Posts by L.Groot

Beste,

Ik zoek voor een vriend van mij een programma voor Windows (XP) waarbij je een bon kan maken, en die dan kan uitprinten (netzoals je krijgt bij de winkels enzo).

Echter, heb ik al gezocht, en ik zag dus EReceipt, maar die geeft allemaal errror's als ik een product toe voeg.
    Andere programma's kunnen geen producten toevoegen.

Ik wil dus een programma waarbij je wel zelf de producten kan toevoegen, en niet alleen het totaal.

Het mag ook betaald zijn, zolang er maar wel een Trial versie van is, zodat hij het eerst kan testen.

Lars Groot

[offtopic]Nee, inderdaad, helaas niet :( Je kan Nederlands wel beter als moedertaal hebben, dit is namelijk één van de lastigste talen[/offtopic]

Dus je krijgt er helemaal niks voor? Niet eens een paar zakcenten?
    Laat dan maar, wie gaat zich nu inzetten voor een project waar je geen *** van krijgt?

PHP
    $sql = "INSERT INTO gebruikers (gebruikersnaam,wachtwoord,naam,email,ip,key) VALUES('$gebruiker', '$pass', '$naam', '$email', '$ip', '$key')";
    mysql_query($sql) or die(mysql_error());

Zo, die query gebruik ik altijd.
    Als deze niet werkt, controleer dan:
    1) Of alle velden bestaan in de MySQL database.
    2) Of de database en de connectie goed verlopen.
    3) Of de veldtypes goed zijn (dus geen int voor text etc.)

Lars

Aangezien ik vandaag niet veel te doen heb, wil ik je voor deze keer wel helpen.
    Stuur maar een PB, en verbeter je Nederlands inderdaad wel voor je aan een scripttaal begint (als je dyslectisch bent zou ik er zowieso niet aan beginnen!!) anders weet je half niet waar de fout zit, en dan krijgen we hier weer tientallen topics over fouten.

Lars

Die zijn oud en gebruiken PHP4.
    Die werken dus niet goed.
    Tevens is scriptdb down!

Oja, ik heb dit kunnen vinden:

(volgens mij ook PHP4 :))

Maar, het script duurt 1 minuut om te laden, en dan krijg ik een error:
    Fatal error: Maximum execution time of 60 seconds exceeded in C:\ZPanel\hostdata\oeflake\volgvorig.php on line 9

Ik heb het al aangepast aan mijn gegevens, wat doe ik fout? Oja, er staat ook een paar 10000000 keer de inhoud van: "echo $var['inhoud'];"

Beste,

Hoe kan ik het beste de reacties splitsen op meerdere pagina's?
    Want, ik heb nu bij een pagina bv. 100 reacties staan, en die wil ik verdelen over bv. 15 per pagina.
    Hoe kan ik dat dan het beste maken?
    Hoe kan je bv. d.m.v MySQL de laatste 0-10 resultaten ophalen, of bv. de resultaten 10-20, maar, die getallen veranderen natuurlijk, want er komen steeds meer reacties, dus dan moet het via een For(); gaan.

Wie heeft er zo'n script liggen, of kan me erbij helpen?

Bedankt alvast!

Lars

Ik heb het toch maar van CP overgenomen :)
    Kon het nergens goed vinden.
    Ik stuit nu op het probleem, dat de smilie altijd op het eind word geplaatst, terwijl ik het beter vind als ie op de cursor komt.
    Dus, je typt een bericht, bent bij zin 10, maar bedenkt dat je een smilie achter zin 2 wilt hebben, je plaatst je cursor erheen, en de smilie komt helemaal achteraan, i.p.v op de cursor.
    Dit script heb ik nu:

Bedankt alvast!

Lars

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 28.01.10 15:18:04:
    Edit:
    Ik heb het veranderd in dit:

En alles is deels opgelost, de smilies komen nu wel op de plek van de cursor, echter als je een stuk tekst selecteert, en je wilt dit bv. dikgedrukt maken, dus je klikt erop, dan is de tekst weg, en de [b*][/b*] tag komt er voor in de plaats, dus hij vervangt het, i.p.v dat het eromheen komt zoals hier.

Hoe speel ik dat klaar?

Lars

Beste,

Hoe kan ik het makkelijkst, en het mooist een stukje tekst inserten, nadat de gebruiker op een image klikt?
    Dus wat hier op CP ook zo is bij de smilies, als je op 1 klikt, komt er bv ":)" in het tekstvak.

Hoe speel ik dat klaar?

(In broncodes kijk ik liever niet :))

Lars

Heb net voor 2020 gekeken, en zelfs daar zit alles al vol.
    Dat kan dus niet, dus ik denk dat:
    1) Failliet
    2) Opknap beurt (van meer dan 10 jaar :))
    3) Sloop (wegens te weinig bezoeken).

Ik hoop het niet, maar dit denk ik...

Hey,

Ik ben in 2003 naar Magic Life World Imperial geweest, deze is in 2004 overgenomen door World of Wonders, en nu heet deze Joy Hotel World Palace.

Ik wil hier graag nog een keer terug komen, want het was toen des tijds een super hotel, en ik wil alles nog 1x zien.

Nu het probleem:
    Op arke.nl / oad.nl / tui.com en op geen één reisaanbieder word dit hotel meer aangeboden.
    Als ik op de site joyhotels.com kijk, en ik wil daar bestellen, staat er dat voor 2012 in de zomer alle kamers al vol zitten.
    Dit kan natuurlijk nooit.

Wat moet ik nu doen?
    Want, als het door niemand meer word aangeboden, dan komen er dus geen gasten, en dan word dit hotel gesloopt.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen :((

Ik heb al een mailtje naar [email protected] gestuurd.

Bedankt alvast,

Lars

Goed, ik heb zelf ook een klein hosting siteje, hij is bijna klaar, (het is free hosting), dus dan zal ik hem hier posten.

Je hebt het volgende nodig:
    1) Windows XP/7/Vista/2003/2008
    (ik raad XP aan!)
    2) Een computer minimaal Intel? Pentium? 4. Met 1.5 GHZ en +/- 512-MEER geheugen.
    3) ZPanel (http://zpanel.co.uk)
    4) Een goede router die je kan forwarden (http://portforward.com)
    5) Een beetje geld voor de stroomkosten
    6) Een domein
    7) Genoeg Upload/Download verkeer bij je provider, minimaal 5Mb up / 10Mb down.
    LET OP!, Mb is niet == MB, Mb is Megabit, MB is MegaByte.
    Bij providers is het ALTIJD bit. Je moet dit dus delen door 8 voor Bytes. Dus 5Mb up == 0.625MB up. Als je die 0.625 maal 60 maal 60 maal 24 maal 7 maal 30 doet, weet je het totale data verkeer in Megabytes per maand. Doe dat dan dus gedeeld door 1000, dan weet je de Gigabytes. (is dus 11340 GigaByte, komt neer op 11,34 TB)

Download ZPanel 4.1 gewoon vanaf die site, installeer dit op je windows computer, lees de handleiding van zpanel (bij documentation ofzo) forward de poorten in je router, en in je firewall, installeer de mail server, en vragen kan je stellen op het ZPanel forum.

Succes!

Citaat van Joshua

Die regel was er absoluut niet, ik zat bij hun ook al in de crew en toen was ik like 11/12. Das dan wel te jong, maar 14 is toch heel wat anders vind ik. ;)

Ik was 12-13 toen ik begon met scripten, (alles vragen, op http://mastaline.com werden ze gek van mij, ik vroeg zelfs hoe je een formulier moest maken :p)
    Toen kwam ik op CriminalsPoint, omdat ze op MastaLine gek werden van Criminals vragen, het werd volgens mij zelfs verboden :), ik heb 1 maand meegemaakt van CP V2, en daarna heel lang V3, en nu dus V4. En ik heb jou nooit in de crew gezien, Dein is al wel eens crew lid geweest (OSvendetta :)).

Goed, verder ben ik ook net 15, maar ik had me ook opgegeven.
    Dus, ik wens je ook veel succes!

Citaat van az

De regel is er later bij gekomen en Joshua 14 vind ik zelf ook nog te jong maar mijn mening verder heb ik niks aan te merken op je alleen op Kabling:)(maar je leeftijd zit mij dwars xD):P

Ben je nu jaloers of wat?
    Daar heb ik wel het idee naar, jij bent tussen de 1-3 jaar ouder en jij mag wel crew lid worden, en hij zeker niet?
    Gun iedereen gewoon een kans!

Al was ie 9, als ie wel een goed iq had, en z'n mening goed kon beargumenteren dan was er niks aan de hand.

Overigens heb ik een gloeiende hekel aan moderators die nooit met hoofdletters praten (interpunctie), maar dat even achterwege (heb ik ook met gewone leden... ).

Veel succes nog iedereen!

Lars

P.S.
    [offtopic]Ik zal even het verhaal vertellen, waarom ik zo erg geneigd ben mensen op hun interpunctie / A(B)N aan te spreken: Dit heeft ook te maken met mastaline, omdat je daar een "strafprocent" kreeg als je "tenenkrommende grammatica fouten" maakte, of zonder hoofdletters typt, ik had eerst schijt aan die regel, maar toen ik op 75% waarschuwing was, heb ik mezelf voorgenomen altijd met hoofdletters, komma's, punten en andere hoofdletters te typen, daarom heb ik dus ook een gloeiende hekel aan mensen die dit niet doen. Als je er niet tegen kan, sorry geef dan MastaLine maar de schuld.[/offtopic]

Fix:
    Maak van de username INPUT klein letters, en doe dit ook bij de registratie.
    Nu zijn usernames altijd klein, waardoor je nooit de fout in kan gaan :p

Lars

Citaat van Db-maffia

Gebruik je tegenwoordig CP als google dat mensen voor jou gaan zoeken o.i.d.? Leer google te gebruiken

Wss heeft ie LWOO advies :p en heeft dat niet gehaald, tja dan begrijp je Google nog niet eens :p:p:p

Edit by Killingdevil: Ga de volgende keer eerst even na wat LWOO is. En als je laag onderwijs bedoeld, bedoel je praktijkonderwijs. Niet bepaald gepast het hier over te hebben in deze context. Je vooroordelen laat je maar thuis, en je slechte grappen ook.

Ontopic, Windows heeft trouwens een standaard opname functie:
    Deze computer->Rechtermuis camera->Opnemen ofzo.
    (of was dat alleen voor foto's?)

Lars

Gelukkig kunnen wij het in Nederland niet krijgen, aangezien wij niet op een "aardrand/korst" zitten, waar de aardbevingen altijd plaats vinden.
    [offtopic]Even opgelet bij Aardrijkskunde :p[/offtopic]

Iedereen, gecondoleerd!

Goed,
    Ik had net een gevecht op MSN.
    Vraag aan jullie, wie heeft er nu eigenlijk gelijk?

- Te lang -

I know, hij is grof, en hij heeft me nu verwijderd.

Lars