Nee daarom maar is wel grappig xD. Het is trouwens wel verplicht door de EU dus dat maakt het nog makkelijker het te verkopen, maarja aan Chinees heb je natuurlijk nog geen hol.
Posts by L.Groot
-
-
Deze zijn ook heel erg goed:
http://dx.com/p/stylish-in-ear…mm-jack-140cm-cable-73838Ik heb ze nu 3 maanden in gebruik, gebruik ze elke dag en doen het nog steeds super. Perfecte bass en super kwaliteit voor een goedkope prijs. 75 positieve reviews zeggen al genoeg ;). Oja en je kunt gewoon met PayPal betalen, eventueel met een 3V credit card als je geen PayPal saldo hebt en je hebt ze in ongeveer 3 weken in huis. Worden geleverd met 3 paar dopjes en in een net doosje met clip voor op de trui en handleiding (helaas wel alleen chinees :P).
Proberen zeker waard.
-
Super Koen, mooie update! Kan ik eindelijk op m'n telefoon normaal de website bekijken.
-
Klopt, DirectAdmin blijft de beste qua prijs/kwaliteitsverhouding en ze updaten misschien niet extreem grote dingen maar ze blijven wel heel erg veilig en vooral goed.
Overigens ligt het probleem van Nginx bij CustomBuild en dat wordt niet direct vanuit DirectAdmin gedaan maar dat is een extern bedrijf die de software naast DirectAdmin (dus alle third-party software als ProFTPD, MySQL, PHP, RoundCube e.d. en het updaten daarvan) voor zijn rekening neemt.
Ik blijf DirectAdmin het fijnste vinden. Het werkt lekker snel, heeft alles, is overzichtelijk, niet te duur, genoeg uitbreidingen en layouts voor te vinden en bovenal een API die niet te evenaren is.
-
Daar denk ik anders over. Ik ga nooit en te nimmer naar Google+. Alleen al omdat Google Inc. erachter zit zal voor mij een goede reden zijn om daar niet al mijn privé dingen te posten. Niet dat Facebook nou zo'n super privacy beschermend bedrijf is, maar door het feit dat Google+ op zoveel terreinen actief is en je gegevens daardoor op zoveel manier kan ge- en misbruiken ligt mij Google niet lekker in de maag.
Moet je voorstellen, straks "like" je de "Durex" pagina en dan krijg je super veel Durex reclames, of je plaatst "Lekker uit geweest en gefeest" en Google laat je alcohol afkick advertenties zien op alle websites die Google Adsense gebruiken. Nou leuk is dat maar niet heus.
-
Klopt maar vergeet niet dat type="" hier niet in is opgegeven en wel degelijk verplicht is! <script> mag nooit zonder type worden geschreven, aldus de W3 reglementen.
-
Misschien die fout oplossen lijkt me nog makkelijker ;).
Even met een sessie of captcha werken, is het meteen ook netter opgelost. -
Dit gaat erg lastig worden om om te zetten, ook omdat het erg veel scripts bevat en er dan zoveel arbeidsuren in komen te zitten dat het erg lastig wordt om nog betaalbaar te houden :).
Pay.nl is als u een KvK-nummer heeft overigens gratis qua abonnementskosten (en heeft de goedkoopste transactiekosten en beste support/overzicht) en MijnDomeinReseller is in alle extensies behalve .nl en .be ook goedkoper dan Versio als ik het goed heb ;).
-
Wellicht kunnen wij van Rapifia Europe iets voor u betekenen. Ons klantenpaneel (http://www.customers.rapifia.eu) kunnen wij aan u verkopen en voor u inbouwen in uw layout. Werkt echter wel met de Pay.nl API (van TinTel B.V.) en de MijnDomeinReseller API voor de domeinnamen. Verder met de DirectAdmin API voor de webhosting en VPS / overige producten gaat handmatig.
Prijs is bespreekbaar maar is wel voor een enkele licentie (dus geen doorverkoops/alle rechten), source is ongecodeerd en in PHP procedural. Verder 2 jaar garantie op fouten in de scripts.
-
Wat betreft social media loopt Google gewoon achter de feiten aan. Hyves ging weg omdat het overgenomen werd door TMG en omdat Hyves kinderachtig overkwam en Facebook internationaal is en gewoon fijner/beter werkt.
Google+ komt als mosterd na de maaltijd nog even langs. Het is per definitie niet slechter dan Facebook, maar omdat iedereen al Facebook heeft, heeft niemand zin om nog een ander programma te gaan gebruiken (als het toch goed werkt en iedereen die je kent Facebook gebruikt waarom dan gaan overstappen?).
Ik denk dat Facebook de koers zal gaan stijgen, tenzij ze die advertentie update gaan doorvoeren waarbij de ads letterlijk tussen je berichten komen. Als dat gaat gebeuren zullen er zeker mensen weggaan bij Facebook (zeker als het storend is tijdens het gebruik) en misschien Google+ gaan gebruiken. En dat loopt natuurlijk slecht op de beurs.
-
-
Misschien via een US proxy of via TOR aangeven dat je US bent of in die trend? En anders even op een US forum vragen of een amerikaan vragen het voor je te doen ;).
-
@Timothyverhaeghe,
Helaas niet want ik zit met tijdgebrek, daarom dat ik hem ook verkoop ;). -
Beste ZiraX,
Graag gedaan hoor en ik hoor graag van je cliënt. Het is inderdaad procedural geschreven door het feit dat ik nog geen OO heb geleerd te programmeren. Ik denk echter dat het niet zo super moeilijk zou moeten zijn er een framework in te bouwen maar dat kan ik niet garanderen.
-
Er zit zeker veel jQuery in, bijna alles werkt nl. met Ajax. Bijvoorbeeld het inloggen, registreren en ingame ook zeer veel opties.
Wat er nu inzit:
- Systeem waarbij het makkelijk is snel nieuwe werelden toe te voegen en er tussen te switchen
- Inlog/registratie systeem d.m.v. jQuery
- Het maken van je park via Google Maps en een kleine inleiding
- Aanvragen van leningen
- Cron die automatisch rentefacturen voor de leningen aanmaakt
- Cron die de rente reeël mee laat veranderen
- Mogelijkheid de rente facturen te voldoen en je liquiditeit te bekijken
- Begin van betaalsysteem (nog geen api's geïntegreerd)
- Park naam en logo te wijzigen
- Begin van plattegrond (werkend met jQuery en via de database)
- Volledig werkend PB systeem met jQueryKortom de fundering van het project en de layout ligt er, je kan er zo mee verder om het compleet af te maken maar ik heb daar (helaas) de tijd niet voor.
Het project bevat nu +/- 4.000 regels code en is procedural met verschillende functies geschreven. Uiteraard krijg je alle rechten over de source (m.u.v. de layout daar geld de ThemeForest licentie en de gebruikte library's (jQuery) en functies)
Hoop dat ik het zo duidelijk heb uitgelegd anders hoor ik het graag!
-
Beste,
Dit project ben ik een aantal maanden geleden begonnen maar heb helaas niet de tijd en zin gehad om het af te maken. Het zou een spel moeten worden om je eigen bungalowpark te beheren maar helaas is het daar nooit van gekomen.
Layout betreft een aangepaste Themeforest layout, de licentie daarvan krijg je erbij en ik zal afstand van mijn licentie doen. Momenteel zijn er niet veel opties in de source, er zit wel een compleet registratie en inlog systeem in (dat gebruikt maakt van meerdere databases) en dat klaar is voor meerdere servers (werelden). Verder is o.a. de inleiding en de bank gemaakt.Tevens wordt er veel van jQuery gebruik gemaakt.
Online voorbeeld op http://parkmanager.rapifia.eu helaas geen demo account beschikbaar.
LET OP!: spel is dus niet af en kan ook niet afgemaakt worden tegen meerprijs bij mij.
Support wordt geleverd: 1 jaar voor bugfixes in de scripts die er momenteel in zitten.
Er is tevens een mogelijkheid om even de FTP in te kunnen kijken/opbouw van de scripts te zien neem daarvoor contact op per PB.Bieden vanaf: €75
Opbieden met: €2,50
Buy it now: €100,-Alleen te betalen per overschrijving, geen PaySafeCard, iDEAL, PayPal of enige andere betaalwijze mogelijk. Dit betreft een privé verkoop dus ook geen factuur mogelijk.
Alleen serieuze biedingen en vragen van potentiële kopers in dit topic a.u.b. Geen interesse om het te kopen = ook geen vragen erover stellen. Mijn collega moderatoren zullen dit topic voor mij modereren.
-
Hoe bedoel je dan VMBO-t ofzo?
-
Anthony van Mavo?
-
Het kan simpel zijn maar het moet natuurlijk wel goed en veilig werken. Dus je betaald niet alleen voor het werk (die als je het zelf niet uit kan voeren eigenlijk dus onbetaalbaar is) maar ook voor kwaliteit die de TS waarborgt voor een correcte werking en afhandeling van de betaling(en).
-
Goed, eigenlijk is dit niet de bedoeling maar voor deze keer wil ik een enkele uitzondering maken.
Beschouw dit topic dan als een voorsteltopic om wat meer van elkaar te weten te komen.Let op: reclame maken, links posten van websites en het posten van gegevens als e-mail adressen en telefoonnummers is, conform onze regels, strikt verboden en zal door de moderatoren mits overtreden worden bestraft (al dan niet in de vorm van een waarschuwing/ban).