Posts by L.Groot

Heey,

Mijn oude mobiel is helaas bijna overleden.
    Accu doet het zonder muziek nog net 1 dag (Sony Ericsson W810I).

Ik mag van m'n moeder wss een abonnement.
    Normaal gesproken gebruik ik +/- 10€ per maand. (prepaid)

Ik heb het volgende toestel uitgezocht:
    Sony Ericsson Xperia X10 Black

Nou keek ik dus even voor abo's, en deze kwam er wat mij betreft wel goed uit:

http://gsm.t-mobile.nl/tmobile…exp10zbl.html?ab_agid=102

En dan idd met Relax 130 en Internet 6,95.
    Contractduur: 1 jaar.
    Internet:
    Down: 1Mb p/s
    Up: 384Kb p/s

KPN bood hem véél duurder aan voor een tweejarig contract en daar heb ik niet veel zin in.
    Als ik het mobieltje namelijk zat ben dan zit ik er toch nog 2 jaar aan vast.

Ik had 7 vragen:
    1) Wat gebeurd er als je met abo een 0900 nummer belt, komen de extra kosten dan op je rekening?
    2) Kan je met dit abo ver boven je bundel komen (wss niet met mijn doen) en wat als je een jongeren rekening heb en dus niet rood mag staan?
    3) Is dit een goede telefoon? (s.v.p. geen andere opnoemen ;))
    4) Zou jij hem nemen waarom wel/niet
    5) Kan ik mijn prepaid nummer (nu ook bij t-mobile) behouden of krijg je een nieuw nummer?

6) Heb je hier ook "bandwidth"? Want ik las bij Hi.nl dat je daar bij dit toestel maar 1GB bandwidth krijgt... Als je dus een aantal sites bezoekt dan is het zo weg :)
    7) Weet jij nog een andere provider waar ze deze telefoon voor ongeveer die belbundel en internetbundel verkopen? (en dezelfde periode uiteraard)

Alvast bedankt voor 't beantwoorden ;)

Volgens mij

PHP
    if($data->vipdays > 0){
       echo 'Betaaldaccount!';
    } else{
       echo 'Geen betaald account!';
    }

Die if moet ergens boven, de else onderin ;)

F.U.P. dataverkeer vind ik altijd zo dom.
    Ik bedoel, je weet nooit hoeveel je max. mag gebruiken en als het verkeerd loopt met een DDoS ofzo dan heb je een probleem met de hoster omdat je het "vastgestelde maximum" hebt overschreden.
    Ik zou een klein pakket aanschaffen en deze upgraden indien je iets te kort komt.

Inderdaad en het is zondag dus geen support ;)
    Heb ze al een boze mail gestuurd en als het zo door gaat ga ik daar weg.
    Eergisteren ook al problemen met SMS, het blijft maar komen.
    Ik ben al aan het informeren naar een andere PSP want dit is een schande.

Heey,

Hebben meer mensen er last van dat iDEAL bij TargetPay niet meer werkt?
    Als ik namelijk een transactie open krijg ik de fout:
    "ErrorSO1000 Failure in System"
    En zoals je weet is het nu zondag dus TargetPay levert geen support :(
    Dat word dus weer een "ik loop veel klanten mis dankzij TargetPay" dag..

Als je er ook last van heb, response en stuur TargetPay een e-mail.

Heey,

Ik had 2 vragen over de DirectAdmin API.
    1) Hoe kan je het pakket veranderen?
    Staat nergens in de API, maar neem aan dat het wel kan..
    2) Ik heb 1 opgelost door gewoon de verschillen erbij / eraf te halen, echter wat gebeurd er als je pakket 2 hebt met limiet 20 databases en je downgrade naar pakket 1 met limiet 10 databases en je uiteraard al bijv. 12 databases in gebruik hebt?
    Krijg je dan een error terug van DirectAdmin?
    Of sta je dan op suspended?

Baard,

Je kan het wss niet lezen / begrijpen.
    In Banditi zit veel troep die vervangen kan worden met while's of for's, dus dingen die honderden keren gedefinieerd worden, terwijl er alleen een variabelnaampje veranderd, of een iets andere uitkomst heeft.
    Ik bevorder het gebruik er dus van, tevens meld ik dat shorttags eruit moeten = onoverzichtelijk en niet handig voor servers die het uitzetten om criminal games te voorkomen en mysql injecties moeten er wel uit.

Doe je nog wat met mijn opmerking of laat je het zo bagger?
    En netzoals Kurene zegt, als je alleen maar goede dingen over je site wil horen moet je naar sites als kijkikmaakmijneerstesite.nl gaan of kinderlines.nl natuurlijk.

mafiabase,
    Ik wil je wel helpen, maar ik moet eerst mijn eigen vendetta project afmaken, tevens heb ik nog een paar andere projecten openstaan.
    Ik wil je wel controleren en raad geven (stuur hiervoor maar een PB).

Probeer eens de chmodd functie van PHP?
    Daar moet je 0777 invoeren.
    Als die slaagd, werkt het.
    Anders proberen in de filemanager van bijv. DirectAdmin.

De meerderheid van ons land en over de hele wereld heeft geen dyslectie, als jij dit wel hebt* maak dan een optie voor jezelf, maar het nieuws is echt veel te groot, ik denk dat je lettertype 18 ofzo gebruikt voor normale tekst..
    Titels mogen wel, maar normale tekst hoort tussen de 11-13 te zitten.
    Anders word het te groot en moet je een halfuur lezen en scrollen voor onzinnige tekst.

*= Aan je manier van typen gezien