Het ziet er modern en interessant uit. Echter denk ik dat je dit maar twee keer per week even hoeft te spelen. Ik zou er geen geld aan uitgeven de voordelen daarvan zijn na mijn idee geen geld waard.
Posts by Jesse
-
-
Is het voor één jaar?
-
Beste leden,
Omdat wij een startende onderneming zijn in webhosting en domeinregistraties willen wij onze services maar ook onze kwaliteit testen en uiteraard verbeteren.
Dit willen wij graag doen door een klanten netwerk op te bouwen.Om deze op te bouwen geven wij exclusief via ictscripters 5 leden een gratis webhosting pakket te waarde van € 15.00 per jaar.
Deze leden profiteren van het volgende:+ 10 GB Webruimte
+ 18 GB Dataverkeer
+ 100 Emailadressen
+ 100 Subdomeinen
+ 100 FTP accounts
+ 100 MySQL databases
+ 25 Domeinen op 1 account
+ PHP & MySQL 5.6
+ Gratis-Apps
+ .NL Domeinnaam inbegrepen
+ SSL Letsencrypt
+ Gratis backup herstel
+ 1 GB PHP Memory limiet
+ 24/7 SupportWie interesse heeft kan mij een reactie sturen of een prive bericht.
De hosting wordt onder onze algemene voorwaarden verhuurd.Wat ik niet begrijp is of gebruikers van dit aanbod iets in het testproces moeten doen zoals vragenlijsten invullen , fouten melden.
-
Er gaat sinds een aantal dagen een gevaarlijk virus rond in de chatapplicatie Whatsapp. Het virus word verspreid doormiddel van een tekst bericht met een link erin. De tekst gaat momenteel rond in het Spaans , Portugees, Frans. Wanneer je op de link klikt installeer je een programmatje waarmee de hacker ongezien berichten van je kan lezen of te wel spioneren. Het woord spioneren komt letterlijk voor in het tekst bericht wat je krijgt. Wanneer je slachtoffer bent geworden word het bericht ook verzonden naar jou adressenboek. Er zijn naar schatting al meer dan 100.000 gebruikers slachtoffer geworden van dit virus . Het advies is dan ook niet te klikken op de link en het bericht te verwijderen.
Heb jij wel eens een vreemd bericht met een link gekregen via Whatsapp?
(bron)
-
Het is al een tijdje bekend dat Whatsapp werkt aan een functie dat je kan videobellen via de app. Het is al langer mogelijk om gewoon te bellen via de app. Vandaag introduceerde het bedrijf de functie in een nieuwe betaversie. Bij een test met de nieuwe feature bleek je zo'n 20 MB data te verbruiken per minuut. Dan zou je na 1 uur zon 1,2 GB data verbruikt hebben. Dit is opvallend omdat de beeld kwaliteit zeer slecht is en je met het gewoon bellen via de berichtendienst juist heel weinig data verbruikt. Het betreft wel een betaversie dus wie weet gaat het verbruik nog omlaag.
Voor als nog lijkt het erop dat je voorlopig beter Skype of Facetime kan gebruiken om te videobelle deze apps verbruiken gemiddeld zo'n 3 tot 5 MB per minuut.
Ga jij Whatsapp videobellen gebruiken? Ontvang jij een Betaversie van Whatsapp?
(bron)
-
Dan zullen ze de subsidie wel hebben terug getrokken, de site zal niet van hun wezen lijkt mij.
Inderdaad ze krijgen geen subsidie meer.
-
Was WRTS een programma van de overheid?
WRTS werd gesubsidieerd door de overheid.
-
Beste Leden,
Voor school moet ik regelmatig woordjes uit mijn hoofd leren. Hier gebruikte ik WRTS voor een online programma waarmee dat heel handig ging. Helaas heeft de Nederlandse overheid de subsidie stop gezet en moet je voor WRTS gaan betalen. Ik dacht misschien weet iemand hier een alternatief??
-
Microsoft heeft een organisatie die onderzoek doet naar Windows oplichters gesponsord. De organisatie ondervroeg 1000 mensen. De berichtjes die als reclame op poppen dat er iets mis is met je pc is voor de meeste mensen gewoon irritant. Helaas trappen er ook nog veel mensen in en maken geld over. De meeste oplichtingspraktijken vinden plaats via de telefoon. De oplichter in kwestie belt dan als zijnde medewerker van Microsoft die beweert dat er iets mis is met je apparaat en dan een duren oplossing aansmeert.
Uit onderzoek blijkt dat mensen tussen de 25 en 34 jaar drie keer zoveel slachtoffer is geworden van oplichting ten opzichte van de ouderen tussen 55 en 64 jaar. Ook blijkt dat de helft van de jongeren tussen de 18 en 24 in de truc is getrapt.
Ben jij wel eens in zo'n truc getrapt?
(bron)
-
Zouden ze de films dan tegelijk uitbrengen?
Dus zowel in de bios als jij als abo kan zien?Ja de release is op het zelfde moment.
-
Binnenkort zijn er in Amerika enkele films of documentaires van Netflix te zien in de bioscoop. De bioscoop keten Ipic begint als eerste met het aanbieden van de films. De film De Siege of Jadotvile is als eerste te zien in de bioscoop.
De films of documentaires die naar de bioscoop komen zijn zelf gefinancierd door Netflix. De films / Documentaires zullen dan op de zelfde datum in de bioscoop te zien zijn als dat ze beschikbaar komen op het platform. Of Netflix ook naar Nederlandse bioscopen komt is niet bekend.
Zou jij naar een film van Netflix gaan?
(bron)
-
ik heb deelgenomen
-
Microsoft heeft perongeluk sleutels gelekt voor het OS. Deze sleutels worden ook wel gouden sleutels genoemd. Met deze sleutels kunnen hackers in het systeem binnenkomen en allemaal rootkits installeren. Dit heeft vooral invloed op het Secure Boot onderdeel dat er normaal voorzorgd dat je systeem alleen geboot kan worden naar Windows maar als dat beïnvloed word kan er worden geboot naar keuze.
Microsoft voerde twee update uit waarin ze een aantal proccesen toevoegde aan het veiligheidssysteem maar deze hebben het lek niet kunnen dichten. De volgende update word in september verwacht.
(Bron)
-
Dit topic gaat op slot op grond van 1.4 Discussies over illegaal verkregen software, hardware, broncodes of andere illegale praktijken zijn niet toegestaan.
Omdat er volgens de voorwaarde van YouTube artikel 5 E verkopen van accounts niet is toegestaan.
-
Heb je het zelf wel eens gedaan met Sonnyvegas? Wat voor aansluitingen heb je daarvoor nodig?
-
Vul vooral je berichten waarin je laat weten dat je het niks vind aan met informatie hoe je het wel zou willen zien zodat wij dit mee kunnen nemen in ons verbeterproces. zoals @FangorN doet hierboven.
-
first-1121670_1280.jpg
Windows 10 heeft afgelopen vrijdag zijn eerste kaarsje uitgeblazen. Vanaf 30 juli is het dan ook niet meer mogelijk om een gratis upgrade uit te voeren. Morgen 2 augustus begint Microsoft met de uitrol van de eerste grote update voor Windows 10. Net als Windows 10 zal de update in fases beschikbaar komen voor de ruim 350 miljoen machines die op het OS draaien. Hoe de update aangeboden gaat worden is niet bekend. Zorg dat je van te voren een image of een back-up maakt van je bestanden. Wist je dat Windows 10 een eigen back-up functie heeft?De update bevat veel kleine maar ook grote aanpassingen. Het startmenu word aangepast maar Microsoft gaat voortaan voorzichtig om met het startmenu om Windows 8 debacles te voorkomen. De Edge browser krijgt ook een update zo worden er extensies toegevoegd en nog meer onmisbare functies. en ook Windows Hello doet zijn intreden.
Ben jij benieuwd naar de update en kun je niet wachten ?
-
De homepage is wat veranderd. Zodat je gelijk ziet wat de laatst geposte topics zijn.
-
Als je alles toch gaat herschrijven kun je beter een eigen game schrijven. Kun je ook alles nog naar eigen hand zetten.
Veel succes!
-
Ik heb nog veel video 8 bandjes vol met film materiaal die ik graag zou omzetten op een dvd om gewoon op een externehardeschijf. Echter zijn het zoveel uren film dat het omzetten daarvan door een bedrijf bakken met geld gaat kosten. Daarom zou ik het graag zelf doen. Weet iemand wat ik daarvoor nodig heb en hoe het werkt?