoeg, dat ze geen staatssteun nodig hebben bevestigd de grootte en betrouwbaarheid van de bank.

First of all this is a Dutch forum so you have to speak Dutch. Because there aren't much outsiders I'll make an exclusion, special for you. But you need to speak English properly and I don't want to see things like "fast, fast" or a quick double post. If I'll see that once more I'll lock this topic.

People also have other things to do, besides the computer.

Wishing you good luck!

Als ik mijn router reboot heb ik ook een ander IP ;). Ter info: ik zit bij Telfort in Nederland. Dus echt functioneel lijkt het me niet, doe dan een SMS bevestiging ofzo.