Worden de afbeeldingen die niet getoond worden gerandomized ofzo?
Ja, er zijn 6 verschillende objecten, en alle 6 objecten bestaan uit 5 afbeeldingen, deze 5 afbeeldingen rolleren telkens.
Worden de afbeeldingen die niet getoond worden gerandomized ofzo?
Ja, er zijn 6 verschillende objecten, en alle 6 objecten bestaan uit 5 afbeeldingen, deze 5 afbeeldingen rolleren telkens.
Dit:
$imageurl = 'images/' . $imageFile .
is verwerkt in het bestand antibot_image.php dit bestand zit in de map antibot. De link naar het mapje antibot is: url.nl/game/js/antibot
Het mapje waar de foto's in zitten heet images, de link naar het mapje images is: url.nl/game/js/antibot/images
Dus ik denk dat de link wel goed is, of moet ik nog een / toevoegen bij imageurl voor het woordje images?
Euh, waar staan deze afbeeldingen? Ik denk dat imagecreatefromjpeg() een intern bestandspad verwacht (hierbij is een absolute verwijzing waarschijnlijk het beste)? Of mogelijk wordt de code die imagecreatefromjpeg() aanroept relatief gezien ten opzichte van de images niet 1 directory hoger uitgevoerd dan waar de images staan. Controleer anders eens of imagecreatefromjpeg() false retourneert, dat houdt dan in dat de afbeelding niet gemaakt kon worden met dat pad.
En anders controleer je errorlog, mogelijk produceer je output voordat/terwijl je die afbeelding aanmaakt, je code gaat dan ook over de zeik.
De afbeeldingen staan in url.nl/game/js/antibot/images/ in deze map
Je wilt er niets aan verdienen?Dus je betaald geld voor de hosting en domein(en) om het spel online te houden zodat mensen gratis kunnen spelen?
Hahaha dat heet een hobby. Ik zou het wel oke vinden om de kosten eruit te halen, of zelf nog een beetje winst te maken, maar het is geen must.
$config['antibot_images'] = array(
$langBase->get('antibot-01') => 'ABImage_car_',
$langBase->get('antibot-02') => 'ABImage_plane_',
$langBase->get('antibot-03') => 'ABImage_pen_',
$langBase->get('antibot-04') => 'ABImage_clock_',
$langBase->get('antibot-05') => 'ABImage_train_',
$langBase->get('antibot-06') => 'ABImage_PC_',
$langBase->get('antibot-07') => 'ABImage_house_',
$langBase->get('antibot-08') => 'ABImage_TV_',
$langBase->get('antibot-09') => 'ABImage_keyboard_'
);
$config['antibot_images_per_session'] = 6;
$config['antibot_images_per_title'] = 5;
$config['antibot_images_path'] = $config['base_url'] . '/game/js/antibot/images';
$config['antibot_image_file_ext'] = '.jpg';
$config['antibot_try_latency'] = 10;
$config['antibot_next_range'] = array(
'brekk' => array(15, 20),
'blackmail' => array(15, 20),
'car_theft' => array(15, 20),
'lottery' => array(20, 25),
'car_race' => array(6, 10),
'jail_breakout' => array(10, 15),
'fighting_training' => array(7, 10),
'fighting' => array(7, 10),
'kastmynt' => array(6, 8)
);
Toon Meer
Dit is trouwens nog van config.php, en de locatie van de afbeeldingen is url.nl/game/js/antibot/images/ABImage_(een van de objecten)_(hier een cijfer).jpg
Dit is in mijn database is dit een voorbeeld als iemand een antibot moet doen:
{"text":"an TV","images":[{"hash":"c4b262b140cd2c228577052de563b909c0512d0f","file":"ABImage_keyboard_3"},{"hash":"9e2e9e494ad6cee9eb01ec0a22f8eedf25ff4576","file":"ABImage_train_3"},{"hash":"dd223b5d0c2a93e6732236f756b5afac4c466342","file":"ABImage_house_2"},{"hash":"2d248a9ecdb790037d12f1ae9517331ac37ae79b","file":"ABImage_pen_2"},{"hash":"1645fac3fb9fed5b08d022a25655b5f933c75b54","file":"ABImage_plane_5"},{"hash":"ccb915fbf7b9afab9d188b2e4749c624c06fd268","file":"ABImage_TV_3"}]}
Dit is dan het juiste nummer
c4b262b140cd2c228577052de563b909c0512d0f
welke zijn er gestopt dan er zijn er nog veelsteveel en verdienen doe je er sowieso niet aan.dus ik zie geen kans van slagen je bent de zoveelste zoek een nieuw idee en wie weet heb je dan goud in handen
Ik wil er niet echt geld mee verdienen, ik doe het voor de hobby. Ik vind ze gewoon leuk om te spelen/onderhouden. Ik denk juist dat omdat er veel games zijn waar mensen geld mee wilden verdienen dit kapot heeft gemaakt, en mijnmaffia/mafiacreator hier een hele grote bijdrage aan hebben geleverd.
Beste leden,
Ik heb de NGmafia source gekocht en wilde hiermee aan de slag. Maar ik botste vrijwel direct aan een fout die ik niet opgelost krijg. Wellicht dat iemand hier die goed is hiermee. Het gaat om een captcha/antibot waarbij de plaatjes niet worden vertoont.
<?php
define('IS_AJAX', true);
define(BASEPATH, true);
require_once('../../../system/config.php');
header('Content-type: application/json');
$script = $db->EscapeString($_GET['script']);
$resp = array();
if (!IS_ONLINE){
$resp['error'] = '#1';
} elseif($config['limited_access'] == true){
$resp['error'] = '#2';
} elseif(!isset($script)){
$resp['error'] = '#3';
}
$sql = $db->Query("SELECT images_data FROM `antibot_sessions` WHERE `playerid`='".Player::Data('id')."' AND `script_name`='$script' AND `active`='1'");
$ab = $db->FetchArray($sql);
if (empty($ab['images_data'])) {
$resp['error'] = '#4';
}
if ($resp['error']) {
die( json_encode($resp) );
}
echo $ab['images_data'];
?>
Toon Meer
Alvast bedankt!
Milan
Ja, was je vergeten dat je dat al eerder vroeg?
Maffia spel gezocht!
Daar vraag ik of iemand ze te koop heeft, en hier ben ik benieuwd naar wie welke maffia game nog speelt/heeft en dus niet te koop is.
Beste leden,
Wie heeft/speelt nog mafiagames? deel de link van je game!
Milan
Beste leden,
Ik zoek een maffia spel - het liefst in meerdere talen waarvan Engels het belangrijkste is - zonder bugs en fouten. Graag ontvang ik pb's met de online voorbeelden. Over de prijs praat ik na het ontvangen van de demo's, vraag me dus niet wat mijn budget is. Ik heb genoeg te besteden dus het moet niet erg zijn.
Ik zoek een spel die dus internationaal een succes kan laten hebben.
Laat me weten als je iets leuks hebt.
Met vriendelijke groet,
Milan
Beste leden,
het probleem is gewoon dat het doeladres niet een website van mij is, maar een standaard kleding shop.
Ik verwijs mijn klanten via http://www.mijndomein.nl naar http://www.shop.kleding.nl/mijnwinkelnaam en boven in de balk blijven mijn klanten http://www.mijndomein.nl zien.
Dank u voor het meedenken
Redirect lukt ook, maar niet met behoud van mijn domeinnaam.
Beste leden,
Ik heb een shop gestart bij spreadshirt en wil mijn domeinnaam redirecten naar mijn spreadshirt link met behoud van mijn domeinnaam. Ik zit bij versio en zij vertellen mij dat dit onmogelijk is. Ik heb een aantal websites gezien waar dit wel bij gaat. Heeft dit met de hosting provider te maken of waar heeft het mee te maken?
Milan
Beste,
Het interesseert mij niet of u dit vertrouwd of niet, dit is een demo die ik tijdens een school opdracht ga laten zien.
mvg
Beste leden,
Voor een school opdracht wil ik een login script die de inloggegevens opslaat,
ik wil iemand dus een mail sturen met uw account is gehackt klik hier om je wachtwoord aan te passen. Als ze hun wachtwoord invullen krijgen ze dan een bepaalde melding en ik krijg de wachtwoord. Het gaat om een project tegen phishing mails om mensen bewust te laten maken hoe makkelijk het gaat. Echter heb ik geen tijd om dit even te maken. Wie zou dit tegen een kleine betaling willen doen liefst vandaag nog.
Met vriendelijke groet.
Beste Ferhat,
Ik ben bereid om hier voor te betalen
mvg
Beste leden,
Ik ben op zoek naar de crime club source wie zou mij hiermee kunnen helpen?
Graag geen reacties met deze is illegaal, er zijn genoeg mensen die deze hebben herschreven.
Milan
Nog meer geïnteresseerden ?
Beste,
Het werkt zo, je stelt een marge in van bijv 10 %, en bij het importeren past hij het prijs aan waardoor je winst maakt en er is ook een ingebouwde Affiliate systeem waar jij sowieso 10% van het bedrag op Ali*express terug krijgt.
Milan