Posts by L.Groot

In Nederland en in vele andere rechtstaten heeft de politie toestemming om burgers die ervan verdacht worden een strafbaar feit te hebben gepleegd op te pakken en voor een aantal dagen vast te houden. Als ze iemand langer vast houden dan een xx aantal dagen is het Ministerie van Justitie wettelijk verplicht een vergoeding voor het aantal teveel dagen te verstrekken.

Het feit dat er meteen gedreigd wordt bevestigd in ieder geval al genoeg :).

Of koop een 3V-Visa card dan kan je ook via de creditcard optie betalen van PayPal maar dan gewoon Prepaid.

Met een mysql query. Zoiets als Update naampjes Set huppelepup = 0 . Dit is allemaal zo makkelijk te vinden op w3/php.net of google. Deze websites bestaan niet voor niets.

En dan natuurlijk niet vergeten om een cronjob aan te maken en het daar in te zetten.

Ik heb besloten om toch met het project door te gaan!
    Zojuist heb ik een nieuwe betaalpagina gemaakt: http://osbanditi.rapifia.eu/v3/index.php?a=koop_callcredits. De API's worden binnenkort geïntegreerd en alles is heel makkelijk in een config bestand aan te passen (wellicht later nog een admin-paneel optie).
    Login: demo
    Password: demo

Graag zou ik nog even van iedereen willen weten welke opties er nu helemaal niet werken, waar de +/- bug in zit en wat verder nog niet helemaal lekker werkt.

Alvast bedankt!

ZiraX,

Je reageert ten eerste erg grof, ten tweede offtopic en ten derde is de zin "Microsoft werkt aan eigen slimme polshorloge' gewoon een goed lopende zin (neemt niet weg dat de ts startpost er onverzorgd en onoverzichtelijk uitziet).

Graag dus in het vervolg de report knop gebruiken, de post negeren of reageren op de inhoud van de post en niet op de spelling.

Verder hieronder ontopic a.u.b.

Ik heb voor een project van mij PNG's nodig die getekend moeten worden. Betreft hier een spel, en het gaat dan om tekeningen van +/- 64x64, 128x128 en 256x256 in formaat. Is dit mogelijk te realiseren en voor welke prijs per tekening (o.a. bungalows, zwembad e.d. vanuit de buitenkant heb ik nodig voor een interactieve plattegrond) kan dit dan gedaan worden?

Meer info kan ik via PB verstrekken.

Ik hoor graag van je/jullie!

Dat werkt d.m.v. een API (Application Program Interface) en dat betekent dat je een aanroep moet doen naar een PSP (Payment Service Provider: Mollie, TargetPay, Pay.nl, DiMoPay etc.) om de status te checken, bij positief saldo bijstorten, bij negatief geen actie ondernemen en een foutmelding weergeven. Op de website van de door jou gebruikte PSP zul je vast wel iets van een API code (voorbeelcode) in PHP vinden.

Succes ermee!

http://www.versio.nl/webhosting.php
    http://universal-games.nl/?page=package

Kopiëren van teksten lijkt me niet echt de bedoeling, foutieve informatie geven ook niet. Je mag wel inspiratie uit teksten opdoen, maar zeker niet het compleet overnemen en wat naampjes veranderen.
    Verder zou ik termen als "Noob" zeker vermijden op bedrijfswebsites, evenals dat lelijke Times New Roman lettertype: vervangen door Arial, Tahoma (voorkeur!) of Verdana; die drie lezen het fijnste. Verder is de layout té eenvoudig, alles zit op elkaar gepropt (zie webhosting pagina) en htmlspecialchars is er niet overeen gehaald (Universal-games is ��n van de). Overigens heb je van padding of margin zeker ook nog niet gehoord denk ik ;). Ik mis overigens nog een fouter en ik zou het logo iets meer naar rechts doen, op mijn resolutie (1920x1068) staat het logo te ver naar links.

Het is harde kritiek maar ik hoop dat je er wat mee kunt. Ik kan verder helaas weinig positiefs zeggen, excuses daarvoor maar je zult het hiermee moeten doen.

Succes met je website.

@Fils,
    Maakt niet uit hoe ik bedoel het gewoon algemeen ;). Het feit ligt er gewoon dat we niet alleen maar in techniek moeten geloven maar ook altijd iets "analoogs" of "offline" moete hebben. De downtimes van de financiële instellingen van de afgelopen tijd is daar een erg mooi voorbeeld van.

Wat als het er nu 7 dagen uit zou liggen? Winkels als MediaMarkt/Saturn/BCC maken miljoenen verlies, de beurs gaat kapot, banken komen in problemen, bedrijven krijgen betalings- en leveringsproblemen en wie kan het allemaal gaan betalen? Precies de overheid en in feite dus de consument. Het is kortom verstandig om wat geld thuis te hebben voor het geval dat (uiteraard niet rondbazuinen want daar krijg je weer diefstallen van) gezien de meeste mensen geen euro meer thuis hebben liggen. Dit geldt overigens ook voor bedrijven natuurlijk ;).