• Login
  • Register
  • Zoek
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • Filebase Entry
  • More Options

ICTscripters

Dé plek voor IT

Dé plek voor IT

Login

Geavanceerde opties
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Dé plek voor IT - ICTscripters
  2. Leden
  3. L.Groot

Forum

• Na 15 jaar terug van weggeweest: iCriminals.nl is terug (BETA)!

Syntax 19 januari 2026 om 09:34
  • Developer Gezocht

Mikevdk 10 januari 2026 om 18:57
  • Op zoek naar de legends

Syntax 5 januari 2026 om 13:50
  • [FREE] WeFact Hosting module

Jeroen.G 13 oktober 2025 om 14:09
  • Help testers nodig voor android app Urgent

urgentotservices 26 september 2025 om 10:21
  • Versio vervanger

Jeroen.G 25 augustus 2025 om 15:56
  • Afspraken systeem met planbeperking

Lijno 1 augustus 2025 om 23:04
  • Partner Gezocht om meerdere NFT Collecties op Open Sea te Plaatsen

NFT Art Designer 1 maart 2025 om 14:08

Marktplaats

• Meerdere mafia game template te koop

Syntax 15 februari 2026 om 20:08
  • Verschillende domeinnamen los te koop

zwpgangster 12 februari 2026 om 16:05
  • Verschillende domeinen

Syntax 8 februari 2026 om 09:57

Posts by L.Groot

• Hackers dreigen Nederlandse dienstverlening plat te leggen

• L.Groot
    • 1 mei 2013 om 16:43

In Nederland en in vele andere rechtstaten heeft de politie toestemming om burgers die ervan verdacht worden een strafbaar feit te hebben gepleegd op te pakken en voor een aantal dagen vast te houden. Als ze iemand langer vast houden dan een xx aantal dagen is het Ministerie van Justitie wettelijk verplicht een vergoeding voor het aantal teveel dagen te verstrekken.

Het feit dat er meteen gedreigd wordt bevestigd in ieder geval al genoeg :).

• Hackers dreigen Nederlandse dienstverlening plat te leggen

• L.Groot
    • 1 mei 2013 om 11:04

ZiraX,

Ik ben ook 100% tegen BREIN maar waarom moet je meteen wraak gaan nemen? Ik vind dat je altijd redelijk moet blijven en moet handelen binnen de maatstaven van het Nederlandse Wetboek. Het feit dat ze het anoniem doen zegt al voldoende: losers.

• Actie TransIP Domeinregistratie!

• L.Groot
    • 30 april 2013 om 10:34

Het valt mee hoor, €20 voor de X4 excl. BTW is niet zo super duur als je de specs en de snelheid ziet die je ervoor terug krijgt.

• Versio

• L.Groot
    • 30 april 2013 om 10:33

Of koop een 3V-Visa card dan kan je ook via de creditcard optie betalen van PayPal maar dan gewoon Prepaid.

• Een timer van 24 uur?

• L.Groot
    • 29 april 2013 om 11:02
    Citaat van bramieboy100

Met een mysql query. Zoiets als Update naampjes Set huppelepup = 0 . Dit is allemaal zo makkelijk te vinden op w3/php.net of google. Deze websites bestaan niet voor niets.

En dan natuurlijk niet vergeten om een cronjob aan te maken en het daar in te zetten.

• Een timer van 24 uur?

• L.Groot
    • 29 april 2013 om 00:24

60*60*24 is de tijd van een dag dus dan moet je het kunnen uitrekenen :). Beetje wiskunde en het lukt je wel ;).

• OSBanditi v3.0

• L.Groot
    • 28 april 2013 om 11:54

Nu ga ik de +/- bug oplossen denk ik, dus even alle pagina's die iets met geld, power of callcredits doen af.

• OSBanditi v3.0

• L.Groot
    • 27 april 2013 om 23:16

Heeft iemand enig idee op welke pagina's dit o.a. is?

• Help met opzetten vps transip

• L.Groot
    • 26 april 2013 om 13:17

Tim,
    En dan doe je "yum install xxx" en kun je het alsnog gebruiken dus in principe kan het wel ;). Sudo heb je niet nodig als je als root ingelogd bent trouwens.

• OSBanditi v3.0

• L.Groot
    • 25 april 2013 om 19:29

Maikel je bevind je dan op de oude pagina ;). Als je ingelogd bent moet je even opnieuw in je adres balk deze link typen:
    http://osbanditi.rapifia.eu/v3/index.php?a=koop_callcredits

Dus niet uit het menu (menu is nog niet bijgewerkt). Verder klopt het wel dat je nog niet kunt betalen (immers de API is nog niet geïntegreerd) het gaat dus puur om de styling ervan.

• OSBanditi v3.0

• L.Groot
    • 25 april 2013 om 10:54

Ik heb besloten om toch met het project door te gaan!
    Zojuist heb ik een nieuwe betaalpagina gemaakt: http://osbanditi.rapifia.eu/v3/index.php?a=koop_callcredits. De API's worden binnenkort geïntegreerd en alles is heel makkelijk in een config bestand aan te passen (wellicht later nog een admin-paneel optie).
    Login: demo
    Password: demo

Graag zou ik nog even van iedereen willen weten welke opties er nu helemaal niet werken, waar de +/- bug in zit en wat verder nog niet helemaal lekker werkt.

Alvast bedankt!

• werkende betaal pagina osbanditi

• L.Groot
    • 23 april 2013 om 19:36

Ik zal even gaan kijken of het betaalsysteem in de OSBanditi die ik binnenkort ga vrijgeven al werkt, zo niet dan kan ik die er wellicht nog in verwerken.

• Form verdwijnt na submit

• L.Groot
    • 23 april 2013 om 08:29

<input type="post" name="formx">
    Van een type=post heb ik nog nooit gehoord, probeer die eerst maar eens op type=text te zetten.

• Microsoft werkt aan eigen slimme polshorloge

• L.Groot
    • 21 april 2013 om 14:34

ZiraX,

Je reageert ten eerste erg grof, ten tweede offtopic en ten derde is de zin "Microsoft werkt aan eigen slimme polshorloge' gewoon een goed lopende zin (neemt niet weg dat de ts startpost er onverzorgd en onoverzichtelijk uitziet).

Graag dus in het vervolg de report knop gebruiken, de post negeren of reageren op de inhoud van de post en niet op de spelling.

Verder hieronder ontopic a.u.b.

• De laagste prijzen! Voor alles!

• L.Groot
    • 19 april 2013 om 06:56

Ik heb geen idee want ik kom niet uit die wereld, heb je enige (grove) indicatie?

• De laagste prijzen! Voor alles!

• L.Groot
    • 18 april 2013 om 22:25

Ik heb voor een project van mij PNG's nodig die getekend moeten worden. Betreft hier een spel, en het gaat dan om tekeningen van +/- 64x64, 128x128 en 256x256 in formaat. Is dit mogelijk te realiseren en voor welke prijs per tekening (o.a. bungalows, zwembad e.d. vanuit de buitenkant heb ik nodig voor een interactieve plattegrond) kan dit dan gedaan worden?

Meer info kan ik via PB verstrekken.

Ik hoor graag van je/jullie!

• Automatische Betaalservice

• L.Groot
    • 18 april 2013 om 15:23

Dat werkt d.m.v. een API (Application Program Interface) en dat betekent dat je een aanroep moet doen naar een PSP (Payment Service Provider: Mollie, TargetPay, Pay.nl, DiMoPay etc.) om de status te checken, bij positief saldo bijstorten, bij negatief geen actie ondernemen en een foutmelding weergeven. Op de website van de door jou gebruikte PSP zul je vast wel iets van een API code (voorbeelcode) in PHP vinden.

Succes ermee!

• [check/tips]universal-games.nl

• L.Groot
    • 18 april 2013 om 15:21

http://www.versio.nl/webhosting.php
    http://universal-games.nl/?page=package

Kopiëren van teksten lijkt me niet echt de bedoeling, foutieve informatie geven ook niet. Je mag wel inspiratie uit teksten opdoen, maar zeker niet het compleet overnemen en wat naampjes veranderen.
    Verder zou ik termen als "Noob" zeker vermijden op bedrijfswebsites, evenals dat lelijke Times New Roman lettertype: vervangen door Arial, Tahoma (voorkeur!) of Verdana; die drie lezen het fijnste. Verder is de layout té eenvoudig, alles zit op elkaar gepropt (zie webhosting pagina) en htmlspecialchars is er niet overeen gehaald (Universal-games is ��n van de). Overigens heb je van padding of margin zeker ook nog niet gehoord denk ik ;). Ik mis overigens nog een fouter en ik zou het logo iets meer naar rechts doen, op mijn resolutie (1920x1068) staat het logo te ver naar links.

Het is harde kritiek maar ik hoop dat je er wat mee kunt. Ik kan verder helaas weinig positiefs zeggen, excuses daarvoor maar je zult het hiermee moeten doen.

Succes met je website.

• DDoS-aanvallen TransIP

• L.Groot
    • 17 april 2013 om 21:53

In alle gevallen zat ik bij de Rabo maar was de automaat of het bedrijf (begunstigde) van ING ;).

• DDoS-aanvallen TransIP

• L.Groot
    • 17 april 2013 om 21:05

@Fils,
    Maakt niet uit hoe ik bedoel het gewoon algemeen ;). Het feit ligt er gewoon dat we niet alleen maar in techniek moeten geloven maar ook altijd iets "analoogs" of "offline" moete hebben. De downtimes van de financiële instellingen van de afgelopen tijd is daar een erg mooi voorbeeld van.

Wat als het er nu 7 dagen uit zou liggen? Winkels als MediaMarkt/Saturn/BCC maken miljoenen verlies, de beurs gaat kapot, banken komen in problemen, bedrijven krijgen betalings- en leveringsproblemen en wie kan het allemaal gaan betalen? Precies de overheid en in feite dus de consument. Het is kortom verstandig om wat geld thuis te hebben voor het geval dat (uiteraard niet rondbazuinen want daar krijg je weer diefstallen van) gezien de meeste mensen geen euro meer thuis hebben liggen. Dit geldt overigens ook voor bedrijven natuurlijk ;).

ICT Nieuws

• Fijne feestdagen

tcbhome 28 december 2025 om 13:55
  • Kritieke update voor Really Simple Security-plug-in

K.Rens 16 november 2024 om 16:12
  • ING Nederland streeft naar ondersteuning van Google Pay tegen eind februari

K.Rens 2 november 2024 om 16:09

Blogs

• Functioneel ontwerp

Dees 28 december 2014 om 12:38
  • Access Control List implementatie in PHP/MySQL - deel 1/2

FangorN 28 december 2018 om 12:35
  • Access Control List implementatie in PHP/MySQL - deel 2/2

FangorN 29 december 2018 om 12:37
  1. Marktplaats
  2. Design
  3. Voorwaarden
  4. Ons team
  5. Leden
  6. Geschiedenis
  7. Regels
  8. Links
  9. Privacy Policy
ICTscripters ©2005 - 2026 , goedkope hosting door DiMoWeb.com, BE0558.915.582
Sponsors: Beste kattenhotel provincie Antwerpen | Beste Zetes eid kaartlezer webshop
Style: Nexus by cls-design
Stylename
Nexus
Manufacturer
cls-design
Licence
Commercial styles
Help
Supportforum
Visit cls-design