Posts by L.Groot

Beste CP'ers,

Versie 1.6 update 1 is zojuist gerealiseerd, deze fixt het adminpaneel, omdat daar een connectie fout was.
    Als je nu OSBanditi 1.6 download vanaf de website http://osbanditi.allhostia.co.cc en dan klikt op "Downloads", en dan op "OSBanditi 1.6 in ZIP bestand" of "OSBanditi 1.6 in RAR bestand" klikt, is deze update al gefixt.
    Als je OSBanditi eerder hebt gedownload, download dan de update:
    http://osbanditi.allhostia.co.cc/downloads/fix1.6_2.zip
    En kopiër de map in de root van je OSBanditi installatie.

Het adminpaneel werkt nu goed.

Succes met OSBanditi, en bij vragen, just PM, of maak een topic aan op http://osbanditi.allhostia.co.cc het forum.

Lars Groot
    Hoofd OSBanditi team

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 15.02.10 09:38:40:
    EDIT:
    Als het goed is is de +/- bug weg.
    Anders zal ik hem vanmiddag even fixen, platas hiervoor op ons forum een topic in de categorie OSBanditi 1.6.

Lars Groot

Lolz, dit is de makkelijkste criminal ooit.
    Er is geen één criminal game op het internet die makkelijker te installeren is dan deze.
    1) Download OSBanditi 1.6
    2) Lees de leesmij in de "installatie" map, en volg daar de verdere instructies.

Bij nog meer vragen kan je me contacten op ons forum.

Lars

Off: Is die niet van RPGbunny?

On: Antagonist.nl geeft er ook nooit problemen mee, heeft snelle en goedkope service, dus all in one!

Echt heel handig, ik hoop dat het je helpt!

Lars

Ik zeg toch, een kleine is misschien wel een idee.
    Er is een heel groot uitgebreid admin paneel, maar een kleine ingame is nog wel een idee :)

Geef jullie reacties over het idee twee posts hierboven a.u.b!

Lars

Ik doe (dit jaar) nergens aan mee, heb er geen zin in, en hou niet van gek doen(xD)
    Heb (nog) geen vriendin, dus ja...

Oja, volgend jaar ga ik naar Duitsland, daar delen ze kg's snoep uit met carnaval :p

Het is echte!!! leer die MSN taal toch eens af!!!

Ik wil trouwens even een conclusie trekken:
    * Je wilt alle scripts hebben, vraagt om elke downloadlink, hebt duizenden PHP vragen, wat heb je allemaal al online gezet wat een succes had?

ON: Ik zal eens even kijken, als ik hem invoer.

Er zit al een uitgebreid admin paneel in, maar een kleine is misschien wel een idee.

Ik heb nog een suggestie, als jullie even willen zeggen wat jullie ervan vinden.
    "Als je op "misdaad" klikt, moet je er eerst naar toe lopen, dit duurt bv. 20 seconden, dan ben je op de misdaad plek, en kan je misdaden doen. Als je naar het ziekenhuis bv. wilt, moet je daar weer eerst naar toe lopen, en dan pas kan je je genezen."
    Het kan ook korter dan 20 sec. duren, bv. 5 sec. ofzo, geef jullie mening maar :)

Lars

Oja, en leer <? af, en gebruik <?php omdat niet alle hosters <? aan hebben staan, en het in een volgende versie van PHP waarschijnlijk verwijderd word.

Lars
    P.S. En het is onduidelijk / onoverzichtelijk.

Dat kan je lezen op de site ;)

Maar een citaat:

Er is dus enkel een heel erg uitgebreid installatie script erbij gekomen, aangezien veel CP members problemen hadden met de installatie ervan, en er is 1 bug gefixt.

Beste CP'ers:

Ik vind het wel eens tijd worden dat CP leden hun eigen topic kunnen sluiten. (of zelfs verwijderen).
    Als hij dan echt een verkeerd topic heeft aangemaakt dan kan hij deze zelf sluiten, zodat de mods één taak minder hebben, en zo kan de TS zelf bepalen wanneer hij niks meer nodig heeft / het tever offtopic gaat.

Ik weet niet of het idee al gerealiseerd is, maar als dit niet het geval is, bij deze.

Hoop dat veel mensen voor zijn,

Lars Groot

Goed, zojuist heel Windows XP opnieuw geïnstalleerd op de server, en ik blijf het probleem houden dat de MySQL database niet online is / blijft. Ook de FTP server lijkt down.

Hoe kan dit?
    Ik ga toch liever niet over op Linux, omdat ik dan ZPanel niet kan houden, en TeamSpeak moeilijk er irritanter te hosten is.

Dit is een site die door mij word gehost:
    http://oeflake.co.cc
    De site is gewoon offline...

Oja, er staat trouwens wel een foutmelding op de server:
    "Generic host processes" ofzoiets, dat die een fout veroorzaakte en afgesloten is ofzo.

Bedankt alvast, en ik hoop dat iemand het weet.

Lars