Posts by L.Groot

Dus, conclusie, even bij huisarts aankloppen denk ik.
    Maar ik ga morgen op vakantie.. (nacht)
    Dus dan word het over twee weken, maar ja na die 2 a 3 jaar, kan die ene 2 weken er ook nog wel bij ;)

Ik kan natuurlijk ook zelf een brief sturen.
    Met een paar conclusies en feiten.

Ik houd jullie op de hoogte! ;)

Lars

Nee, heb er zelf niet echt last van, maar als ik het artikel lees, is het misschien beter te stoppen, dan straks een operatie te ondergaan waar ik weer littekens aan over houd.

Dat schrikt meiden af(xD)

Goed, lees net in de krant dat het geneesmiddel wat ik gebruik borsten kan veroorzaken..
    :S
    Lees het zelf na: http://www.psy.nl/nieuws/meer-…_cache=1&cHash=35144fb21a

Wat vinden jullie hiervan?
    Zal ik het bedrijf ook aanklagen..
    Ze hebben er bij mij nooit iets over gezegd, zowel de voorschrijver, als de apotheek, als de bijsluiter niet.

Heb namelijk geen zin om straks een operatie te ondergaan, dan wil ik wel kosten vergoedingen van dat bedrijf.

Hoop dat hier serieus op in word gegaan, en a.u.b geen gelach, want dit is REAL!

Groeten,

Lars Groot

Nee, CPanel is een Control panel, waar je dus dingen kan regelen, die krijg je meestal van je host.
    Waar je dus databases aanmaakt.
    In dit paneel kan je ook Crons toevoegen, als je dit niet doet, worden ze misschien niet uitgevoerd...

Zal ik er even naar kijken?
    Hier zit het ergens in:

Maar volgens mij is alles goed, maar laten jullie de cron_week.php niet uitvoeren, door bv. CPanel...

Hallo, ik heb geprobeerd de smiley functie uit het forum te knutselen, en in message.php te plakken.
    Dit is me deels gelukt, alleen als ik op een smiley klik, gaat ie naar http://osbanditi.twfhosting.nl/#
    En dat moet niet, hij moet je Javascript functie uitvoeren. Mis ik iets, of is er iets niet goed?
    Stukje script wat ik eruit heb gehaald:

Staat het niet..
    Nu moet ik telkens F5 en, om de goede prijs te zien.
    En ik wil netzoals het tijd klokje, dat het afloopt.
    Dus bv. als je nog 1 min moet zitten, dat de prijs dan naar 2000 word veranderd, nog 30sec. naar 1000 enzovoorts.
    Gesnipt, gesnapt, gesnopen?:p

Lars

OKay, de superlange lijst:
    Command & Conquer Generals
    Command & Conquer Red Alert
    Command & Conquer Red Alert2
    Habbo ;)
    Gta Vice City
    Gta San Andreas
    Gta Chinatown Wars ;)
    Theme park Inc
    Theme park World
    Thrillville
    RollerCoasterTycoon 3 incl alle uitbreidingen

En dat was het denk ik..

Speciaal voor Alex, en doe het de volgende keer zelf!!

Veel plezier / Viel spaB / Much fun

Lars