Posts by L.Groot

Er was ooit eens een source hier een tijdje op CP.
    Maar die was illegaal, en is er toen afgehaald.
    Ben de naam echter vergeten...

Lars

MAVO 3, op het Corderius College te Amersfoort ;)*

*Zat eerst in MAVO/HAVO brugklas, en kon HAVO aan, maar ze zeiden dat het beter was eerst MAVO te doen, en aangezien ik hier allemaal 8en haal... Kan ik na MAVO4 naar HAVO4 & HAVO 5.

Beste cp'ers,
    Heb onderstaand script geschreven:

Echter, als ik het formulier verstuur, gebeurt er niks, de gelukt message word niet weergegeven.
    Ik weet niet hoe het komt.
    Bij to vul ik value 0 in, en ik vul m'n gebruikersnaam in. Maar ik krijg geen mail.
    In de database staat idd. ontvangmail op 1.

Hoe kan dit?

Bedankt alvast,

Lars

Willem, beveiliger hoe kom je erop (xD)

ON:
    Joshua
    Pluspunten: Lekker vaak online, zoals al gezegd is: Bij een delete word er meteen een melding per PB verstuurd.
    Minpunten: Iets minder snel ingrijpen, 1 of 2 offtopic's mogen wel in een topic.
    Tips: Iets losser met de regels omgaan
    Gemiddelde cijfer: 7/10
    Overige informatie: -

Kabling
    Sorry, nooit online gezien kan dus geen oordeel geven.

Beste CP'ers,
    Ik heb de captcha die ik ooit van Niels heb gekocht weer eens onder het stof vandaan gehaald, om deze te installeren op m'n crime.

Nu is het aardig gelukt, maar als ik nu op een plaatje klik, krijg ik onderstaande error:

PHP
    Fatal error: Cannot use string offset as an array in /usr/home/deb27292/domains/mafiastar.eu/public_html/crimes.php on line 124

Echter heb ik dit niet op een andere site waar ik het ook gebruik...
    De session_start(); heb ik bij het script van niels weggehaald, omdat ik die al in m'n config had staan.
    Verder komt de error op de lijn van

PHP
    $pos = $_SESSION['captcha']['pos'][$_SESSION['captcha']['chosen']];

In dit script:

Ik hoop dat iemand een oplossing weet:cheer:

Lars

Ik kreeg zojuist een mailtje van TargetPay (heb 3 uur geleden de aanvraag ingediend), en de Wallie voorbeeld API word aanstaande maandag / dinsdag geplaatst.

Super service dus ;)
    Overigens ben ik het met Koen eens, dat had ik dus ook, dat betalingen verdwijnen.

Overigens bied TargetPay ook SMS als api aan, dit heeft Mollie niet.

Lars