Wellicht dat de technische support je op weg kan helpen.
Posts by Jesse
-
-
De teksten die ik hier schijf op icts misschien niet maar schijf wel meer dan alleen op icts!
-
@Ferhat.Remory ik heb al eerder tekst opdrachten gedaan. Waarom moet je altijd alles betwijfelen?
-
Je hebt een pm
-
112simulator is een leuke gratis online game
-
hier althans geen virus gevonden hoor....
hier zat er een trojaanspaard in.
-
Boxbilling was gratis dacht ik, maar ik heb het nooit gebruikt.
Bedankt voor de tip ga het eens uittesten
--
helaas gedownload en er zat een virus in. -
Beste ICTSer ,
Is er een gratis variant van WHMCS om de verkoop van hosting te automatiseren?
-
Beste ICTSer,
Ik heb een aantal domeinnamen waar ik niks meer mee doe. Zijn er affilateprogramma's of gewone website waardoor je met reclame of doorverwijzingen hier och nog wat inkomsten ui kan halen?
-
ik heb daar alleen maar importeren
-
Ik heb een foutje in het lay-out of in mijn wp versie kan ik deze nu gewoon opnieuw installeren?
-
Waar kan ik die vinden ?
-
Ik wil met de duplicator plugin van wp een website gaan overzetten. Nu heb ik daar al een aantal filmpjes van bekeken maar na installatie van de plugin mis ik het tabje Packages waardoor ik geen kopie kan maken. Weet iemand waar dit aan ligt en of hoe ik het kan oplossen?
-
ik had hier de purchase code ingevuld maar ik denk dat je hier een account extra iets voor aan moet maken bij themforest of niet?
-
Het zijn ook eenmalige kosten die je betaalt voor het thema he behalve als je je support wilt verlengen natuurlijk.
Ik heb er zojuist een gekocht van avade nu vraagt hij gelijk om activatie hoe kan ik dat doen als ik hem straks nog wil verplaatsen?
-
Heb het inderdaad even op google opgezocht maar niet gevonden wat ik zocht
-
In een vorig topic heb ik al enkele vragen gesteld over het kopen bij themforest maar omdat dat niet meer zozeer ging over het topic onderwerp even een nieuw bericht. Als om wat te knutselen een avade theme koop bij themforest kan ik die dan mee verplaatsen met een volledige wordpress installatie naar een andere server webhoster?
-
Beste Ict'er
Bij mijn e-mailaccount van school zit een hele mooie agenda functie. Nu ben ik erachter gekomen dat wanneer je een webhostingpaket heb met imap e-mail hier geen agendafunctie bijzit. Ik zou wel graag een agenda bij houden kent iemand een goede agendaoplossing ?
-
Ik denk dat hier wel potentie in zit. Bij spellen zie je ook vaak dat je voor credits een filmpje moet kijken. Of ik dit zal gebruiken voor mijn video's ik denk het niet mijn video's moeten bekeken worden als mensen het leuk vinden en niet omdat ze daarvoor betaalt krijgen. Ik zou denk ik daar in tegen wel betaalde kijker worden.
-
Een licentie wordt later in de achterkant gekoppeld middels hun API, hiermee krijg je updates voor het thema en de plugins. Is dus echt voor een domeinnaam bedoelt, in theorie kan je hem vaker gebruiken maar dat kost je wel extra handelingen.
Als ik het goed begrijp koop ik het lay-out begin ik met bouwen en wanneer er een domein aangekoppeld word komt er pas een licentie ?