Posts by L.Groot

Wellicht dat wij iets voor je kunnen betekenen ;).
    Voor 3GB hdd, 35GB maandelijks dataverkeer, DirectAdmin i.c.m. Installatron en de Darwin template en een gratis .nl, .be of .de domeinnaam kost dit je dan €18,- incl. BTW per jaar.
    Er kan betaald worden met meer dan 10 betaalmethodes, voor het overzicht en de transactiekosten per methode zie http://rapifia.nl/algemeen/betalingsinformatie.

Daarnaast kan er altijd zonder verlies een product worden geupgrade, gedowngrade of van extra bandbreedte/dataverkeer worden voorzien en worden alle acties (nameserver wijziging e.d.) realtime uitgevoerd. Ook kan je een product altijd annuleren en de restwaarde in de vorm van een uitbetaling terugvragen (m.u.v. betaalde transactiekosten voor betalingsmethodes).

Voor meer informatie kun je me ten alle tijde een PB sturen.

Eigenlijk is het niet relevant maar toch meld ik het even.

Ik wil eigenlijk helemaal geen opleiding in de ICT gaan doen maar juist een hele andere kant op: leraar Duits. Ik denk dat de meeste mensen mij wel kennen als iemand die redelijk wat van programmeren en servers af weet, en ook mijn familie en vrienden pushen de hele tijd voor een ICT opleiding alleen toch ga ik dit niet kiezen. De reden waarom is eigenlijk heel eenvoudig: persoonlijk vind ik het niks om mijn hele verdere leven de hele dag achter een computer te zitten en websites maken, designen, netwerken beheren of wat dan ook :). Zoals velen wel gezien hebben heb ik veel projecten waar ik of niet aan toe kom of gewoon geen zin meer heb om die af te maken. Ik ben meer iemand die hele korte projecten wil maken en ook daarom lijkt het mij niks om zoiets te gaan doen later, omdat je dan toch je projecten zal moeten afmaken voor je werkgever al dan niet klant. Daarnaast mis ik dan de sociale kant van het leven: ik vind het leuk om met mensen om te gaan en achter een computer zitten en de hele dag maar programmeren of wat dan ook is behalve de Skype gesprekken, Teamviewer sessies en Facebook pagina's (als dit al toegestaan is) totaal niet sociaal. Daarom heb ik toch besloten om tegen de wil van iedereen die ik ken in iets te gaan doen waar ik sowieso véél minder in ga verdienen dan programmeur, maar waar ik wel mensen iets kan bijbrengen en wat ik ook zeker jaren vol kan houden. Daarnaast kan ik altijd nog teksten vertalen of heel gemakkelijk aan werk komen in Duitsland :).

Wat ik hiermee wil zeggen is: denk ook bij jezelf of je dat beroep later wel je hele leven wilt gaan doen. Daarom zijn stages ook ideaal om te kijken of je dat volhoudt. Hoewel de meeste mensen hun eerste beroepsopleiding niet altijd zullen uitoefenen in de vorm van een baan is het wel handig om iets te kiezen wat je ligt, wat je vol kan houden en of het je leuk lijkt. Weet je dit nog niet 100% zeker probeer dan (indien mogelijk) een hogere algemene opleiding (Havo, VWO) te gaan doen. Ik heb zelf bijvoorbeeld VMBO-T afgerond en waarschijnlijk dit jaar Havo. Met dat Havo-diploma kan je dan toch mooi direct naar het Hbo en dan zijn er meteen meer opleiding open.

Ik wens je dus succes met je keuze maar denk wel 10x na voordat je je daadwerkelijk aanmeldt voor een school ;).

Sorry voor de gedeeltelijke offtopic maar ik moest dit even kwijt, hopelijk kan de TS (of iemand anders) er wat mee.

Het enige nadeel aan WHMCS is dat het integreren in een eigen layout lastig is, en dat de licenties vrij prijzig zijn. Daarnaast kun je niet zomaar alles aanpassen in de scripts en ik vraag me af of er een API voor MijnDomeinReseller in verwerkt is. Verder draait dat script zwaar op je server en is de Nederlandse vertaling alles behalve correct vertaald.

Ik gebruik Darwin. Deze kost €12 euro per jaar of €24 liftime maar is echt super handig en daarnaast erg gebruikersvriendelijk. Ik heb hem ook Nederlands vertaalt wat dus klantvriendelijker is. Hij is overigens gemaakt door de makers van Custombuild (een DirectAdmin pakket optie met Apache, PHP e.d.) en de eigenaar ervan is altijd erg aardig en reageert altijd binnen 24 uur.

Je kunt hem bestellen op: http://www.custombuild.eu/darwin/ en dan betalen met PayPal.

Sinds kort is dit via een omweg ook mogelijk bij mijn bedrijf, mocht je nog interesse hebben.
    Je kunt op http://www.rapifia.nl een klantenaccount aanmaken en je saldo opwaarderen. Vervolgens kun je een uitbetaling aanvragen (via overschrijving of paypal) en binnen enkele uren staat dit op je PayPal account (of in enkele werkdagen op je bank account). Tevens is het ook mogelijk je saldo op te waarderen via telefoon (0900), fasterpay, giropay, minitix, sponsorpay (gratis!), ideal, overschrijving, paypal, bancontact en directebanking ;).

Beste leden,

Na een aantal uur hevig overleg met het gehele team op Skype, zijn wij tot het volgende besluit gekomen.
    De sollicitanten die een proefperiode mogen doorlopen zijn:
    - Tim (Tim (vh. BrokenTrack))
    - Anthony (A.Bijlsma)
    - Maks (MJorritsma)
    - Ramon (R-Mulder)
    - Ferhat (Ferhat.Remory)
    - Giovanni (GiovanniK)

Zij worden ingedeeld op de volgende forumcategorieën en/of taken:
    - Tim: Scripting & Programmeren + Computers / servers / hosting
    - Anthony: Overig + Downloads
    - Maks: Design + Marketing + Overig
    - Ramon: Marktplaats + Scripting & Programmeren + Overig
    - Ferhat: Mobiel / tablett apps / sites + Marketing + Games
    - Giovanni: Scripting & Programmeren + Downloads

De proefperiode zal vanaf vandaag t/m 12 november 2012 van kracht zijn, daarna wordt besloten wie zal blijven en van wie wij helaas afscheid moeten nemen. Bovenstaande leden ontvangen overigens ook nog een handleiding van het moderatorschap per e-mail en een uitgebreide taakbeschrijving.

De onderstaande leden zijn helaas niet door, zij ontvangen in enkele dagen een brief met de reden van afwijzing hierin. Wij bedanken hun voor hun deelname en wellicht kunnen we hen in een later stadium aannemen: sommigen hebben zeker een + op de rest van de leden.
    - Jeffrey (J.Rijdes)
    - Jordi (J.Hermans)
    - Gerwin (Gerwim)
    - Niels (Strafness1)

Nogmaals hartelijk dank voor het solliciteren!

Tevens nemen wij afscheid van L.Kok hij wilt zich volledig op zijn opleiding richten en dit respecteren wij enorm. Wij willen L.Kok hartstikke bedanken voor zijn inzet van de afgelopen tijd, en wensen L.Kok veel succes met zijn studies.

Namens het gehele ICTScripters team wens ik de moderatoren veel succes in hun proefperiode en hoop ik dat ze alle zes de proefperiode doorstaan!

Met vriendelijke groeten,

Lars Groot
    Super Moderator ICTScripters

Ik bevestig Willem's topic even. Het is niet omdat Willem super moderator is dat hij daarom zulk soort topics mag plaatsen. Dit soort topics zijn toegestaan, mits er geen links en/of afbeeldingen in verwerkt zijn. Als dit via het PM-systeem of buiten ICTScripters om gebeurd is er niets aan de hand en dus de verantwoording van de aannemer zelf.

Graag zien we de relevante code tegemoet zodat we kunnen zien hoe het script in elkaar steekt. Wanneer dit niet binnen 24 uur wordt gepost wordt dit topic gesloten totdat dit naar mij of een andere (super) moderator wordt gestuurd. Met zo weinig informatie kunnen wij niets beginnen of begrijpen.

Dat is een goed streven MikeHun.

Oja, ik zou Versio niet nemen want als je de topics op SD wel eens leest dan weet je wat ik bedoel. Ze doen álles om klanten te winnen (zelfs geld weggeven als je een positieve review plaatst en negatieve verwijderen ze gewoon voor hun reputatie) en de kwaliteit van hun diensten en support is echt belabberd slecht. Zoals dat ze geld in rekening brengen als je ze opbelt maar je website toch online is (http://www.versio.nl/1-is_mijn_website_offline.html) de prijs/kwaliteits verhouding is dus echt 0,0. Dit zeg ik niet omdat ik zelf ook een bedrijf heb in dezelfde sector maar puur op basis van eigen ervaringen en de ervaringen van mijn klanten en kennissen met Versio. Het beste kun je bij een hoster als Antagonist hosten denk ik, anders kun je mij ook wel even contacteren dan kan ik de mogelijkheden wel even kosteloos met je bespreken.

De nieuwe firmware installeren?

Daarnaast is een rekenmachine bedoeld om wiskundige en/of natuurkundige berekeningen uit te voeren en niet om te gamen. Echt waarom gamen al die Havo-4 leerlingen op hun GR? Koop gewoon een Nintendo DS met Pokémon en neem die mee ofzo dan heb je veel betere kwaliteit en game ervaring. Op een GR game je niet maar doe je berekeningen of plaats je spiekbriefjes ;). Anders vertief je je rekenmachine misschien en functioneert deze bij een toets weer niet zoals het hoort en heb je een 2 door dat gegame...

Qua host kun je beter wel een betaalde nemen, en een normale fatsoenlijke domeinnaam omdat je dan beter in Google ligt en je zeker bent dat je website er niet 1,2,3 uit ligt. Ik ben bezig met een nieuwe OSBanditi versie, maar OSBanditi versie 1,5 kun je ook goed gebruiken hoor ;).