Posts by L.Groot

@ Speedy, heb nog geen antwoord..
    Hoe gaat het, als ik het in m´n mandje doe, en dan betaal met telefoon, krijg ik een link in m´n mail, ik klik erop, dan betaal ik, en dan kan ik het bestand downloaden?
    Want er staat dat het naar m'n huis word verzonden...

@ Niels, ik wou een ander scriptje 2.99 kopen, voor OSBanditi, niet die gokkasten, dat is gewoon super rip!

Ik wil iets kopen, maar word het naar huis verzonden??
    Als je belt krijg je toch gewoon link om te downloaden?!

Ik bied €5,00
    En wil graag via overschrijving of Wallie betalen.
    Ik wil alleen wel deze in OSBanditi plaatsen, dus daar de rechten voor s.v.p

@ Tree, Belgen zijn gewoon dom en blond!!!
    Ik moest laatst in Belgie €2,10 voor een liter of anderhalve liter fles Coca Cola.
    In Nederland betaal ik er €1,25 voor. (incl. statiegeld!)
    Ik vind het gewoon fucking absurd. Ga dus NOOIT meer naar België, maar gewoon naar Duitsland of Griekenland. Btw. voor een zak chips (Lays) daar ook 1,25 en hier 0,80 gewoon abnormaal!!

@ TS,
    Je moet een paar dingen in de DB veranderen, de einddatum enzo.

M.v.g

Lol, niet schrikken als je een boete krijgt.
    Wat grappig dat ik 6 huizen heb, ben benieuwd waar ze langs komen...
    + Dat er nergens iemand is die Groot heet en in nijkerk woont..
    :}

Wat een geluk dat ik maar 60 weeg, 14 jaar ben, en 1m 77 lang..
    Afvallen zou mij nooit lukken, maar ik (eet/vreet) ook niet heel veel. Als ik 1x per maand bij de MAC kom is het veel!
    Wat ik dan wel abnormaal vind, is van die fucking dikke mensen die dan 24/7 bij de mac rondhangen..
    Die mensen zouden ze bij de MAC moeten verbieden. Ja, hoe lang en hoe zwaar bent u? 1m 76 en 120kg, dan is de toegang voor u geweigerd. Gaat u maar even naar de Goudreinet wat fruit halen..

Ik zal ook eens wat proberen, dan baseer ik het op die hier op staat, maar dan word ie zoals jij wil.

Ik begin er morgen mee.
    Aangezien ik nog minderjarig ben, hoef ik er geen geld, enkel een link ervoor terug.

Hoor wel van je,

Lars

@ Werty, zal proberen, en beheerders kunnen in het AdminPanel de datum verzetten, en als de datum van vandaag hetzelfde is als ban3, moet ban op 0, zodat je niet meer bent verbannen!