Posts by L.Groot

Hallo,
    Ik zoek het volgende spel:
    http://www.kinderlines.nl/html/robbiekonijn_groep4.html
    Het is niet meer in de winkel te koop, ik speelde dit vroeger ook, maar ik kan het niet meer in de winkels vinden. Heb nog wel een CD thuis liggen, die kan ik installeren, maar niet spelen.
    Als ik op de snelkoppeling klik, of naar C:\Program Files\The Learning Company\Robbie Konijn Groep4 ga, en daar op iets klik, gebeurd er ook niks.

Weten jullie waar ik deze cd kan halen / downloaden, ik kan hem nergens meer vinden, en de Groep 4 van de Robbie Konijn die er nu is, die lijkt er niet meer op.

Ik hoop dat jullie het weten,

Lars

Ik heb Linux gebruikt, en dat is fucking bull shit. Je kan er geen ruk mee, alleen handig voor programmeren, en zelfs dan heb je er nog geen REET aan.
    Je moet alles via een "programma" downloaden wat zwaar irritant is.
    XP en 7 Ownen, de rest suckt, kijk alleen al naar Apple, de naam al zegt al genoeg (Appel, is hard en eetbaar (xD)).
    Verder, je kan beter een honderdje steken in XP, dan een honderdje in Apple, of de moeite nemen om Linux te downloaden / cd te bestellen.

Als je een onboard video kaart hebt, en een gewone, kan dit niet.
    Omdat ie de gewone (betere) video kaart als eerst leest, en de onboard niet meer meetelt.
    Dit werkt dus niet, je kan desnoods wel proberen:
    Bureaublad -> Rechtermuis -> Eigenschappen -> Instellingen -> en nu onder Beeldscherm kijken of je iets kan wijzigen, kan dit dan heb ik voor 50% gelijk, kan dit niet, dan heb ik voor 100% gelijk.
    Ik heb hier namelijk 2 computers bij de hand staan, 1 laptop en 1 vaste, die vaste heeft toevallig een Onboard video kaart, met 2 VGA aansluitingen, dus goed voor 2 beeldschermen, en die laptop die heeft een ingebouwd scherm, en 1 VGA aansluiting, dus ook voor 2 schermen.

Succes!

Lars

Lol, open source is zowieso noob, neem gewoon een betaald, dan heb je garantie van geen virussen, en dat alles werkt, gratis updates.
    Ik heb btw. al Office 2009 hier op staan, dus dat is zeker nice ;)

Nee, maar bij XP kan je maar 4 of 5 accounts aanmaken, en ik wil er 7 of 8 ;) (2 voor mij, 1 voor me ma, vriend van me ma, daar dan 3accounts voor 3 kinderen, me zusje.).
    En dan hebben we precies 9 computers, waarvan 2 voor de ouders, dus dan heeft iedereen er 1, zou je zeggen, maar we hebben wat game en internet computers, dus zo kan iedereen het afwisselen :):p

Hallo,
    Ik heb zojuist Windows Server 2003 geïnstalleerd, en ik vroeg me af, als je als gebruiker op een computer inlogd, (op de server), en je slaat iets op in Mijn Documenten, of op Bureaublad, is dit dan op elke computer zichtbaar?

En ik wou weten of je ook kan instellen, dat alle bestanden weggaan, als je uitlogd, dus echt accounts die bijna niks kunnen, net zoals op school, dat als je ingelogd, en je plaatst wat op 't bureablad, en je logt uit, dat dan al die bestanden weg zijn.

Bedankt alvast!

Lars

Kijk eens naar
    PHP 5 in 5 minuten, door een Belgische uitgever.
    Die is ook wel goed, en maar 12?, daar leer je wel de beginselen, en het is niet super uitgebreid.

Ik gewoon oldskool Windows XP.
    Heb thuis 6 pc's, waarvan:
    1) Pentium 4 2.5 GHz 512MB RAM - >Windows XP (desktop)
    2) Pentium M 1.7 GHz 512MB RAM - >Windows XP (ram geheugen is volgende week 1.256 GB) (laptop)
    3) Pentium 3 1.0 GHz 512MB RAM - > Windows XP(desktop)
    4) Pentium 3 0.5 GHz 256MB RAM - > Windows XP(desktop)
    5) Pentium M 1.7 GHz 1.0GB RAM - > Windows XP(Laptop)
    6) Pentium Dual Core 2.5GHz (*2) 2.0GB RAM - >Windows Vista (Laptop)

Zo, dit is de situatie bij me ma thuis...
    En dan nog bij me Pa, daar zijn nog extra bij:
    1) Pentium Core2Duo 1.3GHz (*4) 2.0GB RAM - >Windows Vista (laptop)
    2) Pentium M 1.6GHz 512MB Ram -> Windows XP (laptop)
    3) Pentium 3 1.0GHz 512MB Ram -> Windows 2000 (Desktop)

Zo, het is hier een computerstal :)

Word ook niet weer gegeven...

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 08.10.09 16:09:47:
    GEVONDEN!
    Er staat:
    while($row = mysql_fetch_array($result));
    {
    Dit is dubbelop!, het moet natuurlijk:
    while($row = mysql_fetch_array($result))
    {
    zijn.
    Bedankt voor jullie oplossingen, domme fout!

Lars

Nee, ook niet.
    Er staat zeker iets in, en daar staat toetsid ook op 1.
    Dus ik vind het ook raar..
    Ik denk dat het aan die tabel ligt, want die heb ik uit een ander script zonder mySQL gehaald, en dan stond er nog class="d1" en bij de volgende rij class="d0"...

@ Jannick, werkt ook niet :(

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 08.10.09 15:33:28:
    Dit is me db: