Posts by Progy

    Hoi, aangezien de topic open staat neem ik aan dat je nog geen vervanger hebt gevonden, wat betreft webhosting kan ik het eerste jaar gratis voor je aanbieden met maximaal 50gb webruimte (moet voldoende zijn?) en de rest onbeperkt (fair use) als je daar interesse in hebt. Voor domeinnamen kan je een lijstje naar me sturen met jou gewenste prijzen dat is ook geen enkel probleem en kan zo geregeld worden.

    WooCommerce ondersteunt niet de methode wat jij wilt, ik neem aan dat je mollie-payments-for-woocommerce.6.1.0.zip gebruikt en aan de hand daarvan heb ik even gekeken in het mapje mollie-payments-for-woocommerce\src\Mollie\WC waar plugin.php zit.


    Ik heb geen kennis van WooCommerce maar het zou me logisch klinken als je een standaard betaalmethode instelt bewijze van dat alleen iDeal standaard betaalmethode word, als je in het plugin opzoekt waar het request word uitgevoerd om het return url te krijgen dan kan je daar aan de slag of je maakt gewoon een custom made one.

    Bij mij gaat het er niet om of mensen mijn website gebruiken, Bij mij gaat het erom om wat ik kan en laat zien aan mensen.
    Bedankt voor je kritiek. Ik zal een verandering in maken voor het wegbetalen van reclame! Ik heb nog een project lopen en daarmee wil ik me als eerst mee bezig houden.