Posts by svenDR

    Heb je een website met unieke inhoud die minstens 50 euro adsense per maand opbrengt? Wil je deze website verkopen? Stuur me dan een PM met de URL.

    Dat is wat ik al dacht. Ik heb me ondertussen al te pletter gezocht. Ik heb zelfs al geprobeerd in Wordpress met de Mycred plugin. Maar ik slaag er niet in om het te laten uitvoeren wat ik wens. Ik moet teveel aanpassingen maken in de code.


    Wordpress + Buddypress + custom forms + Mycred = :thumbdown:

    Ben op zoek naar een script voor het volgende:


    Bezoekers van de website moet producten kunnen beoordelen. Ze krijgen hiervoor punten.
    Bezoekers van de website moet producten kunnen laten beoordelen. Hiervoor worden punten afgetrokken.
    Punten kunnen niet onder nul gaan. Geen punten wil zeggen dat je geen product kan laten beoordelen.


    Is er iemand op de hoogte van een bestaand script waar dit mogelijk mee is.

    Gaat goed. Ondertussen nog wat met de code zitten spelen.


    De chatbot kan nu ook zoeken naar een niet exacte match. Verder kan de gebruiker zelf kennis toevoegen. De array wordt in een bestand opgeslagen. En ik heb de chatbot een uiterlijk gegeven waarbij de emoties van de chatbot duidelijk zichtbaar zijn. Ga als ik tijd heb kijken of ik niet kan werken met een SQL database. Ben ook gebruikersaccounts aan het toevoegen. :D

    Luc,


    Dat is exact wat ik zoek! Hartstikke bedankt! Nog 2 vraagjes.


    1. Kan deze code misbruikt worden om mijn website te hacken? Is het veilig om te gebruiken?
    2. Op welke manier pas ik het het best aan zodat hoofdletters geen rol meer spelen.
    - de input converteren naar lower case met javascript?

    Code
    function convert() 
    {
        alert("hi");
        var str ;
        str = document.getElementById("search");
        str.value = (str.value.toLowerCase());
        //get the form id and submit it
        var form = document.getElementById("form1");
        form.submit();
    }

    Hallo,


    Ik had graag op mijn website een super eenvoudige chatbot geplaatst. En met eenvoudig bedoel ik dan ook SUPER eenvoudig. Geen AI of zo. Zo simpel dat chatbot eigenlijk niet de juiste benaming is.


    Formuliertje zou er zo uitzien:


    Stel hier uw vraag:................. [knop om te klikken]
    Antwoord: wordt ingevuld na op de knop gedrukt te hebben


    De vraag moet gewoon opgezocht worden in een tekstbestand. Tekstbestand is gewoon een bestand met vragen en antwoorden. Dus bij het klikken op de knop moet het antwoord gewoon opgezocht worden in het tekstbestand.


    Dus ja dit is eigenlijk geen chatbot :D weet echter niet welke naam ik het moet geven. Ik kan op internet geen voorbeeld vinden. Alles wat ik vind gaat veel te ver. Weet iemand waar ik op internet een voorbeeld kan vinden? Mijn kennis is beperkt tot html.....daar gaat dat niet mee lukken natuurlijk.