Posts by Puurhost

Site zie er mooi uit, wel zou ik persoonlijk de content wat dichter bij elkaar brengen, het is nu nogal veel wit. Ik mis wel heel erg nog een stukje 'over ons' en ook de teksten op de site mogen nog wat aandacht krijgen.

Ik snap niet waarom dit belangrijk is? Misschien heeft hij dat een tijd geleden gekocht en nu bedacht om een website er bij te nemen? Deze vraag heeft niks te maken met @tcbhome zijn vraag en is totaal irrelevant.

Veel mensen nemen niet zo maar een externe mailhoster. Heel vaak heeft dit te maken met speciale diensten die niet standaard worden ondersteund, de mogelijkheid om veel mails te kunnen versturen of een stukje extra redundantie. Afhankelijk van het doel is de oplossing op de vraag dan ook anders.

Voor mijn nieuwe concept ben ik opzoek naar mensen die het leuk vinden om reviews te schrijven over verschillende webhosters. De reviews worden opgezet volgens een standaard formule, maar laten voldoende ruimte om er je eigen draai aan te geven. Bij voorkeur zoek ik mensen voor langere tijd die meerdere reviews kunnen en willen schrijven, maar slechts af-en-toe een review schrijven behoort ook tot de mogelijkheden. De reviews dienen een formaat van ongeveer 1200-1500 woorden te hebben. Uiteraard is dat geen hele harde eis. De werkzaamheden bestaan uit drie delen:

1. Het objectief beoordelen van de snelheid van de hoster. Hiervoor is een script ontwikkeld die dit geheel automatisch doet.
    2. Het subjectief beoordelen van de overige aspecten van de dienstverlening.
    3. Het beoordelen van de klantenservice door hier tenminste drie keer op verschillende momenten contact mee op te nemen.

Wat zoek ik?

• Mensen met voldoende kennis en beheersing van de Nederlandse taal.
    • Bijvoorkeur iemand die affiniteit heeft met de hosting-branch.
    • Iemand die in staat is om objectief over verschillende hosters te schrijven.

De betaling zal worden gedaan per review, en bedraagt €25. Ervaring leert dat het met een beetje ervaring mogelijk is om ongeveer 2 reviews per uur te produceren, om een kleine indicatie van het uurloon te geven. Belangrijk om te vermelden is dat het hier niet gaat om een dienstverband, de reviewer verstuurt mij een factuur waarna deze betaald zal worden. BTW of KVK nummer is niet verplicht, verantwoordelijkheid voor de loonbelasting aangifte ligt bij de reviewer zelf.

Er zijn op dit moment ruim voldoende (20+) opdrachten beschikbaar!

Solliciteren?
    Heel graag! De sollicitatie procedure bestaat slechts uit 1 onderdeel, het schrijven van een review. Hieraan zitten de volgende voorwaarden verbonden:

• Deze review zal onbetaald zijn, maar gebruikt worden om vanuit ons feedback te geven over de opbouw, inhoud, schrijfstijl en dat soort dingen
    • De review wordt enkel met jou toestemming gebruikt op de site en pas nadat er tenminste 1 betaalde review tegenover staat

Bij intresse ontvang ik graag een bericht met wat informatie en een email-adres. Voor vragen ben ik in dit topic of via PB te bereiken :)

Je kan hem als backup server gebruiken, je zou er plex op kunnen zetten, heb gebruiken om je huis te automatiseren... Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik de kern van je vraag geloof ik niet helemaal snap :P

FFMPEG is mogelijk op onze servers, maar gaat echt niet kunnen draaien op het goedkoopste pakket. Mocht er interesse zijn; neem eens contact op met mij (verkoop , als je wat meer informatie over je eisen kan geven kunnen wij je een mooi aanbod doen :)

25% van de bezoekers valt wel mee toch? Zeker gezien praktisch iedereen hier in de ICT zit, of daar tenminste een redelijke hoeveelheid tijd mee bezig is...

Beste ICTscripters,

Ik ben opzoek naar een script waarmee ik het voor mijn klanten makkelijker kan maken om de snelheid van mijn hosting te vergelijken met die van andere aanbieders. Hiervoor zoek ik iemand die het volgende voor mij kan scripten:

• Een script voor het bepalen van de PHP snelheid
    • Een script voor het bepalen van de MySQL snelheid
    • Een script voor het bepalen van Disk en CPU/RAM snelheid
    • En als laatste eentje voor het bepalen van de netwerksnelheid en loadtest

Alle scripts bij voorkeur in PHP, maar mogen ook te draaien zijn via SSH, zolang er maar geen extra onderdelen op de servers geïnstalleerd dienen te worden. Ik hoor graag wie dit voor mij kan realiseren en tegen welke prijs :)

Eventuele extra's zouden het omzetten van de resultaten in een score van 1-100 en het weergeven van de resultaten in een mooie grafiek/ webapplicatie.

Een anders mooi alternatief is om CloudFlare te gebruiken, deze geven je site gelijk een CDN en helpen dus om je verbinding sneller te maken.

Uiteindelijk blijft een betaald certificaat wel het beste, dus als je serieus over je website bent doe je daar uiteindelijk nog het beste aan ;)

1eurohost heeft wel hele slimme reclame. Mensen trekken met hele goedkope aanbiedingen en dan de echte winst maken zodra mensen wat serieuzer met hun website bezig zijn...

Overigens waarom heeft ICTScripters bij hun domeinen staan? Er zijn zat aanbieders met betere prijs :P