Posts by L.Groot

Ja natuurlijk als je in negatief daglicht komt wil een bedrijf wel alles doen (zelfde bij Tros Radar, belt de klant zelf wordt je afgeblaft, maar bel je als Radar dan krijg je alles voor mekaar). Rare wereld de Westerse particuliere markt xD. Wel fijn dat je het terug hebt hoor maar vind het altijd vreemd dat daar eerst een derde partij ( nu een forum) bij moet komen voor het pas gebeurd. Jammer want bij ons in de park supermarkt geven we wel altijd geld terug bij een omruiling i.p.v. een tegoedbon maar dat is bij lang niet alle winkels het geval (wijzend naar Aldi, Action en al die goedkopere winkels met hun waardebonnen -_-). Terwijl consumenten wel recht hebben op geld terug en een tegoedbon niet hoeven te accepteren.

Geen idee, gisteren stond ik met me kar vol boodschappen bij Jumbo Amersfoort en lag de pin eruit, bij Blokker Amersfoort eerder die middag hetzelfde, evenals bij de ING-automaat op Amersfoort Euterpeplein; bij de ING automaat was zelfs een mevrouw haar pas nog in de automaat (terwijl de automaat "Uw pas aub" aangaf) en kreeg een mevrouw haar €50 niet maar was het wel afgeschreven. Erg vreemd allemaal.

Ik vind dit echt een super initiatief in deze crisis! Ten eerste helpt het de wat armere landen om de economie wat op te pompen en tegelijkertijd is het voor ons goedkoper en geven we het geld dus makkelijker uit. Excuus voor de offtopic maar het moest er even uit ;).

Verder succes met de verkoop/ontwikkeling!

AV hoeft niet bij de KvK gedeponeerd te worden. Wel is het zo dat alle betrokkenen een kennisgeving moeten krijgen bij wijziging van de algemene voorwaarden en de mogelijkheid moeten krijgen om op grond van de wijzigingen hun contract te kunnen ontbinden (ongeacht afspraken en betalingstermijnen).

Ferhat heeft het inderdaad goed verwoord, ik had de tijd nog niet gehad ervoor. Laat ik het zo zeggen: een "collega" bij mij op het werk is omwille van grootschalige fraude ontslagen en dat is erin geslagen als een bom bij mij en mijn collega's en ik ben er echt goed ziek van. Meer details mag ik niet geven maar laat ik zeggen dat het niet zomaar een medewerker was maar een belangrijker persoon aan wie ook ik vertrouwelijke informatie heb gegeven en die nu dus gepakt is wegens fraude/witwassen van honderdduizenden euro's.

Wellicht dat ik morgen een beginnetje maak maar ik ben er nu nog even niet voor in de stemming. Sorry mensen maar ik moet dit nieuws even verwerken.

Dit is inderdaad belabberde service van Versio! Ik krijg vaker dit soort verhalen te horen van hen, ik vind het bijvoorbeeld ook vreemd dat ze de klant een boete van 99€ excl. BTW kunnen geven als je de storingslijn belt zonder dat je een website hebt gecontroleer ofzo (die ook nog door hunzelf is gemaakt dus totaal onbetrouwbaar is!)? Een storingslijn moet altijd gebeld kunnen worden, ongeacht tijdstip of onderzoek door de klant. Als het bedrijf in gebreke is moet de klant hier zeker niet voor opdraaien! De e-mail die hier geciteerd is laat precies zien waarom Versio zo goedkoop is, jammer maar helaas net als dat ze €0,99 geven als je een positieve reactie over hun achter laat en dat ze reacties die negatief zijn altijd verwijderen.

Als ik in jouw schoenen sta dan zou ik een klacht bij de VWS (= Voedsel en waren autoriteit) of een keurmerk / vergelijkingssite waar ze op zijn aangesloten (webhosters, ispgids) indienen zodat zij misschien iets voor je kunnen betekenen. En ga op zoek naar een andere aanbieder want dit is natuurlijk niets! Als je nog een vraag hebt dan mag je mij wel een PB sturen, misschien dat ik tussen jou en Versio kan bemiddelen of dat ik verder nog iets voor jou of voor je websites kan betekenen.

Op aanvraag van meerdere leden sluit ik dit topic. Graag verzoek ik de TS contact met bovengenoemde persoon op te nemen om het e.e.a. te bespreken. Ik zal bereikbaar zijn om te fungeren als tussenpersoon.

Ik wil nog even benadrukken dat er geen regels zijn overtreden maar dat dit iets is wat intern met leden onderling speelt. De TS heeft dus niets misdaad maar e.e.a. moet even uitgezocht en overlegd worden en dan kan het topic naar alle waarschijnlijkheid wel weer open.

Ik wil nog even bevestigen dat alles intern goed wordt afgehandeld en dat naar iedereen wordt geluisterd. Zoals ook Luc zou moeten weten heeft de gehele crew in het algemeen evenveel in te brengen, ongeacht de rang.

Door de grote belangstelling werd de server wat langzamer, door wat processen te wijzigen en de capaciteit te vergroten zou dit nu opgelost moeten zijn. Dit zou de laadtijden dus ook opgelosten moeten hebben. Wat betreft onze foutafhandeling: normaal gesproken wordt direct een bericht gestuurd bij een downtime, echter betrof dit een kleine fout die verkeerde MySQL gegevens had meegenomen (hierdoor werd het bericht niet verstuurd).

@Fils,
    Wat betreft punt 3 dat kan inderdaad wat vaag overkomen, we zijn aan het brainstormen om dit wat klantvriendelijker te maken. Momenteel is het zo dat alle paginas op ons .nl domein geen inlog vereisen, als je een domein bestelt kom je automatisch op customers.rapifia.eu (het SSL-beveiligde domein) en dan is inlog vrijwel altijd vereist. Wat betreft een winkelwagen: dit is inderdaad een leuk idee, echter moeten hiervoor redelijk wat pagina's gewijzigd worden: dit is dus een leuke feature voor over de lange termijn.

EDIT 15:50: alles moet weer goed werken.

Hopelijk heb ik zo alle vragen beantwoord.

Ik wil jullie bedanken voor de tips maar verzoek jullie toch vriendelijk om alle fouten/tips te melden via PB en dit topic voor de actie te houden.

Bij voorbaat veel dank!

Ik kan eventueel ook wel wat voor je betekenen. Voor €24,55 incl. 21% BTW per maand kan ik je 100GB hdd, 1TB dataverkeer, 2GB ram, 2 IP-adressen, een gratis .nl/.be/.de domeinnaam (alleen bij jaarcontract) en zorg ik voor de installatie en up to date / werkend houden van de server.

Meer informatie kan ik via PB verstrekken ;).

Beste bezoekers van ICTScripters,

Omdat wij weten dat het in het bijzonder voor ondernemers nu een slechte tijd is willen wij die graag een steun in de rug bieden.
    Van 11 april 2013 t/m 11 juni 2013 verlagen wij de prijs voor een registratie of verhuizing van een .nl domeinnaam daarom tot slechts €2,50 incl. 21% BTW!

U kunt zo vaak en zo veel domeinnamen met deze actie aanvragen en zoals bij ons gebruikelijk kunt u elke betalingsmethode gebruiken om de betaling te voldoen.

Check daarom nu uw domeinnaam op http://rapifia.nl/domeinactie en leg uw domeinnaam direct vast.

Mocht u enige vragen hebben dan beantwoorden wij deze graag via http://rapifia.nl/support.

Met vriendelijke groeten,

Lars Groot
    Rapifia Europe

@Fils +1

Het moet eens klaar zijn met de mensen die in deze economische slechte tijden proberen bedrijven kapot te maken. Voor organisaties als Anonymous heb ik echt geen respect. Zeg gewoon eerlijk wie je bent en ga niet laf landen of bedrijven hacken. Je bereikt er geen ene hond mee, het kost die bedrijven alleen maar meer geld en verslechtert hun image en verergert de economische crisis alleen maar meer.

Als je de stoere bink uit wilt hangen door een bedrijf of instantie te hacken, wees dan ook de stoere bink om je naam/identiteit bekend te maken.

512MB voldoet denk ik wel en 7GB dataverkeer lijkt me ook voldoende (kun je eventueel later wel upgraden!).

Wij bieden 1125MB opslag, 14GB dataverkeer, 999 FTP, email, databases etc. en DirectAdmin voor €6,60 incl. 21% BTW per jaar (exclusief transactiekosten betalingsmethoden).

Maikel,

Maar die is niet volledig aan de bank te wijden, maar meer aan die **** hackers en mensen die bedrijven willen verzieken. Dus ja ING had beter kunnen beveiligen maar de ervaring leert dat bedrijven/servers altijd wel hackbaar blijven.