Posts by L.Groot

Volgensmij kun je geen rechtzaak starten met enkel bewijs een Whatsapp vinkje :). Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat je zoiets misschien wel als extra kunt gebruiken en dat de rechter het meeneemt, dat lijkt me wel logisch.

Techniek is nooit waterdicht en daarom lijkt me dat een rechter nooit een uitspraak kan baseren op alleen elektronisch bewijs, en al helemaal niet als het bewijs komt van een derde (commerciële) partij die ook nog eens niet in Nederland is gevestigd.

@Patrick,

Daarin heb je deels wel gelijk, maar toch is een HBO denk- en werkniveau anders als dat van werk ervaring op een MBO functie. Op het HBO leer je literatuur en de verantwoording voor je keuzes met elkaar te verbinden, en daarnaast je keuzes te verantwoorden. Dat is iets wat je op het MBO niet zo gedetailleerd krijgt als op een HBO, en daarom zal men toch meer waarde hechten aan een diploma van het HBO als ze iemand zoeken met HBO denk- en werkniveau.

ICTscripters is ontstaan uit een fusie van Webscripters en CriminalsPoint als ik me niet vergis, dus mag je ook van beiden de geschiedenis pakken en samen voegen. En dan zal de 9 jaar echt wel kloppen.

Hallo iedereen,

Zoals sommigen misschien wel weten studeer ik Duits, dus was voor mij gisteren een prachtige dag. 25 jaar de val van de Berlijnse muur, 24 jaar Oost en West Duitsland weer één. Nu stond de DDR (= Deutsche Demokratische Republik = Oost Duitsland) niet bepaald bekend als een liefdevol en vrij land, maar toch vind ik het volkslied wat zij hadden echt stukken beter dan dat oude volkslied wat Duitsland nu (nog altijd) heeft: "Das Lied der Deutschen".

Sowieso hebben veel communistische landen echt fantastische volksliederen, zo ook Rusland en voormalig Polen. Dit is het volkslied van de DDR:

External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

Wat vinden jullie hiervan? En wat vinden jullie sowieso van de Duitse hereniging en/of het regime van Oost-Duitsland?

Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties :).

Groet,

Lars

Sinds ongeveer een jaar bestaat er het programma Popcorn Time: met dit programma (dat er uit ziet als Netflix) kun je kosteloos films en series bekijken, die soms zelfs nog in de bioscoop zijn. De kracht achter het programma is het BitTorrent netwerk. Het programma selecteert simpelweg de beste torrents en zet die in de database. Als jij de film wilt afspelen begint het programma met het downloaden van de torrent, en terwijl jij aan het downloaden bent kun je de film al bekijken. Daarnaast upload je de film ook automatisch weer, waardoor andere gebruikers de film ook weer (sneller) kunnen bekijken.

Het project is razend populair en is ontwikkeld volgens het opensource principe: vrije broncode. Dit betekent dat iedereen waar en wanneer hij maar wil de code van het project gratis kan bewerken en opnieuw kan uitgeven (mits er geen geld voor wordt gevraagd). Hierdoor blijft het programma volgens de makers dus ook altijd actief, omdat als er 1 ontwikkelaar opgepakt is, er een volgende weer mee door kan gaan. En zo blijft het programma altijd de overheden voor.

Heb je nog nooit van het programma gehoord? Download het dan zeker eens en test het uit: Popcorn Time | Popcorn Time Download.

Wat vind jij van Popcorn Time? Gebruik je het vaak, ken je alternatieven of ben je een tegenstander? Laat jouw mening hieronder horen.

Naar: nu.nl

Ik niet, maar veel van mijn collega's zijn naar een Pool Party geweest in Center Parcs De Huttenheugte. Dat doen ze daar elk jaar, en is een soort van disco zwemmen achtig iets, maar dan natuurlijk met een halloween sfeer en in één van de mooiste zwembaden van Nederland.

Zo zag het er vorig jaar uit:

External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

Ik gebruik het amper. Ik gebruik altijd creditcard (geen transactiekosten voor omwisselen etc. en het zit gratis in mijn Rabobank pakket) en anders betaal ik met iDEAL of Acceptgiro/AfterPay/Klarna.

Nee oké maar per definitie is de kans dat dat gebeurd of dat een MasterCard gehackt/gestolen wordt even groot ;). Als je je pasje gewoon netjes in je portemonnee bewaard, kan er niks gebeuren. En een straatdief weet echt niet hoe die je vingerafdruk (op moment dat je in de stad loopt in de menigte) moet krijgen hoor ;).

Dat icoontje vind ik niet eens zo heel slecht hoor ;). Ik ben erg benieuwd wat je verdere punten van kritiek zijn. De overstap naar Windows 10 ga ik pas maken als de consumentenversie uit is, eerder niet.