De website is verkocht op SiteDeals voor de buy-now.
Iedereen bedankt voor het bekijken en bieden.
De website is verkocht op SiteDeals voor de buy-now.
Iedereen bedankt voor het bekijken en bieden.
Omschrijving:
Dit is een website waar scholen hun eigen sub-domeinnaam op kunnen aanmaken (werkt via http://www.school.overhoorweb.nl) en die krijgen dan een eigen website binnen het systeem. Het systeem is helemaal af en is ook werkend en is gebouwd op meerdere scholen die binnen het systeem werken. Het is geprogrammeerd in PHP, JavaScript via het jQuery framework en gebruikt MySQL via MySQLi voor de database.
Deze software werkt volgens het principe: de school/de docenten maken de toetsen aan en laten dat de leerlingen maken. De docenten krijgen vervolgens ook de cijfers weer te zien en kunnen eventueel de leerlingen hierbij weer helpen. Dat maakt het dus ook mogelijk om dit systeem als toetssoftware te gebruiken wat ook veilig werkt. Hierdoor is het een totaal verschillend systeem dan bijvoorbeeld WRTS waarbij een docent geen extra rol heeft binnen het programma.
Er valt zeker genoeg geld uit te halen, vooral omdat dit soort software uniek is en erg in trek is bij scholen. De software zou bijv. voor een x bedrag per jaar aan scholen kunnen worden verkocht.
Doordat ik mij liever op andere vlakken wil gaan richten wil ik hier niet meer mee verder gaan en zet dit dus in de verkoop.
Bij aankoop ontvangt u alle rechten op deze source, alsmede de overname van de licentie van mij voor de template. De domeinnaam ontvangt u er ook bij en deze is nog 10 maanden geldig. Daarnaast geef ik hier 2 jaar garantie op en zal ik binnen 24 uur hierop reageren.
Onderhandeling over de prijs is zeker ook mogelijk: neem daarvoor contact op per PB of reageer in dit topic. Eventueel vind ik het ook prima om een optie binnen de prijs erbij te maken als u deze wenst en deze nog mist. Daarnaast is een installatie op uw eigen server ook mogelijk en inbegrepen in de prijs.
Voorbeeld van het systeem is te vinden op:
http://corderius.overhoorweb.nl
Login: admin
Wachtwoord: test123
Eventuele vragen verneem ik ook graag per PB of als reactie in dit topic en het zij nog maar een keer vermeld: over de prijs en eventuele extra opties valt altijd te onderhandelen en dat waardeer ik ook erg! Daarnaast is ook een kijk in de code geen enkel probleem: stuur gewoon een PB.
Prijs: Bieden vanaf €175,-, opbieden met €10, buy-now €200,-
Let op!: veiling loopt via SiteDeals via http://www.sitedeals.nl/websit…e-toets-overhoringen.html
Huidig bod: -
Betalingsconditie:
Paypal | Overschrijving
Haha ja daar komt wel eens wat info op die uitgelekt is inderdaad.
Google maakt die paar duizend euro die ze misschien riskeren als boete ook geen biet uit, denken ze liever aan de vrijheid van internet en dat is een goed ding.
Ik heb het bericht teruggezet. Zou de TS z.s.m. de juiste oplossing hier willen neerzetten want dit is geen manier van werken zo!
Op moment dat de TS de oplossing niet vermeldt zal hij hiervoor een strafpunt ontvangen, dit omdat wij niet willen dat topics alleen worden gebruikt om de TS zelf te helpen maar ook om anderen met eenzelfde probleem in de toekomst te kunnen helpen.
Alvast bedankt.
De politie mag inderdaad zonder gerechtelijk bevel je huis niet zomaar binnen vallen maar dat valt onder een andere wet namelijk die van bezit op gebied van hypothecair bezit. Op moment dat de overheid de wet overtreed kun je ze ook aanklagen, we hebben niet voor niets een 3-voudige gescheiden macht dus als burger kun je de overheid ook aanklagen als zij in jouw ogen een fout begaan.
In zekere zin ben ik bereid privacy op te geven maar alleen voor het land waar ik staatsburger van ben en niet voor andere landen. Verder moet de overheid er wel daadwerkelijk iets aan hebben, op moment dat ze aan die voorwaarden voldoen vind ik het prima. De overheid is er voor jou en mij en niet om je te "naaien" dus neem ik aan dat wat ze doen goed is, daarnaast bestaat de overheid uit een stel ambtenaren die ook uit onze maatschappij komen dus geven ze hun eigen privacy er ook voor op en zullen ze dus wel weten wat ze doen.
Maikel dit betreft een verkoop van een tip/fan/informatiesite dus er is geen in/outgame.
De website achter het inlog gedeelte moet je even zelf een account voor aanmaken. B.v.d.
Dat lijkt me een prima aanbod voor de toekomstige koper ;). Graag vanaf nu wel in dit topic alleen biedingen of vragen over het aangeboden product zodat niet teveel offtopic wordt gegaan.
Omschrijving website:
Dit is een website over de game League of Legends. Hierop kun je zogenaamde "item builds" aanmaken en kijken hoe je champion hierdoor sterker of juist slapper wordt.
Voordat hij live kan moeten er nog wel wat nieuwe champions toegevoegd worden en items worden bijgewerkt omdat het systeem wat builds ouder is maar met wat promotie erbij kan het dan zeker mensen gaan lokken en kunt u met advertenties er een redelijke cent uithalen.
De template is een licentie van themeforest die je er kosteloos bij krijgt en waar ik afstand van zal doen.
Ook de domeinnaam www.championbuilds.com die nog 6 maanden geldig is krijgt u erbij.
Voorbeeld:
http://championbuilds.com
Gelieve zelf een account aan te maken als demo.
Dit betreft een privé verkoop dus geen factuur mogelijk, eventueel wel een contract.
URL: www.championbuilds.com
Leeftijd site (maanden): 12 maanden
Maandelijks inkomsten: 0
Details: Geen promotie op gedaan
Unieke bezoekers/dag: 0
Details & stats: Geen promotie op gedaan
Prijs: €40,- (of bieden vanaf €35 en opbieden met €2, veiling eindigt 24u na het laatste bod)
Waarom verkopen:
Helaas geen tijd meer voor en ik speel het spel zelf niet meer vandaar dat de interesse ook weg is.
Betaling via:
Overschrijving
Omschrijving website:
Dit betreft een uitgebreid systeem om reserveringen in te maken voor restaurants. Het systeem was bedoeld om te worden verkocht aan Albron CP (uitbater van de horeca op Center Parcs parken in Nederland en België) maar door een eigen oplossing aan hun zijde is het geannuleerd. Het systeem is met enkele aanpassingen ook geschikt voor andere soort parken of organisaties die meerdere restaurants hebben. Het systeem werkt volledig met jQuery is procedural geprogrammeerd en bevat een eigen gemaakte layout voor het gastgedeelte. Het personeelsgedeelte op de web interface heeft een layout van themeforest waarvan u mijn licentie erbij krijgt en ik er afstand van doe. Verder is er nog een Android app die gemaakt is in de MIT App inventor waarvan u het project ook krijgt.
Het systeem is in principe af, maar heeft nog aanpassingen nodig aan logo's en namen voor verkoop aan een andere klant/bungalow aanbieder. Het systeem heeft daarom ook de mogelijkheid voor meerdere parken, in het geval van Center Parcs bijvoorbeeld EH voor De Eemhof, HB voor Het Heijderbos en KV voor De Kempervennen in de URL.
Demo:
http://guest.eh.albroncp.restaurantreserveringen.com
http://admin.eh.albroncp.restaurantreserveringen.com (inloggegevens via PB te verkrijgen)
U krijgt tevens de domeinnaam erbij en deze is nog 5 maanden geldig. Daarnaast krijgt u 2 jaar garantie op fouten die door mij zijn gemaakt.
Dit is een privé verkoop, factuur is helaas niet mogelijk, contract op wens wel.
Voor vragen kunt u mij per PB contacteren. Ook als u een blik wilt werpen op het personeelsgedeelte of de scripting.
URL: www.restaurantreserveringen.com
Leeftijd site (maanden): 7 maanden
Details: Op maat product - nog niet verkocht
Details & stats: Op maat product - nog niet verkocht
Prijs: €100 (of bieden vanaf €75 en opbieden met €5, veiling eindigt 24u na het laatste bod)
Waarom verkopen:
Geen tijd en zin meer om dit aan een andere bungalowaanbieder of uitbater te verkopen en hoop zodoende dat een andere programmeur of organisatie hier mee verder wil.
Betaling via:
Overschrijving
Omschrijving website:
Dit betreft een website die de tijden van gezwommen zwemmers kan bijhouden. Tevens bevat het de basis voor een administratie systeem voor vereniging en met kleine aanpassingen is dit ook voor bijv. schaatsverenigingen mogelijk te gebruiken. Het systeem heeft een systeem die het mogelijk maakt meerdere verenigingen op één server te draaien (d.m.v. subdomeinen) en bevat een overzichtelijke template. Het is procedural geprogrammeerd maar wel overzichtelijk en met commentaar.
Mogelijkheid tot inzage code is mogelijk via PB.
Demo vereniging:
http://demo.zwem-tijden.nl
Inlognaam: Bestuur
Wachtwoord: bestuur123@KNZB
URL: http://zwem-tijden.nl
Leeftijd site (maanden): +/- 13 maanden
Details: Zie reden van unieke bezoekers
Details & stats: Niet gepromoot en nog geen vereniging die het systeem gebruikt
Prijs: €50 (of bieden vanaf €35 en opbieden met €2, veiling eindigt 24u na het laatste bod)
Waarom verkopen: Omdat ik dit systeem nog had liggen maar geen tijd heb om er meer tijd in te stoppen of het te promoten. Het is zeker een goed systeem dat met de nodige promotie en kleine aanpassingen geliefd zal zijn bij verenigingen (eventueel met mogelijkheid tot online de contributie innen e.d.).
Dit betreft een privé verkoop dus helaas geen factuur mogelijk. Contract behoort wel tot de mogelijkheden.
Betaling via:
Overschrijving
Veiling loopt ook via SiteDeals.nl
Center Parcs gebruikt KPN HotSpots http://www.kpnhotspots.nl maar dat is uiteraard niet gratis voor jou en niet voor je gasten.
NS heeft zo'n soort iets maar dan van T-Mobile met wel een gratis optie, maar die werken met een 3G verbinding voor in de treinen en op de stations gebruiken ze ook KPN HotSpots en dat werkt weer met repeaters en een router.
Op mijn school hebben ze geloof ik ook repeaters maar dat weet ik niet zeker, ik kan dat even voor je navragen aan de ICT afdeling.
http://www.aquamundoforum.nl
Een community over Center Parcs en haar zwembaden met véél jQuery gebruik ;).
Bij ons zit er zowel Chrome als IE op de PC's maar ik gebruik liever IE op school. Komt omdat de IE die bij ons op school gebruikt fijn werkt en allemaal add-ons van schoolsoftware heeft die erg handig zijn.
Ferhat stuur mij even een bevestiging van Mollie dat je toestemming hebt dit te mogen verkopen gezien dit volgens hun voorwaarden niet is toegestaan.
Tot die tijd topic op slot.
Mijne Havo ;).
Ach tegenwoordig zitten er ook knappe koppen tussen die er digitaal ook wel bij kunnen komen.
- Cracken
- Wachtwoorden van docenten weten
enzovoort.
Ik vind het helaas zo typerend.
De Nederlandse staatsexamens die door het CvE en CITO worden gepubliceerd zijn nergens digitaal te vinden hoor :). Die worden alleen in papierenvorm in een enveloppe die dicht is gesealed verstrekt en in CD vorm voor DESI-spelers (voor mensen met Dyslectici) waarvan het hoesje ook dicht is geseald dus dat valt nergens te vinden.
Daarnaast lijkt mij digitaal juist minder veilig, tot dit jaar ging het namelijk gewoon goed en dit systeem wordt zo al tientallen jaren gebruikt. Met een aanpassing eraan kan het gewoon zo blijvend worden verstrekt, dit soort dingen digitaal gaan publiceren is alleen maar onveiliger.
Ik hoor het morgen pas (tenminste hoe het nu aangekondigd is) dus ik ben benieuwd ;).