Posts by L.Groot

Okay, vliegveld snap ik niet echt, wat is er mis mee, is alleen de message fout, of word er ook een foute stadsnaam in de db gezet?

En ik heb nu dus ook een BUG gevonden, als ik via vliegtuig wil reizen, wacht ik op het vliegtuig, vervolgens is de tijd voorbij, en dan staat er dat ik weer op het volgende vliegtuig wacht?!

Ik heb enkel in config.php een tijd edit gedaan, zodat het op de nederlandse tijd staat (host in amerika!)

Het is misschien geen echte bug meer een vraag:
    Hoe verander ik de tijd? Want hij staat nu op: 03:45, terwijl het inmiddels 09:45 is...

Bedankt alvast!

Larsisgoed9

Hallo, ik ben niet van de breng en haal het over 2 minuten maar op service, ik pas alleen het script aan van de TS.
    Het interesseert mij niks of er sql injections in zitten, daar vroeg hij/zij immers niet om !!

Larsisgoed9

EDIT!
    Heb hier het script MET inspringing, gelieve deze voortaan te gebruiken!

Goed, ik wil je wel helpen!
    Laat mij eerst even rustig nadenken en scripten, dan heb je misschien morgen of HEEL misschien vandaag nog een edit!

M.v.g

edit:
    Script:

Weet niet of het werkt, heb het namelijk van crimebb.nl afgehaald.

Voeg toe in `users`
    ge***t int(255) NotNull Default=0
    geslaagd int(255) NotNull Default=0
    lessen int(255) NotNull Default=0
    rijvord int(255) NotNull Default=0
    rijbewijs int(4) NotNull Default=0
    rijbewijstijd varchar 255
    Dit toevoegen ONDERAAN config.php

PHP
    if($data->rijvord > 99) { 
    mysql_query("UPDATE `[users]` SET `rijbewijs`='1'  WHERE `login`='".$data->login."'"); 
    mysql_query("UPDATE `[users]` SET `rijvord`='0'  WHERE `login`='".$data->login."'"); 
      }

En dit bovenaan je script zetten, (ONDER DE PHP TAGS!!!, EN NA CONFIG.PHP INCLUDE!!!!)

Veel plezier ermee!

Larsisgoed9

OFFTOPIC: Ik ben er weer!:D

ONTOPIC:
    Ik heb je code nu bewerkt, check even of die het doet, dan kan je me bedanken! Doe dit in het vervolg s.v.p zelf, dit is heel makkelijk: Haal de code inserting uit de query, en zet actief op 1. Een kind kan de was doen!

Verder vind ik het fucking bagger gescript!, gebruik eens http://www.phpformatter.com om wat inspringing in te brengen!!!

Viel spaB da mit!