Ik heb het gegeven maar het is even wachten tot ze tijd heeft :).
Posts by L.Groot
-
-
100% logisch en het is goed dat wij al deze personen mogen ontvangen. Toont aan dat ze ons vertrouwen en dat vertrouwen moeten we zeker niet beschadigen. Dat de snelweg en het luchtruim dichtgaat en een startbaan afgesloten wordt lijkt me meer dan logisch en totaal niet erg. Dan rijden we gewoon via een andere weg, er zal ongetwijfeld door RWS worden gecommuniceerd hoe je het beste kunt omrijden. Openbaar vervoer is ook nog een oplossing die mogelijk is in vele gevallen gedurende een dagje.
Kortom ik vind het erg leuk en goed dat Nederland de wereldtop wil en mag ontvangen, dus ja we moeten de beveiliging aanscherpen maar dat is gewoon noodzakelijk. Was de top in Frankrijk bijeengekomen dan was de beveiliging ook aangescherpt. Daarnaast vind ik het top dat ze Nederland beschouwen als een veilig en soeverrein land.
-
Beste leden van ICTscripters,
Al voor de sollicitatie ronde gaf Hamza bij ons aan dat hij binnenkort af wil treden i.v.m. onvoldoende tijd door zijn studie, werk en privé. Hij is toen langer gebleven zodat hij de nieuwe moderatoren wat kon "inwerken" en gezien wij nu de beslissing hebben genomen om een aantal van deze moderatoren per direct aan te houden, heeft Hamza besloten zijn functie neer te leggen.
Namens het team wil ik Hamza bedanken voor alles wat hij voor ICTscripters heeft gedaan en uiteraard ook voor het langer blijven i.v.m. het inwerken van de nieuwe moderatoren.
Hamza, het ga je goed en je bent altijd vrij om langs te blijven komen. De elite status heb je 100% zeker verdient!
Met vriendelijke groet,
Lars Groot
Beheerder ICTscripters -
Je kunt het beste een gratis telefoonnummer nemen, dat vind ik veel klantvriendelijker en de meeste kleine/beginnende ondernemingen hebben dat. Je moet het immers van elke klant hebben.
Ik bel eigenlijk altijd als ik een klacht heb. Kennisbanken doe ik niet aan en e-mail doe ik alleen als het niet anders kan of als ik erg veel info moet afgeven.Groet,
Lars
-
Haha sorry naamgenootje, dacht dat je Laurens heette :P:P.
-
-
Gisteravond een heerlijk feest gehad, maar wie weet hoe dit nummer heet:
http://www.youtube.com/watch?v=0EyCfQaofRAEn dan eigenlijk alleen de laatste 8-10 seconden zegmaar :P.
Iedereen kent hem denk ik wel, maar ja hoe heet ie :).
-
Het gaat maandag worden want ze waren erg druk gisteren.
-
Lorenzo ik zal het vandaag even laten lezen aan een collega van de vakgroep Engels op school, die staan namelijk nog bij mij in het krijt en als die het niet weten dan weet niemand het denk ik haha. Als het in het Duits was had ik het zelf wel kunnen doen, maar Engels is echt een haatvak voor mij ;).
-
Kan je het niet via ini_set aanpassen? Bij veel webhosts is dat wel toegestaan.
-
Als dat maar goed verwerkt en ingeleverd wordt is er van een Lithium-Ion batterij weinig slechts aan. Als je het gaat openzagen of gaat verbranden, tja.. Voedselprobleem is in mijn ogen véél erger.
-
Slecht idee, los van dat het misschien goedkoper is en dat je er dan langer mee kan doen is het zeker hierom niet goed:
1. Voedsel tekort.
Er is momenteel al te weinig voedsel voor de wereldbevolking.
Suiker is een erg belangrijk goed dat gebruikt wordt voor (de bereiding van) eten.
Als iedereen z'n telefoon ermee op moet laden gaat de suikerprijs omhoog en kunnen armere mensen geen suiker meer betalen en hebben we nog minder voedselproductie (voor ons wordt dan ook bijvoorbeeld de cola, snoepgoed, koek, brood en wat allemaal niet meer duurder als er suiker in verwerkt is).2. Milieu.
Energie is dan misschien niet zo schoon voor het milieu (op wind/zon energie na) maar de massale suikerproductie zal zeker niet bijdragen aan een beter klimaat.
Denk alleen al aan de transport ervan en de aanleg van nieuwe plantages (waardoor mensen in arme landen hun eigen gewassen niet meer kunnen verbouwen om plaats te maken voor onze suiker).Kortom, slecht idee. Maak dan liever een batterij die werkt met een onnuttige stof, zoals waterstof of stikstof ofzo (waar meer dan genoeg gratis en altijd van beschikbaar is).
-
Ja oké, maar het is nog geen substitutiegoed voor huizen zoals hier in Nederland of andere westerse landen.
-
Reza, Maar vraag 2 is: is de kwaliteit van zo'n gebouwd huis wel goed? En bijvoorbeeld bestand tegen aardschokken, wateroverlast e.d. Ik denk dat dit nog wel 30 zo niet 50 jaar gaat duren voor zoiets überhaupt wettelijk aan alle eisen voldoet...
-
-
Luc,
Dat is zeker niet waar. Achter de schermen zijn er per moderator soms ook wat verbeterpunten en deze hebben we ze ook medegedeeld. M.Beers heeft zeker de kennis, wij vonden echter dat hij niet actief genoeg was (in vergelijking tot de rest). Daarom kan hij zich alsnog bewijzen in de komende maand. Verder ga ik niet in op details van moderatoren in het algemeen, daarvoor is het privé.
Met vriendelijke groet,
Lars Groot
-
Beste leden,
Na intern overleg hebben wij m.b.t. de proefperiode van de aangenomen proefmoderatoren het onderstaande besloten:
Cas, J.Rijdes, Victor, L.Kok en M.Remijn zijn vanaf nu doorgestroomd naar echte moderatoren. Gefeliciteerd!
A.Bijlsma en M.Beers hebben naar ons inzicht nog onvoldoende kracht getoond, zij kunnen zich de komende maand nog bewijzen.
M.a.w., voor hen zal de proefperiode nog een maand langer zijn.Wij hopen dat jullie je kunnen vinden in onze beslissing en wensen onze collega's veel succes toe!
Namens de beheerders en eigenaar,
Lars Groot
Beheerder ICTscripters -
Beste iedereen,
De stemronde is afgelopen en de evaluatie is dat de geplande opkomst eigenlijk iets te klein is. 10 personen die gepland zijn te komen is nl. een beetje weinig.
Daarom heb ik nog een poll gemaakt met meerdere data, en graag wil ik nog even weten of mensen op andere dagen allicht wel kunnen.De kosten voor de meeting zullen niet heel hoog zijn (ik denk +/- €5) gezien we een zaal gratis krijgen, zolang per persoon dan maar wel 2-4 drankjes minstens geconsumeerd worden.
Alvast bedankt voor het invullen!
-
Ook de Belgen hebben voordelen want Utrecht is nog relatief dichtbij voor Belgen en makkelijker bereikbaar dan het drukke Amsterdam ;).
-
Uiteraard. Ik kom ook met het OV dus daar zorg ik voor ;). Daarnaast heb ik vrijdag gekozen zodat mensen met een studenten OV optimaal ervan gebruik kunnen maken ;).