Ik moet zeggen dat ik er zeker ook mee bezig ben. Toen ik erachter kwam dat Windows 10 van allerlei functie erin had zitten om vanalles over mij naar hun op te sturen heb ik dit gelijk aangepast en ook een video over gemaakt hoe je dit kunt aanpassen. Zo kwam ik erachter dat ze de locatievoorziening soms terug aanzetten. Ik gebruik sinds kort de startpagina vinden.nl Maar ook in de gewone wereld ben ik erg op mijn privacy gericht ik kom heel veel bij medische behandelaars daar is de privacy goed geregeld. Op school is het af en toe een ander verhaal maar dan spreek ik ze gerust aan.
Posts by Jesse
-
-
heb je zelf al wat opgezocht hoe je zoiets doet?
Ik heb verschillende geschreven cursussen gelezen YouTube filmpjes gekeken . -
Is er een reden waarom je dit niet webbased doet, of een bestaand ticketsysteem gebruikt, for that matter?
Dit heeft inderdaad een reden ik kan je hier helaas geen uitleg bijgeven
-
Beste lezer,
Ik ben bezig met een database systeem voor het vastleggen van incidenten. Ik heb een database aangemaakt met wat algemene gegevens als naam e-mailadres en een database waar ik gegevens over de incidenten in opsla. Deze twee database heb ik aan elkaar gekoppeld met primaire sleutels op veld naam en veld naam van incident maker. Nu wil ik een formulier maker waar ik de incidenten kan invullen en een gedeelte waar ik per persoon de incidenten stuk voor stuk kan bekijken. Kan iemand mijn uitleggen hoe ik dat verder maak?
Alles is gemaakt in acces 2016.
-
Als moderator zou je moeten weten:
Graag de oplossing delen zodat anderen er ook ooit ook eens iets aan zouden kunnen hebben!
In een leerling pc werd de usb niet meer herkend in een pc van een medewerker wel waar het precies aan lag weet ik niet.
-
Inmiddels is het al gelukt bedankt voor de hulp
-
Beste Lezer,
Ik ben opzoek naar een programma om data van een USB-stick te halen die door meerdere desktops niet meer word herkend.
-
Beste Lezer,
Ik heb een vraag aan jullie. Wat mis je als je Ictscripters bezoekt is dat een bepaald forum of een functie laat het ons weten zodat wij Ictscripters kunnen verbeteren?
-
Beste Lezer,
Kun je in outlook 2016 een afspraak aanmaken die iedere week gepland word maar die aftelt bijvoorbeeld als titel 'nog 16 weken' de week erop staat er 'nog 15 weken' kan dit in outlook 2016?
-
In windows 10 kun je in ieder geval een gecomprimeerde map uitpakken zonder een apart programma te gebruiken. Als je met je op de map gaat staan en klikt erop met je rechtermuisknop dan verschijnt de knop 'uitpakken' automatisch.
-
De eigenaar is K.rens via zijn profiel kunt u contact met hem opnemen.
-
kan je zelf doen met css. Is je theme in bootstrap?
Ik gebruik vooralsnog een standaard thema van wordpress
Kent iemand een plugin voor een ticket systeem heb er al een aantal uitgeprobeerd maar daar moet de bezoeker van te voren een account aanmaken dit wil ik niet.
-
Dank beide voor de uitleg . Ik bedoel niet helemaal die pricing tabellen maar dat is mijn fout ik bedoel wel van dien blokken maar dan voor verschillende diensten ik kan alleen geen goed voorbeeld vinden. Ik hoop dat jullie mijn snappen.
-
Beste Lezer,
Ik ben een beetje aan het klooien met Wordpress maar heb een aantal vragen misschien dat jullie mijn verder kunnen helpen. Is er een plugin die diensten blokken creëert? Voorbeeld is hiervan de prijzen pagina van Neostrada van die blokken bedoel ik.
Is er een mogelijkheid om onder iedere pagina een advertentie blok te plaatsen van Google adsense en hoe doe je dat ik heb namelijk nog niet gevonden dat je je thema kan aanpassen qwa code.
Zijn alle plugins van wordpress gratis of hoe kan je dat zien?
-
Probeer eens via je administrator account snelkoppelingen te maken van de office programma's en de snelkoppeling mag je plaatsen op de andere account.
Dit doormiddel van (file)explorer naar het bureaublad van uw ander account.
De snelkoppelingen bestaan al op het admin account maar hoe zet ik ze nu naar het andere account?
-
Beste Lezer,
Ik wil graag uit interesse en alvast vooruit lopend op mijn toekomst een virtueel systeem gaan opzetten met allerlei virtuele servers daarin. Ik wilde dan met veamware de virtuele machines opzetten en die laten communiceren. Of op een oude pc ik zat te denken aan een Linux systeem omdat dat OS gratis is maar ik dacht misschien hebben jullie andere ideeën?
Wat het systeem moet kunnen is niet bekend maar wel dat er verschillende gebruikers groepen moeten kunnen inloggen met verschillend rechten.
-
Ik heb een lokaal account aangemaakt naast mijn administrator account. Op mijn administrator account heb ik office 2016 geïnstalleerd staan. Op mijn lokaal account zie ik echter alleen maar word en acces 2016 staan als ik de bestandslocatie open staan ook alleen deze twee programma's er. Moet ik die andere nog toewijzen of hij kan ik dit oplossen?
-
Dus als ik nu een blog ofzo aanmaak moet ik jou of Koen contacteren voor de (extra) coins? Begrijp ik dit goed?
Ja dat begrijp je goed
-
Een tijdje geleden kwam het Belgische postbedrijf Bpost met een app waar je zelf kan kiezen wie je pakket van A naar B brengt. De bezorger krijgt dan een kleine vergoeding voor het transport. Iedereen kan zich aanmelden als chauffeur je vult je beschikbaarheid in en vervolgens ook het soort voertuig waarmee je rijd dit is van belang voor de grote van de pakketten. Wie gebruikt maakt van deze service kan de desbetreffende chauffeur beoordelen op een sterrenschaal van een tot vijf sterren.
Eerdere werkte de service alleen in Antwerpen. Vanaf deze week komen daar Brussel en Gent bij. Het Belgische Bpost kwam al enkele keren op de Nederlandse televisie omdat ze interesse hadden in het Nederlandse postbedrijf Postnl. Het Nederlandse postbedrijf ging niet op het bod in en geeft aan zelfstandig te willen blijven.
Zou jij bij willen klussen als pakketbezorger?
(bron)
-
Bedankt voor je feedback! Het klopt inderdaad dat je eerst een coureur moet aankopen en daarna kan trainen, kwalificeren en strategie bepalen. Wat voor opties mis je als je over 'meer opties spreekt?'
Bedankt Jesse. Wat zou volgens jou een betere middenweg hierin zijn? We hebben besloten om er geen pay2win game van te maken. We hopen binnen enkele weken jeugd te introduceren waarmee je ook kart races moet rijden. Dan wordt het al 3x per week spelen.
Wat ik vooral zie bij andere webgames is dat mensen pas geld gaan uitgeven wanneer ze er actief gebruik van kunnen maken Ik bedoel daarmee dat mensen meerdere uren per dag kunnen spelen en er profijt van kunnen hebben. Misschien kun je omdat ik nu niet uit de tekst kan opmaken wat de voordelen precies zijn er een promotie video van maken of iedere nieuwe speler 2 dagen de betaaldeversie ter beschikking stellen. Zo heb je meer kans dat de spelers blijven plakken.
Ik ben het ook met @Jesse en @Aaron eens dat er nog te weinig te doen is. Ik heb een coureur, sponsor, auto ontwikkelt, trainingen gedaan, gekwalificeerd en de rest van mijn geld aan merchandising uitgegeven.
Nu is het wachten op de eerstvolgende race (over 2 dagen en 21 uur!), die kunnen naar mijn mening regelmatiger voorkomen.
Of wat je al zegt, meer opties toevoegen. Maar met het karten ben je ook vrij snel klaar verwacht ik dan. Dus ook dat kan vaker dan 3x per week.Je zou bijvoorbeeld iedere 3 uur een race laten starten en dat je dan kunt inschrijven voor races zodat als je aan het werk bent het spel gewoon stil ligt en wanneer je wil spelen dat je kan spelen.