Posts by L.Groot

Vóila:

Werkt deze:

Je was een ; vergeten en een variabele moest buiten de quotes.
    Verder nog wat schoonheids foutjes zoals `` in de veldnamen verbeterd. En je hoeft geen * te gebruiken als je maar 2 veldnamen nodig hebt :S.

Lars

[offtopic] Rahl,
    Je bent een nieuw persoon hier, dat hoeft nog niet te betekenen dat je ook het beste lid bent, integendeel +o(. En je bent ook geen woudloper, voor het geval je dat dacht(xD).
    Tevens is dat niet "nerd", het is gewoon zo.[/offtopic]

Het kan gewoon niet, want dan zijn veel sites offline die de date functie gebruiken, totdat de PHP versie is geupdate.
    Ook I-Pod's, telefoons krijgen problemen dus het is geen doen.
    PVV is toch al een slechte partij, dus ja..
    [offtopic]Nu krijgen we weer de discussie dat ze veel zetels hebben, dus wel goed zijn: nee. Ze hebben slechte ideeën, en waarom zit hun fractieleider anders in de rechtszaal?[/offtopic]

Dus nee, niet handig en zelfs uitermate irritant.

Lars

Luc,
    Houd jij je maar even in want ik heb een heel verhaal over jou te vertellen.

En nee, ook daar staat het niet bij.
    Dus leugens vertellen over een ex-mod is best moeilijk?

Je mag m'n teamviewer wel hebben als je het niet gelooft, maar het staat er niet bij.

cri,
    Ik heb een FN toets, maar wanneer ik die met F5 indruk, heb het 5x geprobeerd, helaas geen resultaat.
    Maar toch bedankt ;)

vandijk,
    Daar zit geen tool bij om hetzelfde scherm op 2 monitoren te hebben.
    Maar ook jij bedankt ;)

Lars

Beste,

Hoe kan ik bij Windows 7 Ultimate als ik een tweede scherm aansluit, het beeld op dit scherm dupliceren?
    Dus dat ik hetzelfde beeld heb als op mijn hoofdmonitor?

Ik heb een Dell Latitude D600 laptop met als videokaart:
    ATI Mobility Radeon 9000
    Ik heb hier alle software al voor geïnstalleerd, maar tevergeefs.
    Ook Windows+P toets werkt niet, en als ik naar Bureaublad->Schermresolutie ga, zie ik ook daar geen optie om het scherm te dupliceren.
    Het scherm is een Eizo FlexScan L365.
    De videokaart herkent hem als een Generic PnP monitor.

Bedankt alvast,

Lars Groot

Aangezien het misschien onduidelijk was zal ik het verhaal vertellen:

Het is jammer maarja, sommige mensen denken toch nog dat een vergissing niet menselijk is, ookal bied je je excuses aan..

Lars
    [offtopic]
    P.S.
    Als dit bericht verwijderd word: oké, doe je best.
    Dan peer ik hem hier netzoals vele anderen ook maar.
    [/offtopic]

Even een citaat van die "o zo leuke NL haters" site:

Citaat

De prijzen van concert- en theaterkaarten zullen gaan stijgen als de BTW verhoging van 13% wordt doorgevoerd.

Oftewel 6% + 13% = 19%.
    Dat lijkt me nog duidelijk toch?

Ik vind die stijging normaal want wat je met Economie leert:
    "6% BTW - Deze belasting zit op goederen waarmee je in je basisbehoefte kan voorzien. Zoals voedsel, water en medicijnen."

Nu vind ik concerten, disco's, bioscopen en de hele zooi niet bij 6% passen, dus is dit topic wat mij betreft overbodig.

[offtopic]Je kan wel een laag IQ hebben maar meer wiskunde hebben toch? Echt serieus de bevolking begint steeds dommer te worden :([/offtopic]

Lars

[offtopic] Niels, niet zo grof als je het zelf ook bent8-)[/offtopic]

On: Je kan in je controlpanel (bijv. DirectAdmin, VistaPanel, ISPCP Omega etc.) databases aanmaken ;)
    Er staat ergens "Create MySQL databases" of zoiet dergelijks.
    Daar vul je de username, databasename en password in.
    Vervolgens connect je met de mysql_connect(); & mysql_select_db(); functie met PHP naar je MySQL database.
    E.g.:

Succes!

Lars

Word deze film ook op de Gay Parade vertoont?
    Dan vind ik het namelijk niet waardig hem ook in bioscopen te vertonen. Dan is het op de Gay Parade niks nieuws :(

[offtopic]Dan kom ik toch maar niet naar de GP dit jaar:$[/offtopic]

Lars

Niels,
    Als er geen BTW gevraagd word is de regering arm = geen goed onderwijs etc. = slechte economie = EU kick = vergelijkbaar met Colombia.
    Wil je dat?
    Nee! Zeik dan niet zo.
    Heb jij ooit Economie gehad? Waarschijnlijk niet lang als ik je bericht zo lees.

Lars

Sorry voor de late reactie maar was toen even "weg"

Ik vind 19% redelijk reeël.
    6% is alleen voor eten en medicijnen. Voor een computer ga je toch ook niet zeiken als het van 6% naar 19% gaat, dat is gewoon normaal.
    Je had gewoon geluk dat het 6% was, maar nu hebben we inderdaad geld nodig en dan kunnen die saaie voorstellingen en disco's wel omhoog ;)
    Het zou anders zijn dat de BTW van 19% naar 25% was.
    Als je dan sites gaat oprichten en optochten gaat houden in Den Haag, Ok, maar anders...

Lars

Probeer zo eens:

PHP
    mysql_query("INSERT INTO messages (to, from, subject, message, date, ip) 
    VALUES ('".strtolower($_POST['to'])."', '".strtolower($information['nickname'])."', 
    '".addslashes($_POST['subject'])."', '".addslashes($_POST['message'])."', NOW(), 
    '".$_SERVER['REMOTE_ADDR']."')") or die(mysql_error());

Je moet een query op meerdere regels verspreiden, om te zien welke regel er verkeerd is ;)
    Anders geeft ie altijd regel 1 aan etc.
    Nu moet je alleen even date veranderen in DATETIME.
    (als je dat nog niet had)

Lars