Posts by L.Groot

Het lijkt me de bedoeling om de TS tips te geven en niet een discussie te houden over tips die gegeven zijn? Laten we dat nu gewoon doen en elkaars tips respecteren; aan de berichten die jullie nu plaatsen heeft de TS die nog van niets weet vrij weinig.

TS: download gewoon een gratis source hier, neem een gratis hosting en een gratis domeinnaam om mee te beginnen. Dan leer je HTML, PHP en CSS en ga je wat bugs oplossen, functies toevoegen e.d. totdat je de talen een beetje onder de knie hebt en vervolgens begin je aan een eigen (uniek) project.

Succes en schroom niet om een vraag te stellen als je die hebt!

Rick we hebben al "afscheid" genomen ;). Alsnog veel succes met alles wat je nog van plan bent te gaan doen en ik hoop dat je nog eens langs komt om te kijken hoe het gaat en dat we elkaar op Skype blijven spreken.

Toi toi.

Wat BrokenTrack klopt helemaal. IE is inderdaad een **** klote browser en je moet je website er helemaal op gaan aanpassen; maar het hoort er wel bij. Meer dan 50% van alle bedrijven en nog steeds een groot aantal particulieren gebruikt IE 6 - 10 dus je moet je website er gewoon op baseren om er voor te zorgen dat de hele wereld (of heel Nederland) je website kan bezoeken en niet alleen de Chrome en Firefox gebruikers.

Ik heb zelf alle browsers geïnstalleerd, alleen deze Maxthon nog niet ;). Dat ga ik dus even proberen vanmiddag. Mijn favoriete browser is Chrome, maar IE staat bij mij op nummer twee. Daarna Opera en Safari (laden naar mijn idee echt traag) en als vierde komt Firefox (de laatste tijd hebben ze gewoon Google Chrome lopen na-apen dus niet echt uniek).

League of Legends heeft eigen servers staan in Noord - Amerika, Centraal Europe en Azië. Je installeert gewoon de cliënt en die maakt verbinding met de servers waar tegelijkertijd duizenden andere spelers online zijn en ook een spel doen. Om de cliënt te kunnen draaien heb je wel een redelijke grafische kaart nodig (2005 of nieuwer is wel vereist globaal gezien) en 1GB geheugen is ook wel het minimum van het minimum. 3 Ghz kloksnelheid lijkt me voldoende om het spel te kunnen draaien. Daarnaast heb je uiteraard een constante breedband internet verbinding nodig.

Dat mag vaak niet omdat het open-source is. Dan moet je de bronvermelding als dank laten staan. Verwijder je dit en de organisatie is er niet zo blij mee dan kan je een rechtszaak aangespannen krijgen. Check dus eerst met welke licentie je te maken heeft voordat je daar iets in wijzigt!

Die code checkt of je account al bestaat en stuurt je anders door naar de registratie pagina.

Code
    if (! ($id > 0)) {

Dat kan je gebruiken om te checken of de gebruiker dus al bestaat. Let op, plaats het wel onder de definiëring van $id door Facebook.

Dit is tegen ons beleid en dat van Nintendo. Bij deze sluit ik het topic en ontvangt een topic starter van mij een inofficiële waarschuwing. Bij een regel overtreding in dezelfde aard levert dit wel een waarschuwing op.

@BrokenTrack,

Toevallig had ik dat laatst ook. Ik had Windows Live domains op mijn domeinnaam geïnstalleerd. Alles in DA toegevoegd maar de mails kwamen niet aan :P. Stond er bij de domeinnaam hoster ook nog een DNS die dat niet had ^^. Voor niets 4 uur lopen zoeken en moeilijk doen :P.

En hoe zat het nou eigenlijk met die Fifa App die binnenkort uitkomt? Wat kan je daar precies mee doen want ik hoor tegenstrijdige verhalen erover :P.