Posts by L.Groot

Aangezien ik deze source uniek wil houden vraag ik wel een eenmalige prijs van 4,00 ofzo ervoor.
    Je krijgt dan een klantenaccount waarmee je snel en gemakkelijk de source een aantal x per dag kan downloaden en uiteraard de nieuwste fixes kan vinden.

Nog maar even een poll dan :)
    Poll: Wat vind je van het internet crime idee
    * Goed, maken!
    * Slecht, behoud vendetta

Tussenstand:

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 22.01.11 13:33:59:
    Voortaan word alles op deze pagina geplaatst:
    http://icrime.unfuddle.com/

Er is een demo account:
    criminalspoint
    criminalspoint

Maar er zullen wel van die gasten zijn die het wachtwoord gaan wijzigen, dus als je inloggegevens wil moet je die bij mij aanvragen.

jgdonleach,
    Markisoke is mede bedenker van het script.
    Ik heb het gescript.
    En je mag inderdaad het script niet in licensies verkopen of verkopen en er zelf nog gebruik van maken.
    Je draagt dus jouw rechten over.
    Gelieve ook te melden in een PB wie hem heeft, zodat ik weet wie er nog support op krijgt.

Je moet CHMODDEN.
    Aangezien je volgensmij een klant bij mij bent wil ik je wel via MSN helpen.
    Voor MSN adres zie de Rapifia site.
    Als je toch een andere Frank bent, je moet in een FTP programma rechtermuis op bestanden/mappen en dan permissies 777 geven. (of 760) aan de hand van wat jij het handigst en veiligst vind.

Ik wil meteen in de layout werken, het is irritant als ik straks weer een nieuwe layout moet inbouwen ;).
    En vind het fijn omdat ik dan een menu indeling etc. kan maken.
    Ik neem daarom zo even met Robin contact op.

Ik heb even een voorstel.
    Wat vinden jullie van een unieke en gehele andere manier van een maffiaspel?
    Van de normale maffiaspellen bestaan er al duizenden.
    Ik heb een uniek idee.

- Het is nu 2011, dus iedereen betaalt bijna via internet.
    Waarom geen webwinkels i.p.v. gewone winkels?
    Waarom geen iDEAL, PayPal & overschrijving als betaal methodes?
    Waarom geen soort van Random Reader / Identifier idee?

Daarnaast natuurlijk wel een zwarte handel etc.
    Maar webwinkels zijn hot.
    Als iemand nog ideeën heeft, er komt binnenkort een soort van project pagina waar je je ideeën kan posten.

Wat vind je van dit idee?
    Of zeg je gewoon zo'n oldskool Vendetta source uit de oude doos halen en die ouderwetse coding verbeteren?

giotjuh,
    Ja maar je hebt geen professionele.
    Ik heb namelijk een DirectAdmin hosting, en geloof me je hebt idd een second DNS nodig.
    DNSExit is niet handig, want de server is sloom, als die down is is het boem weg hosting en bovendien staat het onprofessioneel in de WHOIS.
    Het is stukken beter als er ns1.jouwhosting.nl staat dan ns1.dnsexit.com.
    En jij gaat dan voor elk domein een dnsexit.com domein toevoegen?
    Daar zullen ze niet blij mee zijn...

Ok, en weten jullie een goedkopere provider dan T-mobile?
    Liefst 1 jaar abonnement.

Of weet je een beter toestel (Geen Samsung of LG en met ong. dezelfde functies als de Sony iig touchscreen 4 inch en Android of Windows Mobile)

Weten jullie ook een abo waarbij je niet over je belbundel kan?
    Vind ik namelijk zelf wat fijner omdat als iemand je mobiel jat op school of discotheek ofzo en hij staat niet "uitgelogd" dan kan hij zo allemaal 0900 nummers bellen en dan krijg je de rekening van honderden euro's...