Meestal houd je een kaartje zegmaar horizontaal (dus in de breedte, grootste kant op de x as) vast, is dit bij jou andersom of zie ik dat verkeerd? Indien ja dan ziet het er wat raar uit :).
Posts by L.Groot
-
-
Ik ontvang ze ook van zogenaamd "RuneScape" (speel ik overigens al 5 jaar niet meer ^^) ziet er heel betrouwbaar uit maar toch is het allemaal nep.
Dit is een kopij ervan:Citaat
Dear Player,We have collected convincing evidence that you tried to trade your RuneScape account or sell your virtual items outside of the game environment.
Such real-world trading is destroying the economy of RuneScape and is in violation with our policies. Therefore any player that continues to engage in the illegal activity has no place in our community.
All of your accounts are now on our watch-list and will be automatically monitored for real-world trading. Regardless of who you are or how long you've been with us, if you continue to real-world trade we will have no hesitation in: (1) permanently banning your account from our community in order to protect the game, and (2) naming you as a defendant in Jagex Limited vs you, which is a lawsuit based on antitrust law violations that is currently pending in the U.S. District Court for the Central District of California (Civ. Action No. SANC-V13-00342-CGH).
If you decide to ignore this email and instead continue Real-World Trading, we (Jagex Ltd) reserve our rights to pursue statutory damages against you for between $200 to $2,500 per act of past, present, and/or future real-world trading in accordance with 19 U.S.C. 1307(c)(3).
In addition, we have temporarily changed your RuneScape account's status.
Please fill in the following security form to monitor your account's status or to appeal the infractions you have recieved:
--ILLEGALE LINK--Please note: Due to recent technical problems with our automated detection systems, some accounts have been unfairly punished. Most of the void infractions should have been removed. Please visit the appeal section to appeal any unjustified infractions received due to system errors.
Sincerely,
Mod Mark.© 2012 Jagex Ltd. Jagex® and RuneScape® are registered trademarks of Jagex Ltd in the United Kingdom and trademarks used in other countries of the world.
View our Privacy Policy, Terms And Conditions: http://www.jagex.com/corporate/terms.ws.
St. John's Innovation Centre, Cowley Road, Cambridge, CB5 1WS, England. -
Hmm misschien doe ik ook wel mee :P.
-
Voor twee kun je ook gewoon dit doen:
ORDER BY veld_naam DESC LIMIT 5En dan even veld_naam wijzigen met het veld in de database waar op je wilt sorteren.
Succes!
-
Gefeliciteerd Ferhat!
-
Moet ik daar ook een geregistreerd bedrijf voor hebben voor die pay.nl? :sVolgens mij wel, anders zou je even contact met ze moeten opnemen. Voor iDEAL en PaySafeCard sowieso.
-
En vergeet niet dat je een geregistreerd bedrijf moet hebben en een BTW-nummer ;). En de support is in bagger Engels, en slecht bereikbaar. Nee geef mij maar Pay.nl dan ben ik verzekerd van kwaliteit op Nederlandstalige bodem met wat mogelijkheden naar het buitenland toe. Geen gezeur met BTW afdrachten doordat de PSP in het buitenland zit, en weinig netwerk storingen en snelle verbindingen.
-
@GIovanni,
Of gewoon een fatsoenlijk Sony toestel ;). -
Ik heb dit topic opgeschoont. De eerste die een ruzie uitlokt waarvan zijn reactie verwijderd of door mij gewijzigd is in dit topic is direct de klos. Dit geld ook voor andere topics waarin deze personen reageren. Dat geharrewar naar elkaar toe moet gewoon eens ophouden!
-
Daar heb ik een cronjob voor en 3 servers in 2 verschillende datacentra in Nederland ;). Alle data van mijn klanten staat altijd op 3 servers: de live server, de fall back server en een back-up server (deze heeft 7 backups, van een week dus). De back-up server staat bij mij thuis zodat in het geval van een probleem op een datacentra of een aanslag of wat dan ook, dat ik dan altijd nog de data heb (server staat in een brandveilige kluis overigens en draait samen met de router op een nood-aggregaat die aan gaat op het moment van een stroomstoring. Zo ben ik en zijn mijn klanten altijd verzekerd van hun bestanden.
-
Het gaat hier om de Android versie, niet om de desktop (PC) versie ;).
Overigens vind ik het ook nergens op slaan, lidmaatschap voor iets wat je nog niet eens elke dag gebruikt...
-
Topic opslot todat de TS mij een fatsoenlijk start bericht per PM stuurt.
-
@Fils,
Dat klopt, en als er iets is bel je ze op en dan wordt het alsnog binnen no-time opgelost. Daarnaast ondersteunen ze veel betalingsmethodes, bijvoorbeeld ook FasterPay en GiroPay, respectievelijk de iDEAL voor Engelsen en Duitsers. Ideaal dus ook als je in meerdere landen actief bent.
-
Wij gebruiken http://www.pay.nl. Die hebben relatief lage transactiekosten en veel betaalmethodes. Wel alleen voor geregistreerde (Nederlandse) ondernemingen, maar daarvoor krijg je wel veel support en kwaliteit terug.
-
SSL = Security Socket Layer. Dit is zeker belangrijk, je moet gegevens van klanten altijd beveiligd over het internet versturen, anders heb je kans dat deze gehackt kunnen worden. Kijk maar eens op http://www.sslcertificaten.nl.
-
Je doet precies hetzelfde: windows key -> typ in paint -> druk op enter en Paint start op.
Werkt precies hetzelfde bij beide versies. -
Om wat Rick zegt inderdaad te bevestigen: MSN is door Microsoft bedacht, ontwikkelt en gemaakt. MSN staat voor MicroSoft Network en was bedoeld om ook Xbox e.d. mee te verbinden. Daarnaast was het bedoeld voor developers om eenvoudiger met Microsoft in contact te blijven. Toen dat allemaal minder werd en het privé leven en internet bekender werd en meer werd gebruikt begonnen ze met het ontwikkelen van Windows Live en dus ook Windows Live Messenger, Windows Live SkyDrive, Windows Live Mail (vervangt Hotmail en heeft een eigen cliënt voor Windows). Op een gegeven moment moet je gewoon met oudere diensten stoppen en uit ervaring weet ik dat WLM in Nederland erg veel wordt gebruikt, maar in Duitsland bijvoorbeeld amper; daar is Skype veel populairder bij. Microsoft kijkt gewoon internationaal en als daar Skype meer marktaandeel heeft dan nemen ze dat product, wat natuurlijk logisch is. Daarnaast is het onzin om twee bijna dezelfde programma's te hebben, kost dubbel zoveel en levert minder op dan één dienst dat "iedereen" gebruikt.
Ik vind het een goede zet, sinds een jaar gebruik ik WLM amper nog en veel meer Skype (komt o.a. ook door kennissen in Duitsland en het Verenigd Koninkrijk die vrijwel allemaal Skype hebben) en ik ben blij dat ik overgestapt ben. Skype heeft daarnaast een super handige Facebook integratie dus ik zeg gewoon weggooien die WLM.
-
Skype plus heb je, dat kost geld per maand ;). En daar zit o.a. beeldscherm op afstand bij.
-
Misschien bedoeld hij dat je tegenwoordig ook voor beeldscherm op afstand moet betalen ;). Maar daar hebben we teamviewer voor hé :).
-
Dit zit ook in onze schoolsoftware Magister ;). Kan een docent zo kijken of je werkstuk niet van internet gecopy-pasted is :P. Per werkstuk kijkt Magister dan ik geloof 4 uur lang over het internet om te zoeken naar teksten die erop lijken. Misbruik wordt dus wel degelijk bestraft in het onderwijs nu :).