• Login
  • Register
  • Zoek
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • Filebase Entry
  • More Options

ICTscripters

Dé plek voor IT

Dé plek voor IT

Login

Geavanceerde opties
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Dé plek voor IT - ICTscripters
  2. Leden
  3. L.Groot

Forum

• Na 15 jaar terug van weggeweest: iCriminals.nl is terug (BETA)!

Syntax 19 januari 2026 om 09:34
  • Developer Gezocht

Mikevdk 10 januari 2026 om 18:57
  • Op zoek naar de legends

Syntax 5 januari 2026 om 13:50
  • [FREE] WeFact Hosting module

Jeroen.G 13 oktober 2025 om 14:09
  • Help testers nodig voor android app Urgent

urgentotservices 26 september 2025 om 10:21
  • Versio vervanger

Jeroen.G 25 augustus 2025 om 15:56
  • Afspraken systeem met planbeperking

Lijno 1 augustus 2025 om 23:04
  • Partner Gezocht om meerdere NFT Collecties op Open Sea te Plaatsen

NFT Art Designer 1 maart 2025 om 14:08

Marktplaats

• Meerdere mafia game template te koop

Syntax 16 februari 2026 om 13:34
  • Verschillende domeinnamen los te koop

zwpgangster 12 februari 2026 om 16:05
  • Verschillende domeinen

Syntax 8 februari 2026 om 09:57

Posts by L.Groot

• Visitekaartje

• L.Groot
    • 29 november 2012 om 22:51

Meestal houd je een kaartje zegmaar horizontaal (dus in de breedte, grootste kant op de x as) vast, is dit bij jou andersom of zie ik dat verkeerd? Indien ja dan ziet het er wat raar uit :).

• Pas op voor PayPal mail!

• L.Groot
    • 27 november 2012 om 17:43

Ik ontvang ze ook van zogenaamd "RuneScape" (speel ik overigens al 5 jaar niet meer ^^) ziet er heel betrouwbaar uit maar toch is het allemaal nep.
    Dit is een kopij ervan:

Citaat

Dear Player,

We have collected convincing evidence that you tried to trade your RuneScape account or sell your virtual items outside of the game environment.

Such real-world trading is destroying the economy of RuneScape and is in violation with our policies. Therefore any player that continues to engage in the illegal activity has no place in our community.

All of your accounts are now on our watch-list and will be automatically monitored for real-world trading. Regardless of who you are or how long you've been with us, if you continue to real-world trade we will have no hesitation in: (1) permanently banning your account from our community in order to protect the game, and (2) naming you as a defendant in Jagex Limited vs you, which is a lawsuit based on antitrust law violations that is currently pending in the U.S. District Court for the Central District of California (Civ. Action No. SANC-V13-00342-CGH).

If you decide to ignore this email and instead continue Real-World Trading, we (Jagex Ltd) reserve our rights to pursue statutory damages against you for between $200 to $2,500 per act of past, present, and/or future real-world trading in accordance with 19 U.S.C. 1307(c)(3).

In addition, we have temporarily changed your RuneScape account's status.

Please fill in the following security form to monitor your account's status or to appeal the infractions you have recieved:
    --ILLEGALE LINK--

Please note: Due to recent technical problems with our automated detection systems, some accounts have been unfairly punished. Most of the void infractions should have been removed. Please visit the appeal section to appeal any unjustified infractions received due to system errors.

Sincerely,
    Mod Mark.

© 2012 Jagex Ltd. Jagex® and RuneScape® are registered trademarks of Jagex Ltd in the United Kingdom and trademarks used in other countries of the world.
    View our Privacy Policy, Terms And Conditions: http://www.jagex.com/corporate/terms.ws.
    St. John's Innovation Centre, Cowley Road, Cambridge, CB5 1WS, England.

Toon Meer
  • PHP + SQL Wedstrijd

• L.Groot
    • 25 november 2012 om 11:08

Hmm misschien doe ik ook wel mee :P.

• Alles bij elkaar optellen.

• L.Groot
    • 24 november 2012 om 06:38

Voor twee kun je ook gewoon dit doen:
    ORDER BY veld_naam DESC LIMIT 5

En dan even veld_naam wijzigen met het veld in de database waar op je wilt sorteren.

Succes!

• Proficiat met het nieuwe leven!

• L.Groot
    • 24 november 2012 om 06:37

Gefeliciteerd Ferhat!

• Betalingsmogelijkheden

• L.Groot
    • 17 november 2012 om 00:04
    Citaat van J.Hermans

Moet ik daar ook een geregistreerd bedrijf voor hebben voor die pay.nl? :s

Volgens mij wel, anders zou je even contact met ze moeten opnemen. Voor iDEAL en PaySafeCard sowieso.

• Betalingsmogelijkheden

• L.Groot
    • 16 november 2012 om 20:20

En vergeet niet dat je een geregistreerd bedrijf moet hebben en een BTW-nummer ;). En de support is in bagger Engels, en slecht bereikbaar. Nee geef mij maar Pay.nl dan ben ik verzekerd van kwaliteit op Nederlandstalige bodem met wat mogelijkheden naar het buitenland toe. Geen gezeur met BTW afdrachten doordat de PSP in het buitenland zit, en weinig netwerk storingen en snelle verbindingen.

• Samsung Galaxy Mini 2

• L.Groot
    • 15 november 2012 om 08:29

@GIovanni,
    Of gewoon een fatsoenlijk Sony toestel ;).

• Hosted Desktop

• L.Groot
    • 13 november 2012 om 13:58

Ik heb dit topic opgeschoont. De eerste die een ruzie uitlokt waarvan zijn reactie verwijderd of door mij gewijzigd is in dit topic is direct de klos. Dit geld ook voor andere topics waarin deze personen reageren. Dat geharrewar naar elkaar toe moet gewoon eens ophouden!

• BuddyBackup

• L.Groot
    • 13 november 2012 om 00:43

Daar heb ik een cronjob voor en 3 servers in 2 verschillende datacentra in Nederland ;). Alle data van mijn klanten staat altijd op 3 servers: de live server, de fall back server en een back-up server (deze heeft 7 backups, van een week dus). De back-up server staat bij mij thuis zodat in het geval van een probleem op een datacentra of een aanslag of wat dan ook, dat ik dan altijd nog de data heb (server staat in een brandveilige kluis overigens en draait samen met de router op een nood-aggregaat die aan gaat op het moment van een stroomstoring. Zo ben ik en zijn mijn klanten altijd verzekerd van hun bestanden.

• MS office voor apple en android

• L.Groot
    • 12 november 2012 om 01:31

bramieboy100,

Het gaat hier om de Android versie, niet om de desktop (PC) versie ;).

Overigens vind ik het ook nergens op slaan, lidmaatschap voor iets wat je nog niet eens elke dag gebruikt...

• Geluid en link

• L.Groot
    • 12 november 2012 om 01:30

Topic opslot todat de TS mij een fatsoenlijk start bericht per PM stuurt.

• Payment service provider gezocht

• L.Groot
    • 10 november 2012 om 18:42

@Fils,

Dat klopt, en als er iets is bel je ze op en dan wordt het alsnog binnen no-time opgelost. Daarnaast ondersteunen ze veel betalingsmethodes, bijvoorbeeld ook FasterPay en GiroPay, respectievelijk de iDEAL voor Engelsen en Duitsers. Ideaal dus ook als je in meerdere landen actief bent.

• Payment service provider gezocht

• L.Groot
    • 10 november 2012 om 18:39

Wij gebruiken http://www.pay.nl. Die hebben relatief lage transactiekosten en veel betaalmethodes. Wel alleen voor geregistreerde (Nederlandse) ondernemingen, maar daarvoor krijg je wel veel support en kwaliteit terug.

• Bezig met webwinkel

• L.Groot
    • 9 november 2012 om 08:33

SSL = Security Socket Layer. Dit is zeker belangrijk, je moet gegevens van klanten altijd beveiligd over het internet versturen, anders heb je kans dat deze gehackt kunnen worden. Kijk maar eens op http://www.sslcertificaten.nl.

• Windows 8 upgrade

• L.Groot
    • 7 november 2012 om 11:34

Je doet precies hetzelfde: windows key -> typ in paint -> druk op enter en Paint start op.
    Werkt precies hetzelfde bij beide versies. ;)

• Microsoft trekt stekker uit MSN/WLM

• L.Groot
    • 7 november 2012 om 00:55

Om wat Rick zegt inderdaad te bevestigen: MSN is door Microsoft bedacht, ontwikkelt en gemaakt. MSN staat voor MicroSoft Network en was bedoeld om ook Xbox e.d. mee te verbinden. Daarnaast was het bedoeld voor developers om eenvoudiger met Microsoft in contact te blijven. Toen dat allemaal minder werd en het privé leven en internet bekender werd en meer werd gebruikt begonnen ze met het ontwikkelen van Windows Live en dus ook Windows Live Messenger, Windows Live SkyDrive, Windows Live Mail (vervangt Hotmail en heeft een eigen cliënt voor Windows). Op een gegeven moment moet je gewoon met oudere diensten stoppen en uit ervaring weet ik dat WLM in Nederland erg veel wordt gebruikt, maar in Duitsland bijvoorbeeld amper; daar is Skype veel populairder bij. Microsoft kijkt gewoon internationaal en als daar Skype meer marktaandeel heeft dan nemen ze dat product, wat natuurlijk logisch is. Daarnaast is het onzin om twee bijna dezelfde programma's te hebben, kost dubbel zoveel en levert minder op dan één dienst dat "iedereen" gebruikt.

Ik vind het een goede zet, sinds een jaar gebruik ik WLM amper nog en veel meer Skype (komt o.a. ook door kennissen in Duitsland en het Verenigd Koninkrijk die vrijwel allemaal Skype hebben) en ik ben blij dat ik overgestapt ben. Skype heeft daarnaast een super handige Facebook integratie dus ik zeg gewoon weggooien die WLM.

• L.Groot
    • 5 november 2012 om 19:37

Skype plus heb je, dat kost geld per maand ;). En daar zit o.a. beeldscherm op afstand bij.

• L.Groot
    • 5 november 2012 om 19:32

Misschien bedoeld hij dat je tegenwoordig ook voor beeldscherm op afstand moet betalen ;). Maar daar hebben we teamviewer voor hé :).

• Plagspotter - Om gekopierde teksten te vinden

• L.Groot
    • 5 november 2012 om 19:26

Dit zit ook in onze schoolsoftware Magister ;). Kan een docent zo kijken of je werkstuk niet van internet gecopy-pasted is :P. Per werkstuk kijkt Magister dan ik geloof 4 uur lang over het internet om te zoeken naar teksten die erop lijken. Misbruik wordt dus wel degelijk bestraft in het onderwijs nu :).

ICT Nieuws

• Fijne feestdagen

tcbhome 28 december 2025 om 13:55
  • Kritieke update voor Really Simple Security-plug-in

K.Rens 16 november 2024 om 16:12
  • ING Nederland streeft naar ondersteuning van Google Pay tegen eind februari

K.Rens 2 november 2024 om 16:09

Blogs

• Functioneel ontwerp

Dees 28 december 2014 om 12:38
  • Access Control List implementatie in PHP/MySQL - deel 1/2

FangorN 28 december 2018 om 12:35
  • Access Control List implementatie in PHP/MySQL - deel 2/2

FangorN 29 december 2018 om 12:37
  1. Marktplaats
  2. Design
  3. Voorwaarden
  4. Ons team
  5. Leden
  6. Geschiedenis
  7. Regels
  8. Links
  9. Privacy Policy
ICTscripters ©2005 - 2026 , goedkope hosting door DiMoWeb.com, BE0558.915.582
Sponsors: Beste kattenhotel provincie Antwerpen | Beste Zetes eid kaartlezer webshop
Style: Nexus by cls-design
Stylename
Nexus
Manufacturer
cls-design
Licence
Commercial styles
Help
Supportforum
Visit cls-design