Posts by L.Groot

Beste,

Normaal gesproken ben ik alleen maar aan het scripten en dat verveeld soms wel eens.
    Vroeger dacht ik altijd: designen is net als tekenen, dat kan ik niet. Nu dacht ik gisteren, ach laat ik eens PS CS5 downloaden en vervolgens iets gaan proberen.
    Na ik het programma onder de knie had, is dit eruit gekomen:

Het is waarschijnlijk een waardeloze layout, en misschien is het zelfs voor een beginner nog niks maar ik ben echt niet grafisch aangelegd, mijn handschrift is belabberd etc.

Dus, hier een voorbeeld ervan:

Klikje

Ratingswijze:

PHP
    Cijfer: 0-10
    Wat kan er beter?
    Wat is er goed
    Zou dit op een website kunnen volgens jou :)
    Kan ik hiermee doorgaan, of is het té belabberd?

Als je zelf al vind dat je niet zo goed kan scripten, wat moet er dan van een project zoals deze terecht komen?
    Om een goede, moderne en veilige source te hebben moet je o.a. shorttags, mysql injecties, for´s gebruiken etc.
    Dus de code opschonen.
    Als je zelf vind dat je niet zo goed kan scripten zou ik er niet aan beginnen, je moet ook zelf iets kunnen als project leider.

Zo moet je het doen:

PHP
    Tabel `punten`:
    Veld id int, autoincrement
    Veld naam varchar
    Veld xcoordinaat int
    Veld ycoordinaat int
    Veld plaatjeurl varchar
    Veld omschrijving text

Met het volgende script:

Zoiets moet het worden, succes!

AVG werkt zo:
    SELECT AVG(kolomnaam) FROM tabel WHERE iets='iets'.
    Of in nederlands:
    SELECTEER GEMIDDELDE(kolomnaam) VAN tabel WAAR iets='iets'.

Was ook sarcastisch bedoeld ;)

Dan monteer je het niet aan de muur, heb je iig alsnog steviger geheel + lengte naar wens instelbaar ;)
    Tevens kan je ook makkelijk gaten erin boren voor stroomkabel verwerking, je kan zo'n ronde boor halen bij Gamma of Praxis en dan op je boormachine aansluiten. Koop je van die witte plastic dingen en die lijm je erin ;) (desnoods maak je dan eronder een goot, moet je alleen niet telkens alles willen veranderen).

Ik zou zoiets groots niet zo snel bij IKEA kopen, heb ook ooit eens een lamp gekocht die na 1 maand kapot was, heb gewoon nog 1 gekocht en 1 gratis "meegenomen" aangezien ze zogenaamd niet aan ruilen doen van een ondeugdelijk product...

Beste,

Sinds kort is er de webhosting Rapifia, waarmee wij proberen snel en voornamelijk klantgericht te handelen.
    Ons systeem is daarom ook afwijkend van alle andere webhosting aanbieders.

De bestelling in een notendop:
    1) U koopt punten in d.m.v. bellen, sms, Wallie of iDEAL.
    2) U zet deze punten om in een webhostingpakket.
    3) Uw webhosting pakket is meteen beschikbaar.
    4) U kunt van uw overige punten in de winkel additionele diskspace, bandwidth etc. kopen. Of een domein.
    5) Na verloop (of eerder) kunt u uw webhosting met een jaar verlengen of eventueel up of downgraden. Dit alles is meteen actief.

Onze pakketten:
    Zie http://rapifia.nl/index.php?pagina=webhosting.
    Vanaf 1000 punten = 4 euro p/j voor 750MB webspace & 10GB bandwidth

Domeinprijzen:
    Zie http://rapifia.nl/index.php?pagina=domeinregistratie
    Vanaf 1000 punten = 4 euro p/j.

De servers staan veilig bij NedZone met een 1GBit p/s upload snelheid.

Meer informatie:
    Voor meer informatie of ander soort pakket: stuur een PB of een mailtje zie http://rapifia.nl.

KvK:
    Wij hebben momenteel nog geen KvK doordat de regering de KvK misschien wou opheffen, en wij dan voor niks betalen. Indien hier voor ons duidelijkheid uit komt nemen wij zeker een KvK.

Contract:
    Op contract werken is uiteraard geen probleem en is kostenloos.

Factuur verzending:
    Indien gewenst kunnen wij u een factuur via e-mail of per post verzenden (per e-mail is gratis, per post kost 150 punten).

Criminals websites zijn geen probleem, download websites uiteraard wel.

Mark Remijn & Lars Groot
    Eigenaren Rapifia.nl

Joey,
    Ja, je mag nog mee doen ;)
    Ik haal de stoppers even weg.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 11.01.11 12:45:04:
    Deadline is zo snel mogelijk.
    Als je het vóór vrijdag af kan krijgen, kan vrijdag t/m maandag avond de poll en dan hebben we de andere layouts ook ;)

"Mail me bij ontvangen van een privébericht" is niet echt Nederlands, moet dit worden:
    "Mail me bij ontvangst van een privé bericht"

Ik zou gewoon een plank kopen, vastmonteren aan de muren (heb je echte stevigheid) en gewoon wat steunen eronder.
    Kan je zelf de lengte bepalen = stabieler = goedkoper = beter.

Hiero:

2e) Door een programmeertaal als PHP te leren en een form met verwerking te maken;
    3e) Je moet ergens een functie oproepen (in dat bestand) zie crimes of misdaden.php.
    4e) In register of aanmelden verander je iets van cash='BEDRAG' dan verander je bedrag naar 1000 ofzo (kan ook contant of bank ofzo heten i.p.v. cash)
    5e) Zie de tweede vraag, desnoods koop een boek "snelcursus" zie bol.com of huur een scripter in / laat het maken.