Ik neem aan dat je een licentie koopt. Is deze domein gebonden of hoe moet ik dat zien? kan ik die in wordpress installeren en na de bouw van de website de wordpress verplaatsen naar het juiste domein?
Posts by Jesse
-
-
Is het avada thema van Themeforest, https://avada.theme-fusion.com/
is wel een mooi neutraal thema is er een niet tevreden geld terug garantie bij themeforest ?
-
www.themeforest.com is een goede site!
Ik zit nu een beetje te kijken op themeforest ik ben eigenlijk opzoek naar een website lay-out voor een sport vereniging zoals dit http://demerinos.nl/ bestaat hier een aparte categorie voor?
-
Voor wat voor periode zoeken jullie een tester?
-
De nachtlamp die kan het blauwe licht uit je scherm filteren zodat je slaaphormoon niet word onderbroken. Dit zit al in IOS maar nou komt ook windows ermee
-
Ik heb het nu inderdaad opgelost door de schermcapture te pakken vervolgens met alt en de muis de grote aan te passen.
Nu zit ik echter met het volgende probleem obs maakt er een flv bestand van kan ik dit aanpassen want mijn edit programma ziet deze bestandstype niet. Ik heb ook al verschillende converteer programma's geprobeerd maar deze zien deze bestandstype ook niet.
-----
oplossing
Bij de instellingen van OBS en dan uitvoer kun je het opname formaat aanpassen. -
Beste Ictscripter,
Ik wil graag met OBS studio een bepaald gedeelte van mijn scherm opnemen met het geluid erbij kan dit zo ja weet iemand hier hoe ik kom er niet uit?
Of ken je een gratis screenrecorder waarmee dit mogelijk is?
Alvast bedankt.
-
De grote Windows 10 creators update die vanaf dinsdag 11 april 2017 word uitgerold is nu al te installeren. Voor de gene die niet kunnen wachten tot hun pc in het uitrolproces van de update aan de beurt is, is er vanaf vandaag een mogelijkheid om hem handmatig te downloaden en te installeren.
Je kunt hem binnen halen via instellingen -> updates en beveiliging -> updates zoeken hij start dan van zelf met het downloaden van de update daarna kun je op installeren drukken.
Ga jij hem al vroegtijdig binnen halen? Zo ja wat vind je ervan?
-
Als je akkoord bent wil ik ze graag hebben.
-
M<ag je er mee doen wat je zelf wilt ook proberen te verkopen?
-
Ik ook graag meer informatie
-
Zitten er buiten die push nog kosten aan bijvoorbeeld houder wijziging ofzo?
-
Hoeveel word er betaald aan de gebruiker die tweet?
-
hey,
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe dit systeem werkt hoe de nieuwsbrieven worden verstuurd gaat dat door mailhosting of hoe moet ik dat zien?
-
Je hebt zeer interessante vragen gesteld ook op mijn vraag geeft hij geen antwoord.
-
Wel zijn er in Nederland en ik denk ook in België een groep lichamelijk beperkte die toch een studie doen maar die hiervoor ook een stage moeten hebben. Hiervoor worden ze niet altijd ondersteund door de school en ook niet ieder bedrijf wil deze mensen hebben. Deze mensen moeten dus in hun eigen netwerk opzoek hiervoor zou deze website een uitkomst zijn.
-
Worden de mensen die over jou pagina tweeten betaald?
-
We kennen Porsche als een auto fabrikant van hele snelle sportwagens. Sinds een tijdje is het bedrijf zich ook aan het richten op het ontwikkelen van gadgets. Porsche kondigde aan dat ze een hybride laptop aan het ontwikkelen zijn de laptop zal draaien op de nieuwste generatie I7 met een SSD van 512 GB de laptop zal 4 USB poorten bevatten met 2 USB-c poorten. Porsche kondigde tegelijkertijd aan dat er maar een type van deze laptop zal komen. Wie deze laptop wil hebben zal er wel wat geld voor over moeten hebben de laptop gaat €2795 kosten.
-
Dit zijn wel de betere sites met een groter aanbod. Soms kun je rechtstreeks bij de ontwikkelaar kopen, de prijs is dan lager maar ik heb het gevoel dat die thema's van mindere kwaliteit zijn.
Veelal zit er bij een thema 1 jaar support. Persoonlijk kies ik toch liever op maat gemaakte ontwerpen. De verstrekte thema's bevatten vaak zooi die de website heel traag maken. En het beheer is vaak ook een drama.
Dus mocht je voor kwaliteit gaan dan moet je kiezen voor een op maat gemaakt thema. Mocht je voor gemak gaan koop dan een thema.
Dat is informatie die ik zeker meeneem in mijn overweging
-
Ik ben opzoek naar website waar je Wordpress thema's kunt kopen. Ik heb al wel even gezocht en ben er al meerdere tegen gekomen zoals de 10 op onderstaande website . Ik ben benieuwd of jullie mij er eentje aan kunnen bevelen en hoe het in zijn werk gaat krijg je een licentie mag je dingen aanpassen heb je support.