Welkom Laurens!
Posts by L.Groot
-
-
Om even ervoor te zorgen dat de discussie niet te ver uit de hand loopt:
Ioncube was door een PHP update tijdelijk niet werkend, maar dit is nu wel weer het geval. Ioncube wordt dus weer door Rapifia ondersteund. -
Ik heb Telfort en ook nooit problemen gehad in de vijf jaar dat ik al bij ze zit. Daarnaast de enige ISP met leuke commercials :P.
-
Ze zijn illegaal als je er spellen opzet waarvoor je niet betaald hebt. Als jij bijvoorbeeld Pokémon Ruby koopt voor op de Gameboy Advance en je hebt een emulator waar je het spel op speelt voor op je mobiel dan is het legaal. Als je de rom van internet afrukt en de originele versie niet gekocht hebt ben je illegaal en strafbaar bezig.
Dus heb je 150 games op je R4 dan wens ik je veel succes met de licentierechten (150 * 40 = euro6.000).
-
En weer een top prestatie van Ranomi Kromowidjojo en Marleen Veldhuis! Gouden en respectievelijk bronzen plek op de 50m vrije slag voor vrouwen.
Gefeliciteerd!
-
Zeker tijdens het inzwemmen :P. Maar wie weet als jij toevallig meezwemt op een wedstrijd waar ik als begeleider meega dat we dan een wedstrijdje voor de wedstrijd kunnen doen ;).
-
Haha ik blijf liever coach van de zwemgroep die ik nu training geef ;). Is veel leuker om die kinderen zo te trainen zodat zij het gaan maken ;). Tenzij jij aanbied om naar Bad Bloemendal te komen op dinsdag/donderdag rond 18.45 :P.
-
xxx,
Ik zwem inderdaad niet meer nee, vroeger wel veel gedaan. Vooral korte sprint was ik redelijk goed in. Nu beheers ik alleen nog de techniek uitmuntend, qua uithoudingsvermogen kan ik misschien nog net 25/50m heel snel aan helaas. Om mijn startduik en keerpunten ben ik echter wel berucht bij mij in de regio, als ik erin duik heb ik nog 2 sec een voorsprong, daarna werd ik meestal wel ingehaald helaas. -
Ik wil niet lullig overkomen hoor, maar "hooger" is wel heel erg om op je website te zetten... Verder kijk goed naar je zinsopbouw, grammatica en spelling want die is best wel slecht af en toe en dat trekt geen klanten / bezoekers. Wat de melding betreft: probeer het te centreren en de box een beetje gelijk met de content layout te houden qua grootte en dan ziet het er oké uit.
Succes verder en hopelijk kan je wat met mijn tips.
-
@sukel,
Ranomi Kromowidjojo is de naam, op de 100m vrije slag voor vrouwen. Netjes gedaan, vooral de eindsprint. Zo'n sprint heb ik zelf nog nooit gedaan en tevens nog nooit gezien. Hoe rustig en zonder opwarming ze begint met zwemmen is echt top! De NOC*NSF coaches van haar zaten ook te springen op de bank, maar zij bleef volkomen rustig. -
MJorritsma,
Uiteindelijk houden we liever de bezoeker op zijn eigen landelijke extensie. Duitse op .de, Nederlanders op .nl, Belgen op .be en Engelsen op co.uk. Informatie over ons bedrijf is wel op de .eu, evenals ons klantenpaneel. Dit is voor overzicht en omdat een klant zijn eigen extensie meestal als eerst probeert, daar voorkeur aan geeft en deze sneller in zijn Google versie naar boven komt.QR code is inderdaad wel een handige tip, daar zal ik even over nadenken. De achterkant houd ik expres leeg, dit is goedkoper en maakt het minder druk. Mijn moeder werkt bij Arke en die heeft daar ook visitekaartjes van waar slechts 1 kan van bedrukt is, mijn vader bij Capgemini precies hetzelfde. Deze bevatten overigens beiden geen QR, terwijl Capgemini één van de grootste bedrijven ter wereld is die ICT (software) verzorgt voor andere bedrijven.
-
Ik ontwikkel, doe foutoplossing, regel het serverbeheer en zorg ervoor dat het klantenpaneel goed loopt en hier geen fouten in ontstaan.
Head development & service klinkt denk ik wel goed, beter zelfs!
-
@Iedereen,
Bedankt voor jullie commentaar.@Fils,
Het visitekaartje moet Engels worden, omdat ik zeer binnenkort alles internationaal wil hebben (complete vertaling van de gehele website) zodat we kunnen proberen wat aan te poten in onze buurlanden, gezien daar de kwaliteit en prijs van onze producten wat anders ligt. Heb je verder nog een paar tips?NielsB,
Rapifia Europe zelf staat bij de KvK en GrootScripting niet, die naam is eigenlijk een beetje weggezakt en liever wil ik (willen wij) het gewoon onder een naam houden. Qua titel is het inderdaad misschien een beetje te hoog gegrepen, alleen ik wist niet hoe ik het anders zou kunnen verwoorden. Laat ik het zo zeggen: ik ga over de services (servers, systemen, software e.d.) en over het klantenpaneel (ontwikkeling, bug oplossing e.d.). Omdat we later mischien nog mensen in dienst willen nemen wil ik mezelf wel meteen hoofd of manager noemen dus vandaar dat ik het zo heb verwoord. Dat stukje klopt inderdaad niet echt :P, ik zal daar nog even iets voor bedenken waarin ik dat kan vervangen.@Brent,
Ik moet hem maken in onze huisstijl en dat is eigenlijk alleen wit + die grijs/zwartige kleur. Een IP autodetector is inderdaad misschien wel een slim idee, ik wou eigenlijk al langer van ons .eu domein een echte bedrijfswebsite maken (portfolio e.d.) i.p.v. alleen de redirects en dan is een goede tijdelijke oplossing misschien wel een auto redirect. -
Beste,
Graag zou ik willen weten of het onderstaande visitekaartje een beetje degelijk overkomt en dus de moeite waard is om te laten drukken.
Wegens gegevens vermelding plaats ik de afbeelding via een link i.p.v. via de image bbcode.
http://www.rapifia.eu/images/visitekaartje.jpg
Alvast heel erg bedankt.
Met vriendelijke groeten,
Lars Groot
-
@Kurene,
Die chinezen worden vanaf 3 jaar 24/7 met die sport beziggehouden en gedwongen het uit te oefenen, logisch dat wij met ons vrije Nederland dan amper kans hebben om een medaille te halen in die vechtsporten :(. -
In de database moet je opslaan bij welk nummer je bent, en dan bij elk bellende lid dit aantal ophogen. Dan check je of dit aantal overeenkomt met het win getal en dan schrijf je de prijs bij en zet je het nummer in de database weer op 1.
Mag ik vragen voor welke source dit is, misschien dat ik hem dan inbouw in OSBanditi v3.0, waar je dan ook kunt kiezen voor welke betaalmethode(s) dit geld (ook PaySafeCard of SMS bijvoorbeeld).
Groetjes vanuit Kos!
-
Ik print zonder rand met mijn Canon Pixma MP640. DVD's haal ik altijd in Duitsland. Hier zit inderdaad een CD/DVD sleeve bij die door de printer heen gaat (niet in de papierlade). Ik betaal geloof ik iets van euro5 voor 25 DVD's. Let goed op het "Inkjet printable" sign als je de cd's haalt. Je hebt ze in mat of in normale uitvoering overigens.
En als je een bedrijf hebt is er nog de website http://www.cdrwinkel.com/
-
Nice kilPICnu, zou je de silver misschien ietsjes scherper kunnen maken zoals de goude versie :P.
-
-
[offtopic]Het is 12 uur 's nachts en alsnog verwachten jullie dat de crew 100% online is?[/offtopic]
Ik sluit dit topic en ik open deze pas bij voldoende bewijs van de TS. Hierbij hoort ook een teamviewer view van de source (gezien ander topic van deze source) en een overzicht van de statistieken die webgebaseerd is (dus geen afbeelding). Graag sturen per PB, bij voorbaat dank.
:slotje: