Posts by L.Groot

Nog een vraagje, na 15minuten gaat de verbinding verdomme gewoon weer weg.
    Als ik in het Admin paneel van m'n sitecom ga kijken, staat er dat ie geen verbinding meer met m'n router heeft (Adsl-Wifi).
    Ik heb dus ook geen internet. Als ik de sitecom opnieuw opstart heb ik weer 15 minuten internet, en valt de verbinding vrolijk weer weg.

Ik begrijp er geen snars van. Ik zal zo wat screenies van het Adminpaneel van de sitecom maken..

Darsstar, boeken gelezen?

@TS,
    Ik heb hem ook gekocht, maar ik wil hem integreren in m'n eigen script, maar daar staan al formulieren in..
    Als ik dus de captcha invul (dat formulier), dan werkt ie, maar bij de andere formulieren, word de captcha if uitgevoerd, terwijl de eigen if() uitgevoerd moet worden..

Hoe los ik dit op??

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 31.08.09 10:34:06:
    Btw. de captcha gebruikt dit:

if(getenv('REQUEST_METHOD') == 'POST')
    {

En ik dit:
    if(isset($_POST["submit8"])) {

Hoe krijg ik beide systemen correct werkend..

Nee joh..
    NATUURLIJK!!
    $data->login moet het worden!! zoek zelf maar uit hoe je dat gaat aanpassen zonder errors.

PHP
    mysql_query("UPDATE users SET avatar = 'images/avatars/" . $own['id'] . md5($_FILES['afbeelding']['tmp_name']) . ".jpg' WHERE login = '$data->login'");

Zo, dit stapje geef ik je nog, en voorderest zoek je het maar zelf uit!!

Oja, ik raad het volgende af:
    Als je een:
    - Pentium 1 - 4 of M of Celeron processor hebt
    - Minder dan 1.5gb cache
    - Minder dan 2 a 2,5 gb processor hebt.

Dan werkt het echt fucking sloom.

Oke, ik heb deze handleiding uitgevoerd:
    http://forum.tipsentrucs.nl/viewtopic.php?t=7625

En als ik dan verbinding met sitecom extender wil maken, gebeurd er niks. En ik krijg ook geen verbinding met de router (ZyXel).
    Als ik de sitecom extender weer uitzet, heb ik weer internet via de router..

Niemand in m'n huishouden heeft dus internet als het kastje aanstaat...

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 31.08.09 09:23:52:
    HET IS ME GELUKT!!!
    Vraag me niet hoe, maar goed.
    Ik heb ook wel eens gehad, dat het me lukte, en dat de verbinding op m'n pc als "Goed" bleef, maar dat ik geen webpages kon bezoeken, dus dat na een kwartier de verbinding onzichtbaar wegwas. Kan dit komen doordat ik nu de Wlan Mac adress niet heb ingevuld?

Anders vul ik die nog even in, maar ik heb nu gewoon goed internet.

Hallo,
    Ik heb een wireless extender aangeschaft van sitecom, ik heb alles geinstalleerd volgens de handleiding, en volgens eeb forum.

Als ik het systeem restart, krijg ik geen verbinding meer met m'n router, EN niet met de extender.
    Als ik verbinding wil maken, komt er geen foutmelding, en het lukt niet.
    Ook als ik de stekker er weer indoe, valt het internet met m'n router weg.

Ik hoop dat iemand weet waar het aan ligt, want als ik de sitecom uitdoe, heb ik wel internet. (via router)

Bedankt alvast,

Lars

Ik ken een goede kwaliteits host.
    Het is van m'n vriend, en je kan er wel een criminals site op hosten.
    Contacteer als je interesse hebt, je krijgt uiteraard een SQL database, FTP, een Mail adres naar keuze, en een gratis subdomein.

Succes!

Lars
    (is volledig gratis!!)

Nee, ik ben gestopt met OSBanditi.
    Omdat Bandiet de "vervanger" word en ik het te druk heb.
    Over 1-3 maanden komt er ook weer een nieuw spel van mij uit, wat dat nog is is een geheim, maar het word groots.

Succes nog verder,

Lars

Hallo,
    Heeft iemand die gratis clone van G4G nog ergens liggen, ik wasop vakantie toen ie hier te download stond, en ik wil graag de coding bekijken (niet zeggen dat ie zowieso bagger is!!)
    Dus als iemand hem nog heeft kan ie dan even de DL link en Deletelink PMen?

Bedankt,

Lars

Bedankt voor het sluiten, koen!!!