Posts by L.Groot

Cijfer: 6/10
    Verbeterpunten: Een beetje standaard (layout & scripting), en helaas geen tot weinig plaatjes.
    Evt. Waarde: ?176,34 (:p) ik zou het niet weten, maar wel een goed bedrag in ieder geval voor de scripting.
    De layout is geen [offtopic]drol[/offtopic] waard.

Reverb,
    Ik zegt toch dat een ander mail script wel werkt? (c)

@ Pharox,
    Zal die even toevoegen

Edit:
    Erg vreemd...
    Dit werkt niet:

Dit wel:

Erg vreemd...

Beste leden van CP,
    Ik heb nu dit script geschreven:

Maar, de mail word niet verzonden, ik krijg geen foutmelding ofzo, (dit is een snippet, er staat nog wat html boven en onder, ook de session_start(); en de footer variabele).

Het standaard mail script van PHP.net, doet het wel gewoon, en dit heb ik er uit gekopiërd.

Ik hoop dat iemand me kan helpen.

P.S. de beveiling komt nog later!

Lars

Hoe bedoel je duplex?
    Wtf is dat? Nog nooit van gehoord.
    Die UTP splitter is trouwens gloednieuw, en wel van het merk Sitecom. Dus die heeft gewoon 100M(b/B) volgens mij.

Dus, zou niet weten wat er daarmee aan de hand is?

Goed, helpt het dan als ik Ubuntu installeer, want heb wel een paar redenen, wat het zou kunnen zijn (waarom dit gebeurd)
    1) Er zitten 4 Trojan Horses op m'n laptop (deze heeft Symantec (GEEN NORTON!) gemarkeerd ofzo, en ze kunnen niks uitvoeren of verdere schade veroorzaken).
    2) Het zou kunnen dat er een DDOS plaats vind, want ik heb mezelf daar niet tegen beveiligd (xD)

Oja, en trouwens nog iets, het internet doet het ook niet op de server.
    En ISPCP-Omega is trouwens een Hosting Control Panel (netzoals VisaPanel / DirectAdmin, wat je als CP lid toch wel zou moeten weten).

Lars

Ik heb Telfort, het goedkoopste abbonement :)
    Had eerst Tiscali, maar dat is dus overgenomen door Telfort.
    Ik hoop dat ze morgen open zijn, dan bel ik ze wel ff.

Lars
    P.S. Het rare is wel, dat m'n zusje en moeder draadloos internet hebben, (direct op router), maar die hebben nergens last van.
    (hebben de pc ook maar max. 4 uur achter elkaar aanstaan, ik soms 8 - 12 uur. (zit ik er niet de hele tijd op, maar ook torrents etc.).

Oke, LightScribe is een speciale manier om zegmaar een plaatje op een DVD / CD te branden (de bovenkant), ik gebruik de server dus alleen voor websites, en ik brand er soms een CD/DVD op (in me laptop zit alleen een CD brander/lezer en een DVD lezer, dus de DVD's doe ik altijd nog daarop.

Voor zover ik weet kan ik dan overstappen ;).
    Het enige probleem is nu:
    Als ik Linux installeer i.c.m. ISPCP-Omega, moet ik hier dan nog appart PHP / MySQL installeren?
    Of zit dat er al bij?
    Naja, ik heb btw. op de http://www.ubuntu-nl.org website de "server" versie van Ubuntu gedownload, maakt het veel verschil, dan met het gewone "client" programma?
    En, is het Nederlands :p?

Lars

[offtopic]Ontopic voor er een crewlid bij komt^o)[/offtopic]

Ik heb hem helaas niet meer, want m'n computer waar alles op stond is al een keer gecrashed.

Als je hem nog wilt zul je bij een CP lid moeten zeuren die hem nog heeft.

Lars

@ Flaxis, dat was ik wss al van plan (heb al een Ubuntu CD liggen :)).

Om 1 reden wil ik het liever niet, dat is omdat ik LightScribe soms wel eens gebruik op die server, en ik bang ben dat niet meer te kunnen gebruiken, omdat dat op Windows goed werkt.

En ik ben dan denk ik nog niet van het probleem af dat m'n laptop het niet doet :).

Kan ik dan ISPCP Omega gebruiken als CP?
    En, is er een tutorial voor linux, om een webhosting op te zetten?

Bedankt alvast,

Lars

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 05.02.10 19:11:29:
    Oja, ik wil liever geen Linux op m'n laptop, want daar game ik redelijk op, o.a Train Simulator :), Flight Simulator (X & 2004), en dat werkt dan denk ik niet.

Maar voor de server is het wel een goede oplossing.

Lars

Beste leden,

Ik heb een heel erg stom probleem met m'n computers.
    Ik heb 1 server (windows XP ;)), en 1 laptop (windows XP), die zijn via internet aangesloten als volgt:
    Router -> Kabel naar zolder -> UTP switch -> Computer.

Nu heb ik hier twee weken lang geen problemen mee gehad, maar sinds gisteren, of eigenlijk sinds eergisteren wel.

Als ik de computer (& server) een paar uren niet gebruik, doet het hele internet het op die PC niet meer, de server host ook websites, dus dat ligt er allemaal uit dan, en de laptop kan niet meer surfen.

Hoe kan dit?
    Ik heb er tijden niks aan veranderd, enkel host ik op de server nu ook Teamspeak.

Als iemand dit weet, post het dan, want het is zwaar kut.

Lars
    P.S. Als ik de computers reboot, dan werkt het wel weer voor zolang ik ze gebruik, maar na een paar uur werkt het dan niet meer.