Citaat van Joshua
Die regel was er absoluut niet, ik zat bij hun ook al in de crew en toen was ik like 11/12. Das dan wel te jong, maar 14 is toch heel wat anders vind ik. 
Ik was 12-13 toen ik begon met scripten, (alles vragen, op http://mastaline.com werden ze gek van mij, ik vroeg zelfs hoe je een formulier moest maken :p)
Toen kwam ik op CriminalsPoint, omdat ze op MastaLine gek werden van Criminals vragen, het werd volgens mij zelfs verboden :), ik heb 1 maand meegemaakt van CP V2, en daarna heel lang V3, en nu dus V4. En ik heb jou nooit in de crew gezien, Dein is al wel eens crew lid geweest (OSvendetta :)).
Goed, verder ben ik ook net 15, maar ik had me ook opgegeven.
Dus, ik wens je ook veel succes!
Citaat van az
De regel is er later bij gekomen en Joshua 14 vind ik zelf ook nog te jong maar mijn mening verder heb ik niks aan te merken op je alleen op Kabling:)(maar je leeftijd zit mij dwars xD):P
Ben je nu jaloers of wat?
Daar heb ik wel het idee naar, jij bent tussen de 1-3 jaar ouder en jij mag wel crew lid worden, en hij zeker niet?
Gun iedereen gewoon een kans!
Al was ie 9, als ie wel een goed iq had, en z'n mening goed kon beargumenteren dan was er niks aan de hand.
Overigens heb ik een gloeiende hekel aan moderators die nooit met hoofdletters praten (interpunctie), maar dat even achterwege (heb ik ook met gewone leden... ).
Veel succes nog iedereen!
Lars
P.S.
[offtopic]Ik zal even het verhaal vertellen, waarom ik zo erg geneigd ben mensen op hun interpunctie / A(B)N aan te spreken: Dit heeft ook te maken met mastaline, omdat je daar een "strafprocent" kreeg als je "tenenkrommende grammatica fouten" maakte, of zonder hoofdletters typt, ik had eerst schijt aan die regel, maar toen ik op 75% waarschuwing was, heb ik mezelf voorgenomen altijd met hoofdletters, komma's, punten en andere hoofdletters te typen, daarom heb ik dus ook een gloeiende hekel aan mensen die dit niet doen. Als je er niet tegen kan, sorry geef dan MastaLine maar de schuld.[/offtopic]