Inderdaad, dat hoort 's avonds.
(rond 9/10/11 uur.)
Btw. ONtopic s.v.p dit gaat over vakantie, niet over "Zuipschuit", zuip je dood etc.etc.
Inderdaad, dat hoort 's avonds.
(rond 9/10/11 uur.)
Btw. ONtopic s.v.p dit gaat over vakantie, niet over "Zuipschuit", zuip je dood etc.etc.
Waarom wil je dit dan allemaal weten?
Ok, moest ik ff weten.
(aangezien je al vergeten bent wat je deed vorig jaar, wist ik zeker dat je niet genoeg hersens had voor HAVO of VWO.)
CitaatLekker logisch... Ten eerst is het eigenlijk hetzelfde, en ten tweede, ik denk dat je bedoeld dat je wel kan knippen met Photoshop's slice tool, maar verder niets? Je kunt dus gewoon niks?
Dus jij bent gewoon TÉ eigendunk?:slotje:
Volgens mij zijn daar speciale games voor gemaakt.
Lol, ik weet idd niet superveel, en toch wil ik het studeren.
Ik zeg altijd maar, wat komt dat komt ooit wel. En hoe vaker je iets herhaalt, hoe beter het voor je is
Ik wil wel.
Maar ik kan enkel slicen, basen kan ik niet..
Ik doe het (nog) gratis..
Ik kan enkel HTMl, PHP, JAVASCRIPT, MYSQL en een beetje CSS...
Nee, gewoon vergeten...
Okay, dit is het funnieste topic ever!
@ luc,
Welk niveau op school doe/deed je?
Dit moet je ergens anders neerschuiven, zie alleen niet zo snel waar je het wilt/kan.
<td rowspan="2" background="images/layout/pre/inloggen.jpg" width="178" height="231" valign="top" id="inloggen">
<form method="POST" action="login.php" onsubmit="return checkError(this);">
<table border="0" width="95%" cellpadding="0" cellspacing="0">
<?if(isset($_GET['vakantie'])){?>
<tr>
<td style="color:red">
<b>
Je account staat op vakantie ingesteld </b>
</td>
</tr>
<?}if(isset($_GET['error'])){?>
<tr>
<td style="color:red">
<b>
De ingevulde account gegevens zijn niet correct of je account is nog niet geactiveerd </b>
</td>
</tr>
<?}?>
<tr>
<td>
Gebruikersnaam:
<input type="text" name="login" value="" onfocus="Tip('Vul hier de gebruikersnaam in die je hebt ingevuld bij je registratie.',FADEIN, 500, FADEOUT, 500, FOLLOWMOUSE, false, FIX, [getX(this,1),getY(this,0)+1], BALLOON, false, ABOVE, false)" onblur="UnTip()"
>
</td>
</tr>
<tr>
<td>
Wachtwoord:
<br>
<input type="password" name="pass" value="" onfocus="Tip('Vul hier het wachtwoord in dat je hebt ingevuld bij je registratie.',FADEIN, 500, FADEOUT, 500, FOLLOWMOUSE, false, FIX, [getX(this,1),getY(this,0)+1], BALLOON, false, ABOVE, false)" onblur="UnTip()"
>
</td>
</tr>
<tr>
<td align="left">
<input type="submit" name="inloggen" value="Inloggen">
</td>
</tr>
</table>
</form>
<div style="width:100%; text-align:right;"><a class="ww" href="lostpassword.php">Wachtwoord vergeten?</a></div>
Toon Meer
Hij weet niet wat de link van Google is!!! Ben je nou dommer dan ik dacht:
Klikje! <-- Klik daar, en geen 10 meter ernaast!!
Geef je script eens... (index.php) in je ROOT!!!
@ Terrorsheep, lol...
@ Wimmpie, nee, maar een paar dagen.
@ MrMees, werken? Uitgaan wel, maar werken zit er ff niet in voor mij. (Vind wel een vervanger voor m'n baan, op de laatste dag..)