Je kan hem inderdaad naar .html omzetten als er wel een PHP interpreter op de server aanwezig is, maar waarom zou je dat willen?
Als je alleen de url's aan wil passen dan voldoet de mod-rewrite engine van een .htaccess bestand.
Posts by L.Groot
-
-
Illegaal lijkt me. Topic dicht tot er duidelijkheid komt van een TS / moderator.
-
Dat kan niet ;). PHP code kan niet in HTML uitgevoerd worden. Uiteraard wel de output code die je in PHP zet maar zeker niet de verwerkingscode.
-
Windows Defender heeft een ingebouwde virusscanner bij Windows 8 ;). In principe is dat dus niet meer nodig en zelfs Microsoft Secuirty Essentials (gratis virusscanner van Microsoft) kan niet meer op Windows 8 geïnstalleerd worden.
-
Ik heb de Windows 8 Ultimate omdat ik ook Windows 7 Ultimate had ;). M'n vader is projectleider bij Capgemini en krijgt dan altijd gratis 3 licenties van Windows, Office, Adobe Photoshop en dergelijke ;). Zodoende kom ik altijd legaal aan deze software.
-
echo $_POST["who"];
Is gewoon de goede ;).
-
Ik heb hem net gedaan en heb alles behouden :).
Echt super makkelijk, Windows 8 checkt eerst of je kan upgraden, wat er mee kan en wat niet en pas daarna kun je Windows 8 kopen (via PayPal). Hij download hem dan en je kunt hem daarna direct installeren. Installatie duurt ongeveer anderhalf uur waarvan een half uur dat je de pc nog kan gebruiken en een uur dat hij niet in Windows is zegmaar of elke keer reboot.Waar ik aan moet wennen is het start menu en dan computer, configuratiescherm, bestanden e.d.
Die ga ik maar vastmaken aan de taakbalk want ik wordt daar echt gek van :).
En het navigeren tussen programma's is lastig (zoek functie in het start scherm ontbreekt dus ;))Verder perfect, start snel op, loopt als een trein en behalve Windows Update uitvoeren, Nederlandse taal installeren en de update voor AMD Catalyst Control Center hoefde ik niets te doen. Het was de €30,- zeker waard.
-
@Fils,
Dit kost straks zeker wel +/- 400€, alleen is de volledige versie nu nog niet te koop. OEM's zijn alleen voor bedrijven, fabrikanten en upgrades zijn alleen toegestaan bij bezit van een huidige legale Windows 7 versie.
-
Moderatoren worden zeker niet voorgetrokken en daarnaast plaatst Tim dit soort berichten nu niet meer (sinds zijn proef-moderatorschap).
Daarnaast plaatst Tim (zoals hij zelf al aangeeft) altijd meer info dan 1 zinnetje, meestal nog met een zoekterm, Google-link of wat tips erbij; volledig toegestaan dus.
En om even terug te komen op wat volgens jou "onzin" is: sommige problemen zijn zo complex en hebben heel erg te maken met véél API's, classes, functions en frameworks dat die combinatie daarvan niet direct op Google terug te vinden is. Om een paar classes te noemen: de nieuwe FPDF functie, DirectAdmin's API (staat slechts 1 vb van op hun eigen website en verder staat er weinig op Google) en bijvoorbeeld vragen m.b.t. CodeIgniter. -
Een pokemon script en dat is een no-go op ICTScripters sinds er claims van Nintendo bij ons binnen zijn gekomen.
#lock
-
Het klopt wat jullie zeggen alleen niet alles is op Google te vinden, wel de meeste newby problemen. Kijk naar topics met vragen van ervarene programmeurs. Bijvoorbeeld Tim of Patrick. Die openen zelden zelf een topic maar als ze die openen is het ook écht iets wat bijna niemand weet en zelfs Google weet het niet (omdat het vaak gebaseerd is op een eigen systeem e.d.). Daarnaast denk ik dat ik zelf ook geen topics open over google-first-page-search-result-answer vragen.
Reacties met alleen "Zoek maar op Google" of "Heb je Google wel gebruikt?" worden gewoon verwijderd en door mij soms bestraft. Reacties met zoektermen die daadwerkelijk het antwoord op de 1e pagina hebben staan, of lmgtfy links met die antwoorden op de 1e pagina zijn wel toegestaan en ook naar wat we willen zien. Uiteraard verwijzingen naar eerdere topics met dit onderwerp op ICTScripters zelf is ook prima en dan wordt het topic in principe direct gesloten.
-
1) Sowieso geen schone. Dan betaal je gewoon de normale prijs á €400,- als ik me niet vergis. Plus je moet een legale Windows 7 versie hebben die geschikt is voor op jouw syteem (en mag volgensmij ook niet OEM zijn (voorgebrand/geïnstalleerd op je computer/laptop door de fabrikant). Je moet dus de origineel DVD hebben incl. geldig serial en dezelfde versie (Home Premium, Enterprise of Ultimate).
2) Sneller hangt ervanaf. Je hebt in Windows 8 nu een soort van app-store idee (nieuw startmenu) en de een is er positief over en de ander negatief. Ik vind het opzich wel wat hebben maar ik moet me er eerst beter in verdiepen. Het schijnt wel veel sneller te werken, vooral Windows Live producten als Outlook Web App, SkyDrive, Word Web App en dergelijke functioneren daarin goed naar mijn weten.
3) Zoals hierboven, verder uiteraard nieuwe styling, nieuw logo, hij is weer wat sneller en ongetwijfeld zal het configuratiescherm e.d. er beter uit zien. Het startmenu is echter wel volledig weg helaas..
4) Hij is vandaag (of eigenlijk gisteren :P) officieel gelanceerd door Microsoft. Dat betekent dat hij in de schappen van de winkels ligt, oftewel: ja hij is veilig. Let alleen wel op dat bepaalde drivers (voor met name oude apparatuur), games, programma's e.d. nog geen volledige ondersteuning voor Windows 8 hebben. Er zitten dus geen ziektes in voor zover nu bekend, al zou ik het niet uitsluiten dat er een dezer dagen al nieuwe updates beschikbaar komen.Trouwens, als je een Nederlandse scholier bent kun je op http://www.slim.nl voor €20 de upgrade kopen. Scheelt weer een €10 ;).
-
@Fils,
Jobs is begonnen met het registeren van patenten, nu sporen ze enkel de bedrijven op die ze overtreden en klagen die aan :).
-
Dat gaat dus niet samen: wel een spel willen spelen maar er niet het geld voor hebben om de computer te kopen. Vertaald: ik wil wel 200 km/u rijden met mijn Trabant maar ik heb geen geld voor een nieuwe motor of een andere auto. Oftewel het verhaal stopt hier en er zijn een aantal mogelijkheden.
1) Zoek werk (aan je leeftijd gezien zal dit een krantenwijk worden) en spaar een computer langzaam bij elkaar. Eentje van €400,- voldoet meestal prima voor de komende drie jaar.
2) Ga het spel niet spelen en stop met dingen uit te proberen.
3) Regel een oudere pc/laptop via werk van je vader/moeder (vaak doen die ze goedkoper weg omdat ze afgeschreven worden) en stop er een nieuwere videokaart (+/- 120€) in.
4) Ga naar een vriend/kennis en ga het daar spelen.Veel succes maar niemand zal je hiermee kunnen helpen. No money = no go.
-
Ik zal even hieronder reageren namens het team.
Ten eerste zijn wij inderdaad een community om leden te helpen met hun webmaster gerelateerde problemen (en soms andere puber, technische- en school zaken). Het is echter niet de bedoeling dat wij met elkaar iemand een heel systeem aanbieden (waar hij geld voor krijgt) en er zelf bijna niets aan gedaan heeft. Er zijn sommige leden die echt werkelijk waar 10 topics openen met dezelfde vraag (of een iets andere formulatie) en dit zijn meestal de "kinderen" die nog in groep 8 of klas 1/2 zitten en überhaupt niet weten wat een code, wat PHP, wat FTP of wat zelfs ook maar een plain-text editor is. Voor deze groep heeft help geen zin want dan blijf je aan het helpen. Deze mensen moeten eerst puberen of anders een cursus volgen (boek lezen) om zo eerst eens verstand van zaken te krijgen. Dit soort mensen krijgen van ons dan ook sneller waarschuwingen en topic-sluitingen dan andere leden die niet 10x eenzelfde topic openen. Dit soort vragen verlaagt onze community alleen maar en dat is wel het laatste wat we willen. Het is de bedoeling dat éérst Google, Bing, Yahoo e.d. worden raadgepleegd, dan de zoek functie binnen ICTScripters en vervolgens pas een topic openen.
Verder willen we graag helpen, maar niet voorkauwen. Je moet tenslotte ook iets ervan leren, vandaar dat het beter is om een Google zoekterm cq. website te posten waar de informatie sowieso te vinden is, dan een direct werkende code of een link naar een direct werkend script.
Je zult geen ban krijgen door dit soort topics te openen, maar wel een waarschuwing of een scherpere oplettendheid. Topics als deze worden echter wel vaker gesloten uiteraard.
Hopelijk is dit zo duidelijk.
-
Beste,
Zou er wat meer informatie gegeven kunnen worden? Zoals bedrijfsnaam, aard van projecten, werken op contractbasis e.d.?
-
Ik doe meestal gewoon een biersetje. Daarin zitten dan 5 van die rare of niet veel-voorkomende flesjes bier in een mooie doos. Bij mij in de winkel verkopen we die nu ook voor 12,95.
-
Hmm de website van SZ ziet er wel slordig uit:
"Copyright ©2012 SZ-Hosting Alle rechten gereserveerd. Alle prijzen zijn inclusief 19% BTW tenzij anders vermeld."BTW is al 19 dagen op 21% gezet ^^.
-
Ik zou je provider even bellen, zij moeten het kunnen uitleggen/oplossen ;).
-
Wat werkt er dan niet Gerben? eventueel kan ik dat wel voor je oplossen.