Bij deze BUMP ik dit topic. Product staat nog steeds te koop en hopelijk dat iemand het alsnog wil overnemen want het is zonde om zo'n mooi project in de prullenbak te moeten gooien ;).
Posts by L.Groot
-
-
Ach al het gezeur over privacy, laat de overheid gewoon weten wat ze willen weten om hun taken goed uit te voeren en als je het daar niet mee eens bent ga je gewoon lekker het land uit en ga je in Afghanistan wonen ofzo als je denkt dat je dan betere vrijheid en privacy hebt.
-
@Fils,
Of het is juist andersom. De overheid zorgt voor jou en hoort je te beschermen, zij hebben uiteindelijk de grootste macht. Kan je veel tegenin hebben maar zij hebben de macht jou op te pakken, te berechten, te volgen, van de vrijheid te beroven etc.Je mening en visie mag je natuurlijk hebben, de waarheid is dat de overheid in principe alles kan doen en dat niemand daar iets tegenin te brengen heeft. De waarheid kan soms erg hard zijn.
-
Fils helaas voor jou maakt de overheid de regels en is het niet aan jou te zeggen en voor te schrijven wat de overheid wel en niet moet/mag doen.
-
@Fils,
Het staat je ook vrij om het internet niet te gebruiken ;). De Rijksoverheid heeft het recht en de plicht de ingezetenen te beschermen en in de gaten te houden (misdaden te voorkomen). Logisch dus dat ze gegevens willen opslaan. Wat betreft e-mails en telefoongesprekken opslaan dat gaat wel te ver en dat zal de Rijksoverheid ook niet zomaar zonder aanleiding doen, telefoongesprekken worden wel opgeslagen door je provider en die kan ze bij gerechtelijk bevel doorspelen aan de Rijksoverheid maar hier gebeurd normaal gesproken verder niets mee.
Ik ben wel van mening dat de VS mijn gegevens niet hoeft te hebben en ook niet mag hebben, de Nederlandse overheid mag die wat mij betreft wel hebben als zij dit nodig vinden om de veiligheid optimaal te kunnen waarborgen.
-
Toestemming van mij om dit te checken, alle andere reacties behalve tips en opmerkingen over deze website worden verwijderd. Gelieve dit alleen per PM of desnoods per report te melden.
Dank voor de medewerking.
-
Waarschijnlijk blokkeert de firewall van Versio die specifieke poort. Probeer eens een gangbare poort als 80 en zet die uiteraard ook werkend open op de Minecraft server, dan moet het werken.
-
Even dit topic weer leven in de brouwerij laten brengen.
Ik ben opzoek naar een nummer, het is hoogstwaarschijnlijk pop en redelijk gedateerd (ik gok 90s of 00s).
Het enige wat ik ervan weet is dat het sowieso een vrouw is die het zingt en dat er een redelijk relaxte track achter zit. Enkele teksten die ze zingt:
- I really have it, it's more like a (shuttle?)
- and i don't know what to do
- I saved an hero but he can't see meDat van shuttle weet ik niet zeker, ik weet wel dat dat woord op die plek nog een aantal keer erna herhaald wordt. Van die laatste weet ik ook niet 100% zeker of hij zo wordt uitgesproken.
Ik heb het hele internet + YouTube al afgespeurd maar helaas nog niet het nummer gevonden.Het nummer is erg bekend en wordt vaak op radio's als SkyRadio gedraaid en op 538 hoor ik hem soms ook wel eens voorbij komen.
Wie o wie weet hoe dit nummer heet? -
Zou je dit niet via http://www.beltegoed.nl kunnen aanschaffen? Of hoe wil je degene betalen?
-
Volgens mij snap je er echt geen millimeter van. Een datacenter is (zoals Fils het op de vorige pagina beschreef) een bedrijf waar anderen servers kunnen plaatsen en zij zorgen voor 24/7 uptime en perfecte omstandigheden. Ik weet niet wat jij thuis van plan bent maar dat lijkt me niet echt mogelijk.
Misschien moet je maar gewoon bij een vps / dedicated blijven en over 10 jaar als je wat ouder bent gaan denken over het beginnen van een eigen datacenter.
-
Je weet dat dit enkele honderdduizenden zo niet miljoenen euro's gaat kosten en je bent slechts 15 jaar... Maak je geen grap want dit komt echt lachwekkend over, excuseer mij hiervoor maar ik geloof ik dat je er nog geen millimeter van snapt...
-
Dat kan als je veel geld hebt. Je hebt namelijk een groot gebouw nodig op een strategische plek, eigen stroom voorziening, racks, ruimtes, contract met KPN of een andere ISP voor een gegarandeerde snelle internet verbinding en natuurlijk goede koeling e.d.
Met minder dan een miljoen euro tot je beschikking denk ik niet dat je het gaat lukken.
-
@Fils,
Klopt maar ze hebben toch een eigen support afdeling, eigen manier van afhandeling van fouten en storingen, eigen onderhoud, eigen systemen en eigen prijzen / soort pakketten. En wij maken gebruik van het ADSL netwerk van Tiscali via Telfort en dat is dus anders als dat van KPN en naar mijn mening stukken beter. Ik krijg bijvoorbeeld een ZyXel router, als je bij KPN internet afneemt krijg je een uitgekleden Thomson/SpeedTouch router om maar een voorbeeld te noemen.
Telfort komt voort uit Chello en Tiscali dus heeft het netwerk hier van Tiscali overgenomen en gebruikt dat nog steeds en dat vind ik gewoon beter dan dat van KPN. Dus om te zeggen Telfort en KPN is 100% hetzelfde, nee zeker niet integendeel zelfs. Alleen op papier en qua contracten lopen ze misschien naast elkaar maar in de praktijk zie je toch wel een aantal (grote) verschillen in de bedrijfsvoering.
-
Nee ik heb het zeker niet veel te veel gezeur en problemen mee hier in de buurt. M'n oma heeft soms uren en ook wel eens dagen dat het internet er uit ligt, ontzettend sloom is of de tv lagg vertoond. Daarnaast als je bijvoorbeeld een youtube filmpje upload gaat je tv laggen omdat de tv dan te weinig bandbreedte krijgt. Nee niets voor mij.
Ik zit al zes jaar bij Tiscali/Telfort met een ADSL en vast bellen abonnement en dat bevalt mij prima. Uitgebreide router en niet die uitgeklede troep van KPN, nog nooit onverwachtte laggs of downtimes gehad in de afgelopen 6 jaar, klantenservice die zoals het hoort 7 dagen per week bereikbaar is tot 9 uur 's avonds en vaak ook op feestdagen en waar ze je vakkundig helpen. Verder betalen wij helemaal niet zo heel veel en bellen we na de 1e minuut altijd gratis, zowel vast als mobiel dus ik heb niets van klagen. Enige is dat ze wat mij betreft de upload snelheid wel een beetje omhoog moeten gooien want met 1mbit vind ik dat een beetje karig maar verder niks op aan te merken.
TV is van UPC en daar overigens ook nooit problemen mee. Niet HD maar dat maakt ons niet zoveel uit, kwaliteit is alsnog super op onze full-HD tv.
Voor mij nooit meer een switch of een overstap naar een andere provider, ik zit goed en betaal niet teveel dus ik zie geen enkele reden om over te stappen.
-
Ik kan dit voor je ontwikkelen, zit wel een prijskaartje aan uiteraard.
-
Lock op aanvraag van TS.
-
M.Beers,
Klopt maar er zijn tegenwoordig al 10Gbit kabels (tenminste bij de Formido hier wel) dus zoveel last zal je er niet van hebben. Ga je een 10 of 100mbit kabeltje erdoor trekken dan ga je het wel merken inderdaad. -
In verband met patenten en het copyright van Nintendo Inc. is het niet toegestaan om deze website te promoten of hier adverteerders voor te zoeken via ICTScripters.
-
Notepad++ hier ;). Eigenlijk al 4 jaar, het werkt makkelijk, fijn en is gratis en ik heb niet meer nodig dus waarom een ander programma nemen?
-
Het zou pas makkelijk zijn als je gewoon PHP kunt gebruiken 8).
Overigens ziet het er wel super uit hoor, als ik het geld had had ik het gekocht maar heb meer te kopen ;).