Posts by L.Groot

Oh, sorry, fout gelezen. Zal eens even kijken..

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 17.08.09 15:07:06:
    Ja, aangepast, dankje!

Volgens mij is de rankvordering bij Criminolz echt abnormaal hoog.
    Ik ben echt snel bij de volgende rank, weten jullie hoe dit komt?
    Of hoe ik dit kan veranderen? Antwoord dan s.v.p!

Lars

Het is niet moeilijk te maken, zorg ervoor dat je avatar naar een 777 folder word geupload (gewoon een upload script "google!!")
    Daarna zet je in de db waar ie staat, en dan laat je hem zien via de DB...

Ja, weet ik, maar ff back ontopic,
    Het is niet moeilijk te maken, desnoods kan je het gewoon van de criminolz overnemen.

En ff offtopic, @ frenzo, het is niet moelijk, je moet alleen een check weghalen, dat ie checkt of jij de user bent die erin zit, en klaar!

Als ik zoek naar leden krijg ik dit?

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/criminalsp/domains/criminalspoint.com/public_html/ledenlijst.php on line 85

Warning: mysql_fetch_assoc(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/criminalsp/domains/criminalspoint.com/public_html/ledenlijst.php on line 101

Heb ze klaar, hier het bestand:

Oja, de afbeelding pad is niet goed, bij alle drie bestanden, het moet ingame/images/scooters zijn i.p.v images/scooters. Ik heb het bij alles al aangepast, maar ik zeg het alvast!

En je gebruikt twee namen: certivicaat en certificaat. verander dus het DB veld naar certivicaat, anders werkt het ook niet!!

Moet ik het certificaat even voor je afmaken?

En dat bellen is wel een leuk idee, ik heb nu zelf een credit code optie gemaakt, zie mijn topic.

@ Killingdevil, je hebt weer gelijk:hmm:
    Daar doet ie het wel..

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 16.08.09 12:49:39:
    Ik heb even een nieuwtje,
    Hij doet het ook niet als ik hem aanpas. Nu heb ik hem zo, en dan komt er ook niks in de db...

PHP
    mysql_query("INSERT INTO `berichten`(`onderwerp`,`bericht`,`afzender`,`geaddresseerde`,`datum`,`inbox`,`outbox`,`outbox_read`,`inbox_read`) 
                                                    values('Code ontvangen',
                                                           'Hallo, je hebt een code ontvangen. Gebruik deze op onze verzilverpagina: <a href=\"index.php?p=creditcode\">hier</a> vul daar de volgende code in: ".$random."',
                                                           'Notificatie',
                                                           '".$naam."',
                                                           '".$date."',
                                                           'True',
                                                           'False',
                                                           'False',
                                                           'False')") or die(mysql_error());

Terwijl een zelfde code in een andere tabel het wel doet?