Posts by _arc

    Beste,


    Ik ben er bijna 100% zeker van dat het een probleem is met de default gateaway van de router.
    Om het op te lossen moet je gewoon de default gateaway van router aanpassen, en dan ben je klaar normaal!


    Mocht je nog problemen ondervinden, ik zelf zit ook bij telenet en heb ook het zelfde probleem gehad dus laat me maar iets weten :)


    en ook als je me kunt vertellen welke router je hebt, kan ik opzoeken hoe je dit moet/kunt veranderen.



    Met vriendelijke groeten,
    Arno Cornette

    Hey r8934, Turbo(van Opera) is eigenlijk een soort proxy[1], de data wordt gerelayed naar de zoals zij het noemen data-saving servers. Dus gebruik je eigenlijk een proxy zonder dat je het weet.



    En het is volgens mij mogelijk in javascript deze blokkades te omzeilen, maar het gaat niet makkelijk zijn, want je gaat bijna altijd proxies moeten gebruiken en zo dan met javascript je request doorsturen via de proxy (a.k.a een extensie op de browser?).


    [1] Deze info heb ik gehaald van deze website:
    When you enable Opera Turbo, the pages you request are passed through one of Opera's data-saving servers. The server removes any extraneous page elements, shaves off image pixels you won't miss, diagnoses the state of your connection and compresses downloads. This smart, cloud-based technology does all this before sending the page to your device.


    ArnoMet vriendelijke groeten,