Posts by L.Groot

Dat hangt er vanaf hoeveel bezoekers je verwacht en hoeveel hardeschijf ruimte je website in beslag neemt.
    Wij hebben zelf een pakket "actie" die kost het 1e jaar €18,- per jaar incl. BTW en bevat een .nl/.be/.de domeinnaam, 3GB hardeschijfruimte en 35GB dataverkeer. Na dit 1e jaar moet je switchen van webhosting pakket en kan je verder vanaf €12,90 tot €32,70 per jaar, a.d.h.v. hoeveel je nodig hebt. Wij zijn tevens een van de enige bedrijven waar je je gehele looptijd op elk gewenst moment kunt switchen van pakket en ook het verschil daadwerkelijk reeël terugkrijgt. Je kunt bij ons dus ook met heel weinig beginnen en telkens een beetje upgraden.
    Onze producten/prijzen: http://rapifia.nl/producten/hosting

Bij providers als Versio / TransIP kies je een pakket en die kun je alleen na je looptijd (één jaar of één maand) veranderen of je moet bij betalen.

Wat betreft je vraag: ik denk dat je aan dat pakket van TransIP meer hebt, maar komt ook omdat Versio gewoon erg slecht is qua recensies en klantvriendelijkheid ver te zoeken is: zie maar eens http://www.ispgids.com of Google op Versio ervaringen dan snap je wel wat ik bedoel. Als je dus echt tussen die twee wil kiezen dan zou ik voor TransIP gaan.

Mocht je nog een vraag hebben dan hoor ik het graag, eventueel kan dat ook per PB. Tevens kan ik je ook wel even bellen via Skype allicht dat dat iets makkelijker praat.

Dit kunnen wij wel aanbieden maar gezien het hoge aantal dataverkeer zal dit wel een prijsje hebben.
    Dit zal bij ons (Rapifia Europe) dan incl. 21% BTW €46,- per jaar kosten.

Wij ondersteunen zowel MySQL als MySQLi en zijn het komende jaar nog niet van plan om naar een hogere PHP-versie te upgraden.

PlayStation is wat betreft veiligheid en beveiliging sowieso erg slecht dat hebben we met die PSN downtime van enkelle weken een aantal maanden geleden wel gezien. Nee de mij dan maar een Xbox dan betaal ik liever wat geld per maand dat alles in elk geval altijd goed werkt en veilig is. Niet dat ik een console heb maar alsnog.

Ik heb enkele vrienden van mij die een PS3 hebben er om gevraagd en zijn kunnen het niet dus lijkt me dat het of opgelost is of nooit heeft gekund.

Als je even de code post die bij die query hoort dan kunnen we meekijken. Het betekent in elk geval dat er iets niet goed zit bij een '.

Met vriendelijke groet,

Lars Groot
    Beheerder ICTscripters

Nee dit is al een geruimte tijd inactief, de motivatie en vraag naar maffia games is wat mij betreft weg. Daar komt bij dat ik hem met alle bugs die er nu nog in zitten niet kan releasen.

Nogmaals wij doen niet aan kredieten verstrekken. Jammer maar probeer dit privé op te lossen.

De volgende die zo'n topic weer opent krijgt van mij een banpunt.

Zou ik mogen vragen wat voor geld dit is? Is hier gewoon netjes omzetbelasting over betaald en inkomstenbelasting of is dit zwart geld?
    En indien het netjes wit is zou ik graag een aantoonbare factuur inzien om dit te kunnen verifiëren.

Ondanks dat de TS buiten gewoon onzinnige vragen stelt en inderdaad zoals eerder zegt code van internet haalt en er volgens mee gaat klieren en wanneer dat niet lukt dit hier vraagt, is het niet de bedoeling om een aanval op elkaar te openen. Daarom sluit ik dit topic.

Tevens een bericht voor de TS: het is niet de bedoeling om code van internet te halen en dat hier door iemand te laten debuggen/wijzigen. Tevens moet een oplossing als je die zelf hebt gevonden altijd geplaatst worden en graag met wat uitleg erbij hoe het opgelost is. Mocht ik nog een topic aantreffen waarin je het zelfde of iets vergelijkbaars doet qua handelswijze dan sluit ik dat topic per direct en wordt er een passende straf uitgedeeld.

Alvast bedankt voor ieders begrip.

Met vriendelijke groet,

Lars Groot
    Beheerder ICTscripters

Outlook ;). Ik gebruik al jaren Windows Live Domains / Windows Live Mail en sinds Gmail voor domeinen geld kost wil ik niet anders meer dus gebruik ik ook de Outlook app. Ik moet zeggen dat ik vroeger Gmail fijner vond dan Windows Live Mail maar tegenwoordig vind ik Windows Live Mail en SkyDrive echt veel fijner voor custom domains dan Gmail en Google doc's.

Beste leden,

Al een aantal maanden merken wij dat de regels van ICTscripters lang niet voor iedereen duidelijk zijn en zodoende ook niet altijd correct worden nageleefd.
    De vraag om de regels te herschrijven hebben wij al vaker gehad en de afgelopen weken heeft Willem in overleg met het gehele team nieuwe regels opgesteld en oude regels in beter begrijpbare taal herschreven.

De nieuwe regels zijn vandaag compleet en zijn per direct van kracht.
    Je kunt de nieuwe regels vinden op: http://ictscripters.com/index.php?page=Rules

Aangeraden is om de regels direct door te lezen zodat deze niet onbewust overtreden kunnen worden. Het hele team zal streng toezien op de handhaving van deze regels en zal passende straffen uitdelen bij het overtreden hiervan.

Let wel, de regels zijn slechts leidraad. Zaken die niet door de beugel kunnen maar toevallig niet tussen de regels staan kunnen naar inzicht van een teamlid alsnog worden bestraft. Elk teamlid is zelf eindverantwoordelijk voor de straf die hij oplegt en zal daarmee rekening houden met de mate van overtreden.

Wij hopen dat de regels duidelijk genoeg zijn en dat jullie ook de nieuwe regels gaan naleven.
    Mocht je het niet eens met een of meerdere regels zijn, stuur dan een privébericht naar Willem, mij of Koen (in die volgorde) zodat er allicht gekeken kan worden naar een andere verwoording/regel.

Alvast bedankt voor jullie medewerking!

Hopende jullie hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Namens het ICTscripters team,

Lars Groot
    Beheerder ICTscripters

Komt me erg bekend voor inderdaad. Ik heb niet leren programmeren zoals anderen dit hebben geleerd via de criminals source. Ik begon me te interesseren in het bouwen van websites in 2007 n.a.v. een klasgenoot. Ik heb heel veel boeken gelezen en opdrachten gemaakt, tevens veel gevraagd op CriminalsPoint.com, MastaLine.com, Criminals Fanaat.nl en phphulp.nl en door eigen scripts te schrijven. En nu, 6 jaar later schrijf ik vloeiend PHP, SQL, HTML, JavaScript (en jQuery) en CSS. Daarnaast heb ik kennis van Linux en Windows servers beheren en van DirectAdmin / DNS.

Maar zoals ik al eerder heb verteld, voor mij blijft dit puur een hobby, ik zoek mijn passie binnen het onderwijs.

Ik heb de beginpost een beetje leesbaar gemaakt maar voordat ik dit topic weer open gooi verwacht ik van jou een volledige versie met vergoeding, bedrijfsgegevens, exacte werkomschrijving en overige informatie over deze werkplek.

Het ronselen van personeel zonder ingeschreven bedrijf bij de Kamer van Koophandel is doorgaans niet toegestaan bij ons dus graag ontvang ik een kopie van een uittreksel van de Kamer van Koophandel bij het privé bericht met de bewerkte startpost.

Alvast bedankt voor je medewerking en tot die tijd gaat dit topic op slot.

Volgens mij is het verschil in snelheden van die SD-kaarten niet zo super belangrijk bij telefoons, eerder bij camera's. Ik heb zelf verder altijd SanDisk en die werken altijd perfect dus van de Samsung kan ik geen uitspraak doen.

Ik heb de Xperia Z en vind dat het mooiste toestel van de lijst. Qua specs weet ik het niet precies maar hij loopt bij mij nooit vast, heeft 16GB intern en uitbreidbaar met een SD-card en heeft een erg mooie camera. De onderwater functie is geen must-have maar zeker handig in sommige omstandigheden. Geluid van de speaker is wel bagger, maar gelukkig doen oortjes goed werk. De accu doet het ook voor een ruime tijd en de schermweergave is ook zeer netjes, kortom echt een aanrader. Daarnaast vind ik de garantie van Sony t.o.v. Apple en Samsung wel beter.