Posts by L.Groot

Haha, dan is mijn postcode lekker het goedkoopste ;)
    3862
    Kamer van Koophandel: Gooi-, Eem- en Flevoland
    Rechtsvorm: Eenmanszaak
    Opbouw bijdrage
    Registreren: ? 13.07
    Informeren: ? 14.72
    Stimuleren: ? 12.36
    Seropslag: ? 2.20
    Totaal: ? 42.35

Met stimuleren naaien de andere kvk vestigingen je hard :)

Maar je kan je site betrouwbaar maken door "je" in "u" te veranderen of iig kinderachtige plaatjes te vermijden.

Je moet je ouders om toestemming vragen indien je onder de 18 jaar bent, dus voor veel mensen gaat dit niet op.
    Tevens kan een klant ook nog vragen om een handtekening van je ouders, zodat zij het contract niet kunnen ontbinden.
    Niet echt handig dus, maar goed.

Wat zeuren jullie toch altijd over een KvK.
    Het is zoals hij al zegt onder de 2500 euro geen probleem.
    Hij probeert iets te verkopen en weer zijn er klojo's die de verkoop gaan lopen verzieken.
    Als je het vraagt: Ok, maar ga er niet over doorzeuren.

Heb je een eigen bedrijf?
    Of welke website is van je webhosting?

Je hebt PHP mail(); niet aanstaan, omdat je waarschijnlijk een gratis hosting hebt, en die geen zin hebben in SPAM mails.

Neem een betaalde hosting, of vraag poeslief of ze het aan kunnen zetten.

Wij hebben hier de hele weg voor het huis bestrooit ;)
    De gemeente Apeldoorn wou ons geen 10kg zout geven, dus hebben we het in Amersfoort gehaald gisteren ;)
    Werkt perfect, nu glij je hier niet meer uit.
    Voor de rest strooien ze wel enzo, maar hier achter niet.
    De mini van een vriend van me heeft nog zomerbanden, en gleed er al bijna uit ;)

Lars

Dit is de .htaccess op mijn portfolio voor jou aangepast:

PHP
    RewriteEngine on 
    RewriteRule ^profiel/(.*).html$ PAGINA.php?s=$1 [QSA,L]

Succes ermee, dit werkt bij mij wel ;)
    Pas wel ff PAGINA.php aan naar jou .PHP pagina bijv. profile.php etc.

Not, lelijk, onhandig, te groot voor je broek/jaszak, snel kapot, Apple kwaliteit (Bad, kijk naar de IPod's die exploderen in je hand 8-)).
    Koop dan een HTC HD 2 met Windows Mobile, dan heb je kwaliteit ;)

Ongeveer 10?, denk 5 sloffen rotjes en verder nog 2 pakken grondbloemen en misschien nog wat baby pijltjes.

Vuurwerk is zonde, pats boem weg, als je daar 50 of meer euro aan gaat besteden ben je gewoon gek.

Oud & nieuw is ook iets gezelligs, i.p.v. "zuipen" of "geld verspillen aan vuurwerk" kan je ook gewoon gratis een site maken, een lan party houden of lekker ouderwets op de bank een tv programma kijken en de klok in de gaten houden :)
    Een gastoeter doet ook wonderen op zo'n avond ;)

Shahiem,
    Inderdaad, dus jij maakt eigenlijk een beetje grof gezegd geld met het tonen van afbeeldingen van een film die gemaakt is door Warner Bros.
    Tevens zou ik eerst ook nog toestemming vragen aan de main characters (als HP, Dorien ofzo :p etc.) hoe zou jij het vinden dat als jij aan een film mee doet, er allemaal sites online komen met jouw hoofd, zonder toestemming?

Frank,

Ik had die van jou niet bewerkt, maar direct vanaf de TS.
    En die werkt, netzelf getest.
    Maar je hebt gelijk, hierbij een nog betere versie:

PHP
    <h3>Hits</h3>
    <?php
    $query = mysql_query("SELECT titel FROM radio WHERE cat = '1'");
    while($hits = mysql_fetch_array($query)){  
        echo '<ul><li><a onclick=\"luister("'.$hits['titel'].'")\">'.$hits['titel'].'</a></ul></li>';
    } 
    ?>

Ik weet niet hoeveel kolommen er zijn in die tabel, maar als je bijv. een users tabel hebt met 50 kolommen, en je haalt alles op terwijl je er maar 1 nodig hebt = server verpesting.

Hier is de verbeterde versie van je.
    Deze werkt volgens mij 100%.

@ Hierboven,
    Dat gaat niet werken, aangezien je in een url twee keer " opent.
    Tevens zijn die `` niet echt mooi in een query...

PHP
    <h3>Hits</h3>
    <?php
    $query = mysql_query("SELECT * FROM radio WHERE cat = '1'");
    while($hits = mysql_fetch_array($query)){  
    	echo '<ul><li><a onclick=\"luister("'.$hits['titel'].'")\">'.$hits['titel'].'</a></ul></li>';
    } 
    ?>