MySQL of Microsoft SQL?
Posts by L.Groot
-
-
Tim,
Misschien heb je wel gelijk maar ik zie programmeren als een hobby. Ik zal nooit hier m'n werk in gaan zoeken, simpelweg omdat ik de sociale kant mis (heb dit geloof ik al ergens gepost?) dus vandaar dat ik niet professioneel hoef te zijn. Ik blijf gewoon bij PHP met HTMl/JS i.c.m. jQuery procedural programmeren, om OO aan te gaan leren is veel werk en het loont voor mij de moeite niet omdat ik er later toch niets aan heb :).
M'n bedrijf hou ik voorlopig ook nog gewoon, maar ook dat zie ik meer als een hobby dan als een inkomstenbron.
Hier mag je natuurlijk gewoon op reageren, maar houd het wel deels ontopic (dreamweaver aan te raden?) .
-
-
Ik ben eigenlijk niet eens voor een verbod, maar meer op een boete van mensen die bijvoorbeeld voor meer dan 50% van alle auteursrechtelijke bestanden die ze opgeslagen hebben niet betaald hebben cq. dit illegaal gebruiken of verkregen hebben. Hieronder valt dus muziek, films, programma's en wat allemaal niet meer.
-
Notepad++ met FileZilla is de ideale oplossing voor een programmeur :). Vooral de mogelijkheid om bewerkte bestanden direct weer up te loaden is super. Daarnaast dus open-source dus je "steelt" van niemand en het werkt gewoon fijn.
-
Maken moet gewoon met PowerISO inderdaad.
-
Ik gebruik zelf altijd de speciale Sony Ericsson applicatie "TrackID" en die werkt bijna altijd, maar bij sommige (niet zo bekende) nummers herkent ie hem niet ;).
-
@Fils,
Ooit gehoord van het BNP, BBP, de koopkracht en de Big-Mac index? Of in Jip-en-Janneke taal: hoeveel waarde je voor je inkomen kan kopen als inwoner van een bepaald land. In die oude oostblok landen ligt dit bedrag véél lager, er is minder luxe dus betaalt men ook minder voor een game. De inkomens liggen daar dan ook een stuk lager. Bij ons liggen de inkomens momenteel als één van de hoogsten ter wereld en dus zul je ook meer moeten betalen voor hetzelfde product. Kijken naar andere landen is, zonder te denken aan de koopkracht, gewoon niet eerlijk en niet te vergelijken ;).
-
Tim,
Super dankjewel!
Hij zat daar dan niet helemaal in, maar na even doorzoeken op het nummer hoor ik hem duidelijk in de remix:
http://www.youtube.com/watch?v=uCHTsG_45qABedankt!!
-
Waarschijnlijk bedoeld hij onenigheid vóór de overname (cq. wanbetalers of niet voldane verplichten naar debiteuren e.d.).
-
wimmpie,
Het begint allemaal bij jezelf. Je kunt er wel vanuit gaan dat "iedereen" altijd alles koopt, maar als niemand dat dus meer doet gaan bedrijven gewoon failliet. Ik ben niet helemaal tegen downloaden maar wel tegen het illegaal downloaden en/of gebruiken van o.a.
- Microsoft Windows, Microsoft Office, Adobe PhotoShop en virusscanners (MacAfee, Norton e.d.);
- Programma's die je zelf vaak gebruikt, zowel zakelijk als privé. Kijk, als je slechts één keer iets even nodig hebt vind ik het ook niet de moeite waard het te kopen. Maar programma's als Winrar of overige die je gewoon dagelijks gebruikt moet je gewoon legaal aankopen naar mijn mening.Wat betreft films en muziek daar heb ik opzich niets tegen, dat doe ik zelf nl. ook. Alleen als er een bekende auteur/band of band/auteur die zo een goed nummer maakt koop ik het wel via iTunes, gewoon om hem te steunen.
En de mensen die zeggen dat Windows en Office duur zijn: ja dat klopt maar dat komt omdat het gewoon bijna een vereiste is en er weet ik hoeveel mensen dag en nacht support leveren of de sotware verbeteren. Voor kwaliteit moet je gewoon betalen, net als dat Xbox Live gewoon beter is dan PSN. Simpelweg omdat Xbox van Microsoft is en zij alles 100% zelf doen. Ontwikkelen zelf het OS voor de servers, maken zelf de console en de rest van Xbox (op de meeste games na dan). PSN gebruikt gewoon Linux met misschien wat eigen hardware maar dat weegt niet op tegen Microsoft die zeker wel wat meer servers dan Sony met hun eigen OS in de wereld hebben staan.
Kortom, kwaliteit heeft zijn prijs en dat moet je gewoon betalen naar mijn mening, of je neemt genoegen met minder / niks.
-
Hallo iedereen,
Je kent het allemaal wel. Je hoort een nummer in een filmpje of op YouTube met de verkeerde artiest / geen artiest en je weet niet hoe dit nummer heet.Om het nu centraal te houden kun je je request hier in posten, zodat iemand het misschien voor je kan ontcijferen :).
Om af te trappen heb ik er meteen één, ik wil graag weten hoe dit nummer heet:
http://www.youtube.com/watch?v=TlTI5PYCV7AAlvast bedankt!
-
Bron Wikipedia met/zonder artikel is niet geldig volgens het examenreglement van het Mavo/Havo/VWO voor het profielwerkstuk.
-
-
Het kan nog makkelijker ;).
Gewoon htmlentities() of htmlspecialchars() over de output heenhalen en klaar. -
Is prestige wel een integer (dus geen varchar)?
En daarnaast is het echt brakke code. Variabelen BUITEN de quotes is één, gebruik van fetch_array of fetch_assoc zou een tweede verbetering zijn, print door echo vervangen en de berekening aanpassen (haakjes zijn niet nodig?!).Doe dat maar eens, dus het databaseveld op integer zetten als die dat nog niet staat, en de overige hierboven aangegeven wijzigingen doorvoeren, dan moet hij het doen.
-
Wikipedia is ook uit den boze op scholen en is geen wetenschappelijke bron ;). Niet goedgekeurd voor HBO en Mavo/Havo/VWO (sector/profiel) werkstukken in ieder geval. Google Scholar is dat dan weer wel.
-
Stoptrein naar Utrecht Centraal vanaf Zwolle vertrekt 3 minuten later, maar voor de wijziging had hij ook in 99% van alle gevallen 3 minuten vertraging dus geen probleem voor mij ;).
-
Ik zou de Appinventor proberen, daarin is erg veel mogelijk als je maar even doorgoogelt ;).
Is wel alleen voor Android maar je hoeft geen programmeertaal te kennen, het is een soort van Microsoft Word paste editor.Is trouwens ontwikkelt door Google, maar nu in het beheer van universiteit MIT.
-
En daarom zit ik lekker bij Windows Live Domains ;). Nog steeds gratis, is van Microsoft dus werkt perfect met Windows samen (en beter met Office dan Google) en daarnaast hebben ze een goede interface en spam filter voor de mails en natuurlijk niet te vergeten de SkyDrive ;).