Posts by L.Groot

    Meestal houd je een kaartje zegmaar horizontaal (dus in de breedte, grootste kant op de x as) vast, is dit bij jou andersom of zie ik dat verkeerd? Indien ja dan ziet het er wat raar uit :).

    Ik ontvang ze ook van zogenaamd "RuneScape" (speel ik overigens al 5 jaar niet meer ^^) ziet er heel betrouwbaar uit maar toch is het allemaal nep.
    Dit is een kopij ervan:


    En vergeet niet dat je een geregistreerd bedrijf moet hebben en een BTW-nummer ;). En de support is in bagger Engels, en slecht bereikbaar. Nee geef mij maar Pay.nl dan ben ik verzekerd van kwaliteit op Nederlandstalige bodem met wat mogelijkheden naar het buitenland toe. Geen gezeur met BTW afdrachten doordat de PSP in het buitenland zit, en weinig netwerk storingen en snelle verbindingen.

    Ik heb dit topic opgeschoont. De eerste die een ruzie uitlokt waarvan zijn reactie verwijderd of door mij gewijzigd is in dit topic is direct de klos. Dit geld ook voor andere topics waarin deze personen reageren. Dat geharrewar naar elkaar toe moet gewoon eens ophouden!

    Daar heb ik een cronjob voor en 3 servers in 2 verschillende datacentra in Nederland ;). Alle data van mijn klanten staat altijd op 3 servers: de live server, de fall back server en een back-up server (deze heeft 7 backups, van een week dus). De back-up server staat bij mij thuis zodat in het geval van een probleem op een datacentra of een aanslag of wat dan ook, dat ik dan altijd nog de data heb (server staat in een brandveilige kluis overigens en draait samen met de router op een nood-aggregaat die aan gaat op het moment van een stroomstoring. Zo ben ik en zijn mijn klanten altijd verzekerd van hun bestanden.

    @Fils,


    Dat klopt, en als er iets is bel je ze op en dan wordt het alsnog binnen no-time opgelost. Daarnaast ondersteunen ze veel betalingsmethodes, bijvoorbeeld ook FasterPay en GiroPay, respectievelijk de iDEAL voor Engelsen en Duitsers. Ideaal dus ook als je in meerdere landen actief bent.

    Om wat Rick zegt inderdaad te bevestigen: MSN is door Microsoft bedacht, ontwikkelt en gemaakt. MSN staat voor MicroSoft Network en was bedoeld om ook Xbox e.d. mee te verbinden. Daarnaast was het bedoeld voor developers om eenvoudiger met Microsoft in contact te blijven. Toen dat allemaal minder werd en het privé leven en internet bekender werd en meer werd gebruikt begonnen ze met het ontwikkelen van Windows Live en dus ook Windows Live Messenger, Windows Live SkyDrive, Windows Live Mail (vervangt Hotmail en heeft een eigen cliënt voor Windows). Op een gegeven moment moet je gewoon met oudere diensten stoppen en uit ervaring weet ik dat WLM in Nederland erg veel wordt gebruikt, maar in Duitsland bijvoorbeeld amper; daar is Skype veel populairder bij. Microsoft kijkt gewoon internationaal en als daar Skype meer marktaandeel heeft dan nemen ze dat product, wat natuurlijk logisch is. Daarnaast is het onzin om twee bijna dezelfde programma's te hebben, kost dubbel zoveel en levert minder op dan één dienst dat "iedereen" gebruikt.


    Ik vind het een goede zet, sinds een jaar gebruik ik WLM amper nog en veel meer Skype (komt o.a. ook door kennissen in Duitsland en het Verenigd Koninkrijk die vrijwel allemaal Skype hebben) en ik ben blij dat ik overgestapt ben. Skype heeft daarnaast een super handige Facebook integratie dus ik zeg gewoon weggooien die WLM.

    Dit zit ook in onze schoolsoftware Magister ;). Kan een docent zo kijken of je werkstuk niet van internet gecopy-pasted is :P. Per werkstuk kijkt Magister dan ik geloof 4 uur lang over het internet om te zoeken naar teksten die erop lijken. Misbruik wordt dus wel degelijk bestraft in het onderwijs nu :).