Oja, sorry!
Btw. wel een error..
Parse error: syntax error, unexpected T_ENCAPSED_AND_WHITESPACE, expecting T_STRING or T_VARIABLE or T_NUM_STRING in /usr/home/deb20941/domains/twfhosting.nl/public_html/osbanditi/v3/massam.php on line 46
Oja, sorry!
Btw. wel een error..
Parse error: syntax error, unexpected T_ENCAPSED_AND_WHITESPACE, expecting T_STRING or T_VARIABLE or T_NUM_STRING in /usr/home/deb20941/domains/twfhosting.nl/public_html/osbanditi/v3/massam.php on line 46
Nee, naar iedereen.
Dit is enkel naar het ingevoerde lid.
Ik wil zegmaar dat ie in de "Mededeling" box van je Prive berichten komt.
Lars
Hallo, hoe kan je bij Banditi een admin optie maken, dat ie het bericht naar iedereen verstuurd?
Query is nu dit:
$info = mysql_query($query) or die(mysql_error());
while ($gegeven = mysql_fetch_array($info)) {
mysql_query("INSERT INTO `messages` (`to`,`from`,`ip`,`date`,`id`,`title`,`content`) VALUES '$gegeven[login]','OSBanditi','127.0.0.1',(NOW(),'','$_POST[subject]','$_POST[message]')");
Weet iemand hoe je dus zegmaar voor elke user een privebericht aanmaakt?
M.v.g
Lars
Ik hoorde van TimD op MSN dat hij stopte met (OS)Banditi, daarom zal dit Admin Panel niet gratis te download zijn.
@ TimD, Hoop dat je je Admin Panel nog verkoopt!!
@ Diester, kan ook, als het van Seliim mag.
Ik heb een cliënt gevonden voor slicen, doet het gratis..
Heb hem op MSN, en gaat nu beginnen, als ik hem heb, stuur ik hem naar jullie door.
Stuur maar PM als je interesse hebt.
M.v.g
@ Flatliner, je hebt een beetje gelijk, maar sommige mensen vinden zichzelf een beginner, maar zijn pro, en andersom.
@ Diestro, goede grap!
@ Seliim, dan vraag ik het wel aan een paar goede vrienden op MSN, zal hem via PB naar je sturen..
//Laat maar, opgelost.
$gelderbij was fout, nu weer goed.
[offtopic]Ik ben bezig met een drank upgrades / sell script!![/offtopic]
Hallo, ik heb een eigengemaakt tabakscript (aan de hand van drugs), en nu is er dus een probleem met selltabak.php
Als ik iets wil verkopen, staat er keurig 8000, dan tik ik 100 in. Vervolgens verkoop ik het, en dan staat er dat ik €0 winst heb gemaakt..
Terwijl de koers gewoon in de database staat:
pruimtabak
vannelle
drum
lm
kent
panter
Het script is:
http://www.codedump.be/code/281/
Bedankt alvast, Lars
Nice, kan je hem niet basen?
Mooi, nice, ga hem wss wel gebruiken!!
Nee, een paar dingen zijn changed, dit moet je zelf maar even aanpassen..
Kabel is echt weg...
Misschien staat ie nog op een oude crime van me...
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 06.07.09 13:03:57:
Goed, hier is ie, weet niet of ie compleet is. Volgens mij wel.
http://osbanditi.twfhosting.nl/wallieideal.rar
Goed, het is nu dus morgen, dus ga hem nu even aansluiten, dan post ik hem in 10 minuten.
Shit.. kabel van m´n beeldscherm kwijt...
Ik zoek hem nu, maar weet het niet 100% zeker of ik het vind..
Kijk eens in de Download pagina, en dan bij Designs, daar vind je er 1 based, en 2 alleen css, verder staat er nog ergens 1 gebasede...
@ Flatliner, sorry nog niet aan begonnen.
Ik heb het hele systeem nog op een oude stoffige PC staan. Sluit hem morgen aan, en dan zal ik het voor jullie posten, op m'n eigen site.
Ja, op http://osbanditi.twfhosting.nl
// Autostelen / Scooterstelen / Misdaad / Werken
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 07.07.09 20:14:13:
Ik heb goed nieuws, OSBanditi V1.5 is een tussenversie, en kan je nu zoals in de beginpost vermeld downloaden!!