Posts by L.Groot

@ihlmedia,
    Voor deze keer ben ik het met je eens:cheer:

Ik [offtopic]haat[/offtopic] mensen die Vista hebben, en 7 is stukken beter, maar XP draait toch beter vind ik, qua games etc.

Citaat van wimmpie

hmm toen ik het eens probeerde in usb webserver kon het alles doen zonder te modden

Dit klopt, omdat je het wss op Windows hoste.
    Windows heeft geen CHMOD, bij windows is alles standaard al beschrijfbaar.
    Echter zijn de meeste hosters op Unix / Linux gericht, en bij hun moet je inderdaad DE HELE MAP waar je osbanditi in hebt staan.
    Dus als bv. osbanditi op http://jesitenaam.nl staat, moet je wss de public_html map 777 rechten geven. Als het op http://jesitenaam/crime staat moet je de map public_html/crime 777 geven.

Lars

@ihlmedia,
    Die is te moeilijk voor me ;)
    Ik vind het er niet duidelijk uitgelegd staan.
    En omdat TargetPay pas sinds 1 / 2 weken Wallie aanvaard, is er nog geen voorbeeld beschikbaar.
    (Is er wel van alle belopties / sms / ideal).

Lars

P.S
    Ik heb bovenstaand script daarmee gemaakt, maar ik kom daar dus niet verder mee (zie mijn eerste bericht (helemaal bovenaan, dus niet m'n eerste reactie:)))

Oh.
    Sorry koen ;)

Alleen, ik kan zeker niet de prijzen in mijn script nog aanpassen?
    Want dat heb ik nu wel, en dat is eigenlijk de hoogste must.
    Zodat een gebruiker zelf het aantal credits kan bepalen.

Lars

Ik wil liever bij TargetPay blijven.
    Wil liever niet bij GameColl, en dan moet ik ook weer dat coins systeem & login systeem ervan gebruiken.

Die van mollie kan ik niet ombouwen, het werkt heel anders dan met TargetPay.

@Phrarox, ik kom er m.b.v SMS niet uit.
    Kan je het script misschien opsturen van jou ;)
    Als het moet wil ik er wel een kleine vergoeding voor betalen.
    (d.m.v bellen / sms).

Lars Groot

Gebruik nu een paar dagen TargetPay, en heb al een SMS getest.
    Nu staat er ergens bui uitbetalingen dat ik 35 cent krijgt ofzo (dit kan niet, want ik heb 0,25 betaald).
    Dus ik kijk op m'n account en er staat maar 7 cent.
    Is dit normaal, of veel te weinig?

Ze zeggen wel dat ze de hoogste uitbetalingen hebben.

Lars

Oke, heb een dag niks van me laten horen :)
    Maar, heb het nu zo:

PHP
    for ($i = 1; $i <= 8; $i++) {
    if(isset($_POST['ontslarunner'.$i.''])) {
    echo '<tr><td class="mainTxt" align="center" colspan="4">Je hebt <b>'.$jouwfabriek->{'runner'.$i}.'</b> ontslagen.</td></tr>'; 
    mysql_query("UPDATE `[cokefabriek]` SET `coke`=`coke`+$runner".$i."->cokeverkoop WHERE `owner`='{$own['username']}'"); 
    mysql_query("UPDATE `users` SET `runner`='0',`cokeverkoop`='0' WHERE `username`='".$jouwfabriek->{'runner'.$i}."'"); 
    mysql_query("INSERT INTO `messages`(`date`,`from`,`to`,`title`,`content`)  
    VALUES(NOW(),'Automatisch bericht','".$jouwfabriek->{'runner'.$i}."','Ontslagen','Je bent ontslagen, je bent nu geen runner meer van de cokefabriek van '".$own['username']."'')"); 
    mysql_query("UPDATE `[cokefabriek]` SET `runner".$i."`='' WHERE `owner`='{$own['username']}'"); 
    }
    }

En deze query word nog niet uitgevoerd:

PHP
    VALUES(NOW(),'Automatisch bericht','".$jouwfabriek->{'runner'.$i}."','Ontslagen','Je bent ontslagen, je bent nu geen runner meer van de cokefabriek van '".$own['username']."'')");

Hopelijk kunnen jullie helpen;)

Lars Groot
    P.S. Bedankt voor jullie inzet & hulp alvast!

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 28.02.10 11:33:11:
    Zo,
    Ben er maar weer mee aan de slag gegaan.
    Dit heb ik dus mnu:

PHP
    	echo '<tr><td class="mainTxt" align="center" colspan="4">Je hebt <b>'.$jouwfabriek->{'runner'.$i}.'</b> ontslagen.</td></tr>'; 
    	mysql_query("UPDATE `[cokefabriek]` SET `coke`=`coke`+$runner".$i."->cokeverkoop WHERE `owner`='{$own['username']}'") or die(mysql_error()); 
    	mysql_query("UPDATE `users` SET `runner`='0',`cokeverkoop`='0' WHERE `username`='".$jouwfabriek->{'runner'.$i}."'") or die(mysql_error()); 
    	VALUES(NOW(),'Cokefabriek','".$jouwfabriek->{'runner'.$i}."','Ontslagen uit de cokefabriek','Je bent ontslagen, je bent nu geen runner meer van de cokefabriek van '".$own['username']."'')") or die(mysql_error()); 
    	mysql_query("UPDATE `[cokefabriek]` SET `runner".$i."`='' WHERE `owner`='{$own['username']}'"); 
    	}
    	}

Heb even mysql_error(); toegevoegd.
    En ik krijg de volgende error in het script:

PHP
    You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '>cokeverkoop WHERE `owner`='webmaster'' at line 1

Weet iemand wat er mis aan is?

Lars

JeroenH, waarom gebruik je daar dan geen Linux voor.
    Je kan wel Linux als opstartscherm gebruiken, daar kan dan wel NTFS op.
    Dus dat je hebt:
    Linux Ubuntu -> NTFS (keuzemenu)
    Windows XP -> NTFS
    Windows 7 -> NTFS

Zie dit tutuorialtje:
    hhttp://apcmag.com/the_definitive_dualbooting_guide_linux_vista_and_xp_stepbystep.htm

Succes!

Gebruikt niemand een api voor wallie?
    Want TargetPay heeft nog geen voorbeeld voor Wallie, enkel voor SMS / Bellen / iDEAL.

Als iemand die heeft, zou die het dan willen posten?

Bedankt alvast,

Lars Groot

Beste cp'ers,

Ik ben nu aan de slag gegaan met de TargetPay wallie api.
    (http://www.targetpay.com/info/…ed-wallie-docu?setlang=en)
    Daar heb ik de volgende code uit kunnen bakken
    (met als standaard script het bel script van TP)

Ik loop vast bij de volgende stap:
    2.2 Resultaatcode's
    Daar moet ik een trxcode uit halen.
    Maar snap niet hoe, met welke checks, en waar ik die uit moet halen?
    En, hoe moet ik nu exact checken of er een betaling is?
    Ik hoop dat jullie kunnen helpen, want ik vond namelijk geen Wallie api op het net.

Lars:cheer:

Oke
    Heb nu dit:

PHP
    mysql_query("UPDATE `[cokefabriek]` SET `coke`=`coke`+$runner'.$i.'->cokeverkoop WHERE `owner`='{$own['username']}'"); 
    mysql_query("UPDATE `users` SET `runner`='0',`cokeverkoop`='0' WHERE `username`='".$jouwfabriek->{'runner'.$i}."'"); 
    mysql_query("UPDATE `[cokefabriek]` SET `runner'.$i.'`='' WHERE `owner`='{$own['username']}'"); 
    }
    }

Echter, worden alle mySQL querys niet uitgevoerd.
    De echo gaat nu wel goed.

Als iemand het kan verbeteren :)

Lars
    P.S.
    Ik gebruik zelf nooit for's en weinig while's.

Beste,
    Ik raak er maar niet uit :(

Heb nu dit stukje script:

PHP
    echo '<tr><td class="mainTxt" align="center" colspan="4">Je hebt <b>'.$jouwfabriek->runner$i.'</b> ontslagen.</td></tr>'; 
    mysql_query("UPDATE `[cokefabriek]` SET `coke`=`coke`+$runner[$i]->cokeverkoop WHERE `owner`='{$own['username']}'"); 
    mysql_query("UPDATE `users` SET `runner`='0',`cokeverkoop`='0' WHERE `username`='{$jouwfabriek->runner[$i]}'"); 
    VALUES(NOW(),'Automatisch bericht','".$jouwfabriek->runner[$i]."','Ontslagen','Je bent ontslagen, je bent nu geen runner meer van de cokefabriek van '".$own['username']."'')"); 
    mysql_query("UPDATE `[cokefabriek]` SET `runner[$i]`='' WHERE `owner`='{$own['username']}'"); 
    }
    }

Omdat ik eerst 8 van deze scripts had dacht ik, dat kan korter, door een for() dus.
    Maar, dit stukje script:

PHP
    echo '<tr><td class="mainTxt" align="center" colspan="4">Je hebt <b>'.$jouwfabriek->runner$i.'</b> ontslagen.</td></tr>';

Krijg ik maar niet goed, het moet dus worden dat die dus elke keer veranderd. Bij de eerste is het dus $jouwfabriek->runner1, bij de tweede $jouwfabriek->runner2.
    Zou niet weten hoe het moet.
    Er komt nu 1 uit...

Ook de MySQL query's zijn fout denk ik :(.

Lars

Ik ben ook eigenaar van MafiaStar.eu
    En ik bied me aan, om het zelfde systeem als wij hebben gratis voor je te installeren.

Lars