Posts by L.Groot

Voor er discussie over ontstaat: ik heb de livesupport afdeling van Versio gesproken, vertegenwoordigd door de heer W. Berendsen en hij kon mij vertellen dat dit toegestaan is. Wel op voorwaarde dat de gegevens van het account gewijzigd worden naar de nieuwe klant.

Dan kan de verkoop weer verder gaan. Veel succes!

AMSTERDAM - Microsoft gaat stoppen met Windows Live Messenger, bekend als MSN.

Dat stelt althans The Verge op basis van diverse anonieme bronnen binnen het bedrijf.
    De komende maanden moet Windows Live Messenger afgebouwd worden en zal de dienst geïntegreerd worden in Skype. Medio 2011 naam Microsoft de dienst Skype over voor 8,5 miljard dollar. Het einde van MSN zou volgens de bronnen mogelijk nog deze week worden aangekondigd. Skype, dat vooral voor videobellen gebruikt wordt, moet uiteindelijk ook de chatfunctie van MSN gaan overnemen.
    Volgens The Verge zijn de twee diensten technisch al op verregaande wijze geïntegreerd. Zo loopt 80 procent van de chatgesprekken van Skype via Messenger. Microsoft heeft nog niet op het gerucht gereageerd.

Bron: http://www.nu.nl

Hallo,

Het is een beetje moeilijk uit te leggen maar ik ga het proberen zo duidelijk mogelijk te doen ;).

Ik heb op een project van mij (http://www.championbuilds.com) een "in-game" layout werkend met javascript/jQuery. Dit werkt allemaal prima op één deel na: de content rechts gaat in het menu staan als je het browserscherm wijzigt qua grootte of als er een venstertje opent. Dit heb ik althans in Google Chrome. M.a.w. de content gaat helemaal naar de linkerkant toe en het menu wordt over de content heen geplakt waardoor een deel van de content wegvalt.

Ik kan niet echt een stukje code weten omdat ik niet weet waar het in kan zitten ;). De bron kan ik hier wel posten alleen daar hebben jullie ook weinig aan aangezien je die zelf ook kan opzoeken en anders de pagina idioot lang wordt.

Het betreft dus de "ingame" layout van http://www.championbuilds.com waarbij de pagina waar je op zit niet uitmaakt.
    Demo account is als volgt:
    Login: [email protected]
    Password: demodemo
    Dit systeem werkt met een max. 1 cliënt tegelijk ingelogd systeem. Op het moment dat een ander iemand inlogt op een account word jij er uitgegooid. Let daar dus op als je aan het kijken bent ;).

De layout die gebruikt wordt is een aangeschafte layout van ThemeForest, te vinden op http://themes.vibrance.co/?the…ve-Web-App-Admin-Template.

Alvast super bedankt voor het kijken en de eventuele oplossing!

Met vriendelijke groeten,

Lars

@Fils,

Ik snap niet wat je met die /?$ bedoeld want dat heb ik niet :P. Alleen $ en dat werkt 100% gegarandeerd want dat gebruik ik bij al mijn projecten zo.

Haha ik dacht hier ook al eens aan ;).
    Toen ik in Griekenland op vakantie was en geld pinde werd dit pas 10 dagen later afgeschreven van mijn saldo. Had ik nog in gedachten om te proberen meer te pinnen maar ik heb geen zin in problemen dus niet geprobeerd. Ik vraag me af of het kan..

Apache Configuration
    RewriteEngine on
    RewriteRule index/overzicht$ index.php?p=overzicht [QSA,L]

Of complexer:

Apache Configuration
    RewriteEngine on
    RewriteRule index/(.*)$ index.php?p=$1 [QSA,L]

Vergeet dan niet om de check in index.php uit te voeren om te kijken of de pagina wel bestaat.

Succes ermee!

bboy,
    Ga naar de IKEA en je kunt zo voor een paar euro een koksmes kopen waarmee je iemand eenvoudig dood :). Illegaal is het dus niet, elk mes in je keukenlade is een moordwapen dus messen zijn niet illegaal, alleen messen die groter zijn dan zoveel centimeter geloof ik maar dat weet ik niet zeker.

En daarnaast heb je nog de Mb en MB (megabit en megabyte) waarmee veel mensen zich laten inpoeieren. Downloadsnelheid in Internet Explorer en in uTorrent is altijd in bytes, terwijl ISP's deze altijd erg sneaky als bits presenteren. Hierdoor klopt dat dus eigenlijk nooit ;). Bits is daarnaast een beetje ouderwets, het meerendeel gebeurd nu gewoon in bytes.

Ik blij dat alles in Nederland staat ;). Snelle uptime en verbindingen, nooit uitval en kans op natuurrampen is zo klein dat het gewoon bijna niet kan voorkomen.

Gemiddeld gezien heeft Nederland de snelste connectie, gemiddeld wereldwijd sneller dan Duitsland (oude verbindingen), Frankrijk en de VS.

Office 2007 en Office 2012 pakt hij direct over. Alle bestanden worden behouden en bij de wizard wordt aangegeven welke programma's problemen kunnen veroorzaken, voor welke een oplossing is en voor welke niet. Dit kan je zien voordat je betaald hebt of iets hebt geïnstalleerd / verwijderd.

Waarom moet je een Frans toetsenbord leren voor school als ik vragen mag?

En ja dat kan gewijzigd worden alleen dan kloppen de plaatjes niet meer. Ofwel koop een toetsenbord met de Franse-indeling voor een paar tientjes en dan ben je ook daar weer klaar mee.