Posts by L.Groot

Beste CP'ers,

Ik zocht een manier om een INNERHTML in PHP als variabele te krijgen.
    Dit kan blijkbaar met de functie DOMDocument getelementbyid.
    Ik vind de uitleg van PHP.net een beetje weinig, en ik snap er dus niks van.

Kan iemand uitleggen hoe ik dit kan gebruiken.
    Echter wil ik gewoon bv. een form hebben, waarin een textbox met id=test is.
    En nu wil ik dit in een PHP variabele krijgen, in 1 bestand.

Alvast bedankt voor de uitleg!

Lars

Beste CP'ers,
    De voorbeeld class van Wallie staat al ruim een week online.
    Daar ben ik al even mee bezig, heb hem nu werkend met een slider ;) En javascripts.
    Echter is nu de PHP het probleem.
    De wallie word probleemloos als transactie aangevraagd, je betaalt en word dan doorgestuurd naar mijn return link.
    Echter is die return link niet goed.

Je komt dan weer bij de slider etc. uit.
    Terwijl het succes bericht zou moeten worden weergegeven.

Ik kom er echt niet meer uit:@.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
    Het gaat om dit script:
    Niet meer belangrijk.

Bedankt alvast!

Lars

P.S.
    Heb zelf al wat geprobeerd, maar krijg dan deze melding van TP:
    Could not fetch response
    En m'n eigen fout message...

Vanaf nu reageer ik hier niet meer op.

En het was geen Open Source.
    Maar ik ga OSBanditi opnieuw scripten, onder een andere naam uitbrengen, swf's eruit, andere layout & images.
    En dan een licensie van ?20,- per stuk ofzo.

KvK heeft er mee te maken dat hij mijn naam niet meer kon stelen.
    Hij noemt het gewoon OSBanditi.
    Als ik een KvK had, kon ik er naar toe stappen en zeggen dat m'n naam gebruikt word.

Maar ja, blijkbaar kunnen jullie niet door/verder denken...

Zeer verdrietig om andere mensen te vernederen maar goed.

Lars

Oja, zie z'n download:

Citaat

De osbanditi (banditi) source is opensource geworden, alle bugs en wijzigingen in de flash games zijn mogelijk gemaakt.

Hij zegt gewoon maar dat het open source is, terwijl ik het niet eens heb gezegd?

Nieuwe Sony Erickson.
    Ik raad LG* & Samsung af, ze hebben meestal de nieuwste functies ((lijkt mooie) camera, en wat nieuwe snufjes) maar de mees gebruikte dingen zoals de proccessor zijn barslecht, en het CPU is dus snel sloom.

IPhone is een alternatief voor de HTC HD2 (die ik aanraad).
    Zoek maar op youtube: IPhone & HTC HD2 battle ofzo.
    Daar komt ook de HTC het best uit de test qua processor etc.

Lars
    * Life's good, wie bedenkt nou zo'n rare naam. Het leven hoeft toch niet goed te zijn?

Kijk, en als hij er nu een andere naam aan gaf...

Hij gebruikt gewoon dezelfde naam als mij.

Helaas stond er nog geen KvK op, maar dit was ik wel van plan*.

Lars

*Eigenlijk zodat ik de Makro inkon:p, en ook handig voor dit soort dingen.

Volgens m'n vader heeft Capgemini ooit een gedeelte van Ernst & Young overgenomen.
    De medewerkers van Ernst & Young die overgegaan zijn naar Capgemini wouden hun naam houden, waardoor het: "Capgemini - Ernst & Young" ging heten, tot vorig jaar, en nu heet het weer "Capgemini".
    En ik heb het over het Nederlandse gedeelte van Cap & EY, hoe het in België zit wil ik niet weten.

Dus Capgemini bestond al langer, wikipedia heeft het over de wereld, niet zo zeer alleen Nederland.
    En wie weet het beter dan een werknemer die vroeger bij EY en nu bij Cap werkt?

Lars

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 09.03.10 17:59:29:
    Oja, btw.
    Ik heb het over de jaren 90-heden.

Ernst & Young is toch onderdeel van Capgemini?
    Me pa werkt bij Cap als applicatie ontwikkelaar, op dit moment is ie bezig bij Rijkswaterstaat.

Lars

Euh..
    Exporteer de tabel users, en voer vervolgens deze SQL in dezelfde database weer uit.
    Dan pak je een backup script, en laat je het in een tekst bestandje zetten.
    Als de speler het terug wilt zetten, laad je het tekst bestandje, en voila ;)

Banditi heeft naar mijn weten veel database velden, dus je bent wel even bezig :)

Maar, succes :p

Kijk:
    Ik heb in totaal 1 week tijd besteed aan het implenteren van scripts , en het zou normaal zijn als hij in de download zou zetten:
    Basis source door: Larsisgoed9
    Ofzo.
    Dat debiele gedrag ben ik (en meer van de oudere cp'ers) zat.

Lars

Inderdaad.

Toevallig werkt mijn broer bij de Internet politie.
    En aangezien CP al een keer een klacht van G4G heeft gehad, ben ik bang dat....

Tevens stuurt die debiele axl (nieuwe mod) die de download maar meteen goedkeurt zonder enig naspeur werk meteen goed.
    Om jullie op de hoogte te houden, de PM aan hem:

Zodra ik meer weet informeer ik jullie.

Lars Groot

Deze versie is voor mij illegaal.
    Het is mijn OSBanditi, met wat kleine verbeteringen, en hij zet er gewoon ZIJN naam onder, en gebruikt mijn naam (OSBanditi) terwijl ik er bloed, zweet en tranen in heb gestopt.
    OS betekent trouwens Operating System.
    Dus NIET Open Source.
    Ik heb al een PB naar hem gestuurt.
    Deze luid als volgt:

Gebruik deze dus niet, OSBanditi is mijn naam, en hij is gewoon een copi?rder met enkel een .htaccess (waar hij super trots op is) en een bugje gefixt in de loterij / rad van fortuin.

Bedankt alvast, en ik ga wss. verder acties ondernemen.

Lars Groot

Beste,

Ik gebruik een gratis template van http://www.freecsstemplates.org, de layout Condition.
    Echter heb ik daar nu 5 menu linkjes in en de achterste komt op een nieuwe regel lijkt het.
    Dit is een screen ervan:
    http://www.plaatjesupload.nl/b…/03/06/1267903202-490.png

Van deze site:
    http://corderiusoverhoorweb.tk
    (dit is enkel alleen als je admin bent).

Weet iemand wat ik in de CSS moet veranderen zodat dit wel gewoon achter elkaar blijft?
    Dit is m'n css:

Ik heb dit:

PHP
    #menu {
    	float: left;
    	width: 1000px;
    	height: 45px;
    }

Al veranderd (naar 1000px) maar nog geen effect :(

Ik hoop dat jullie het weten!

Lars Groot

Dankjullie wel, het is me gelukt ;)

Ik heb net een MySQL5 & PHP 5 boek van de bieb geleend, ga die dus ff leren :)

Bedankt!

Lars

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 06.03.10 22:38:07:
    Ik heb nog een vraagje:
    Hoe kan ik het beste beveiligen tegen XSS / JavaScripts? Ik heb het nu over de inputs, dus welke PHP functie kan ik hier het beste voor gebruiken? Ik dacht zelf aan htmlentities();, of toch beter htmlspecialchars();?

Hope you know!

Lars Groot

Beste CP'ers,

Voor m'n school moest ik een overhoor script schrijven. (hier heb ik al vaker wat over gevraagd)
    Dit is me nu helemaal gelukt.
    Je kan nu bij een toets aanmaken de weging instellen (bv. 1, dus dan staat er 1 cijfer en bij 5 staan er 5 cijfers etc.)
    Maar, hoe kan ik nu het gemakkelijkst daarmee het gemiddelde berekenen?

Ik heb nu onderstaand script voor het gemiddelde, maar dit gaat gewoon via MySQL, en daar kan ik dus nog geen weging instellen, terwijl ik dit wel wil.

Hoe krijg ik dit het kortst goed voor elkaar?
    Hoop dat jullie het weten!

Lars Groot