@ Dein, ja op lijn 43 dit:
background: #000;
En op lijn 55 dit:
background: url(../images/bg.jpg) #000;
Posts by L.Groot
-
-
Misschien heb je in je browser ingesteld, dat je standaard achtergrond* oranje is.
Lars
*Lees: Als er geen kleur is meegegeven -
Hallo, als ik een zelfgemaakt script in de Banditi source doe, komen de knoppen Missies en Forum altijd iets naar beneden. Bij de andere scripts (standaard banditi) is dit niet. Hoe komt dit?
Hoop dat iemand antwoord weet,
Lars
-
Medio Juli.
We zijn er druk mee bezig, maar ik heb een zware toetsweek, en m'n collega ook.
Dus waarschijnlijk word de deadline uitgesteld naar Augustus / September. Dan zullen wel ALLE bugs er bijna uitzijn! -
Ok, ik heb die van CashMoneyz's site.
Ik geef hem wel via PM.
Deze mag nog NIET word vrijgegeven, i.v.m versie 2 waar dit in gaat zitten.Stuur maar PM.
-
@ Diester,
Stuur de lijst maar door.
Ik verwerk ze wel.
En ik weet het, maar het ergert je volgens mij niet. Als dit wel het geval is, wil ik best de fouten oplossen..Het is misschien wel veel werk.
Maar betreft dit meer HTML of meer PHP? -
@ Willem,
Zet de source online, dan wil ik wel naar je upload kijken.. -
-
Ik wil er wel eentje via PS maken, maar, :slotje:wil GameControl hem dan slicen?
-
-
@ Diester,
WTF, jat je m'n project naam? Of maak je er gewoon een layout voor? :$@TS,
Heb geen layout liggen, maar ben wel benieuwd. Wil je de outcomes hier plaatsen?
M.v.g
Lars -
Als ik naar pagina 2 van de prive berichten wil, werkt dat niet.
-
Zet eens include "config.php";
Na de <?php tags, en ga dan naar, (ik denk):
http://www.crimepatrol.be/v3/crimes.php
Of hoe die misdaden heet. Nu worden alle errors die er zijn weergegeven, succes!
Als het nog niet werkt, moet je mijn crimes.php maar even kopiëren, zie hier ergens.Lars
-
Beetje raar, maar ben het wel deels met Wilders eens.
-
Bedankt alvast, ze komen erin!!
-
-
-
-
@ Db-Maffia, heb het weer gevonden. Heel misschien komt het er nog in, maar reken er niet op.
Btw. Haven komt er ook niet in, die was ik vergeten. Mijn schuld.
Komt ook in volgende versie, en in de volgende versie worden er ook dingen afgekort, zoals Scooter opties enzo.
Heel misschien ook al in deze.En ik maak de hoeren wel helemaal zelf.
-