Posts by L.Groot

Ik geloof dat Koen alle activiteiten op zijn bedrijf heeft gezet dat in België is. Hij host echter wel via Versio in Nederland dacht ik dus ik weet niet hoe dat precies in dat geval zit. Volgens mij moet Koen dan alsnog die melding doen, of hij moet geen cookies gebruiken (alleen voor gebruikersnaam bijvoorbeeld) dan is het wel weer toegestaan zonder het te vragen aan de gebruiker in Nederland.

Ik breek even snel in voor er ruzies worden uitgelokt:

@ TS, het is de bedoeling dat je de hulp van anderen waardeert en zelf alles eraan doet en gedaan hebt voor je je vraag hebt gesteld en terwijl deze gesteld is. Jouw eerste twee reacties komen ook bij mij een beetje bot over: net alsof wij er iets aan kunnen doen dat jouw script niet werkt. Wij proberen jou te helpen maar op het moment dat wij het niet begrijpen dien je dit gewoon duidelijker voor ons uit te leggen en dan verwacht ik niet van dat soort reacties.

Hopelijk is dit zo duidelijk en graag verder nu ontopic. Reacties op dit bericht kunnen via een PB naar mij of een andere (super) moderator.

Het werkt eigenlijk zo:

- Wil je PaySafeCard tegoed kopen
    -> Betaal de waarde van de kaart (10€ = 10€ etc.)
    - Wil je PaySafeCard tegoed verkopen
    -> Je krijgt 85% (of soms wat minder) van de waarde terug.

Dit werkt zo omdat als je een kaart koopt dan betaal je 10€ en dan maakt dus iemand anders verlies erop. Als je tegoed gaat verkopen maakt de gene die het opkoopt verlies (hij wisselt het in 99% van alle gevallen direct voor gewoon geld in en dan krijgt hij maar 85% (excl. BTW) van PaySafeCard terug).

Jij maakt dus altijd verlies en de andere partij altijd winst: zo is het leven.

Hmm ik heb niet echt een top 10, maar films die ik goed en/of mooi vind:
    - Die hard 1-4
    - The Shawshank Redemption
    - Red

Mijn favoriete acteurs zijn overigens:
    - Bruce Willis
    - Morgan Freeman

@Ismail,
    We willen topics graag gewoon openhouden zodat iemand nog kan antwoorden met een beter antwoord of een andere vraag hierover.

Slotje aanvragen wijzen wij vanaf nu dan ook altijd af, tenzij het topic uit de hand loopt of er een ruzie ontstaat, er teveel offtopic wordt gegaan e.d.

Alvast bedankt voor jullie begrip!

Ik gebruik de API van pay.nl dus ik heb de directe API van PayPal niet eens nodig ;). De API van pay.nl is veel eenvoudiger al zeg ik het zelf en daarnaast heb ik daar nog 10 andere betalingsmethodes draaien.

Ik kom ze wel eens tegen in Amersfoort centrum en daar is echt een vervelende zwerver die naar iedereen toekomt en met ze meeloopt (ook in winkels) om zijn straatnieuws te verkopen...
    Wat dat betreft zijn ze dus wel zeker vervelend naar mijn mening, al kunnen ze er soms zelf niet zo heel veel aan doen.

Deze gebruik ik altijd (die van Jopitan kan ook maar is meer schrijfwerk en geloof ik meer gericht op oudere jQuery versies):

Meer informatie:
    http://api.jquery.com/jQuery.ajax/

Veel succes nog en als je een vraag hebt dan kan je die altijd aan me stellen :). Ik heb inmiddels 2 jaar jQuery ervaring en ik denk dat ik wel boven gemiddeld zit hier ;).

@sukel,
    Dit heeft te maken met dat Crime-Club in het verleden al eens een rechtzaak tegen het toen nog geheten CriminalsPoint heeft aangespannen, en dat met Banditi niet het geval was. Daarnaast is Crime-Club ook een keer illegaal geript (door een lek in de FTP), Banditi is helemaal zelf gemaakt (wat betreft de PHP), enkel de images, layout, javascritps en de flashgames zijn geript.

Intern lopen hier inderdaad al wat discussies over, dit geld ook voor de elite-status. Als hier wat uitkomt wordt dit uiteraard gepost, voor nu zal er niet direct iets wijzigen. Voorstellen die ik heb gedaan zijn bijvoorbeeld: topics highlighten (deze blijft bovenaan staan voor een bepaalde tijd), elite status kopen (of een soortgelijke anders genaamde status), banner advertentie gratis (of met korting) e.d.

Wijzig lijn 206:
    <td>Auto's</td>
    In:
    <td>Auto\'s</td>

En het moet werken :). Tip: download een tekstverwerker met een highlighting functionaliteit (zoals de open-source Notepad++).

Hopelijk helpt dit je verder en veel succes nog.